wtorek, 30 kwietnia 2013

Odcinek 6: Mam moc i siłę!

Lektor: W poprzednim odcinku dziewczyny miały pokazać swoją seksowną stronę. Zadaniem dziewczyn było przybranie jak najseksowniejszych pozycji, przy zadaniu pomogła im Joanna Krupa, jej zdaniem najlepiej poradziła sobie Emilia Komarnicka, która jednak najsłabiej wypadła w sesji, ale dzięki wygranej w zadaniu dostała immunitet do kolejnego odcinka. Najlepsza okazała się Anna Przybylska, która bez wątpienia zajęła pierwsze miejsce podium. Dla Katarzyny Zielińskiej okazał się to ostatni odcinek. A dziś dziewczyny przejdą test sprawnościowy i wystąpią w kolejnej sesji. 3 - 2 - 1 rozpoczynamy 6 odcinek!


Anja: Wszyscy już wiedzą o co dokładnie chodzi w naszym programie, wszyscy znają zasady i nikt nie zwątpiłby w to, że jest to najlepszy show modelingowy w strefie internetowej. Dziś 6 odcinek, w którym przegra kolejna uczestniczka, w finale są tylko 3 miejsca. Póki co w programie mamy jeszcze 9 miejsc.
Lektor: Czas na kolejne zadanie. Tym razem przeprowadzi je Michał Piróg i będzie to inne zadanie nich wszystkie dotychczasowe. Czeka nas coś nowego.

Olga: Hej. Nie przypadkowo znaleźliśmy się w ten dzień tu w tym lesie. Czeka was zadanie wysiłkowe, które wymaga od was dużo siły, zaangażowania i mocy. A o reszcie wytłumaczy wam nasz gość. Uwaga, uwaga... Michał Piróg!
Michał: Witajcie. Z niektórymi z was już znam się troszkę lepiej, z niektórymi troszkę mniej. Ale to nie jest ważne. Przed wami zadanie. Widzicie tu tor przeszkód, będziecie musiały się tarzać, skakać, wspinać i podnosić. Dziewczyna, która najszybciej przebiegnie cały ten tor, wygra zadanie i otrzyma immunitet do kolejnego odcinka. Zaczynamy.


Michał: Widziałem, że bardzo musiałyście się poświęcić, aby jak najszybciej być na mecie, ale mimo to nadal jesteście piękne i seksowanie wyglądacie takie brudne. Zdradzę wam, że najsłabszy czas to 11 minut i 23 sekundy. Dziewczyny wszystkie dałyście czadu, ale wygra tylko jedna. Trzecie miejsce i czas 7 minut 12 sekund zdobyła... Julia Pietrucha. Drugie miejsce z czasem 7 minut i 2 sekundy zdobyła... Anna Przybylska, a zwyciężczyni miała 6 minut i 21 sekund i jest nią... Ola. Gratuluję zdobywasz immunitet i jesteś w 7 odcinku.
Aleksandra: Łaaaa, super!
Anja: W naszym programie pozostało dziewięć dziewczyn. Wśród nich jest zwyciężczyni, ale my jeszcze jej nie znamy. Kto dziś nas ujmie? Kto dziś wypadł najlepiej na sesji? To okaże się już niebawem. Zapraszam nasze dziewczyny.


Anja: Dziś fotografie ocenią: Duet Paprocki&Brzozowski polscy projektanci. Polska Top Modelka - Olga Kaczyńska oraz nasz gość specjalny Michał Piróg. Zapraszam Patrycję.


Anja: Cześć. Sesja się udała?
Patrycja: Fajnie na pewno się w niej czułam, miałam dobre samopoczucie i dobrze mi się pracowało z Marcinem, także były pochwały, więc chyba jest okey.
Anja: Okaże się, zobaczmy.


Olga: Jest to świetne zdjęcie, ja jestem pod dużym wrażeniem.
Michał: Widzę na zdjęciu przede wszystkim taką satysfakcję i pewność siebie, super.
Marcin: To jest Twoje najlepsze zdjęcie, nie widzę tu żadnych minusów.
Mariusz: Wszystko się zgadza, dużo emocji i piękne oczy, cudownie wyszło.
Anja: Jedno oko mniejsze, drugie większe, ale to jest jedyny minus tego zdjęcia. Po za tym nie widzę negatywnych stron i gratuluję. Dziękujemy.


Anja: Zapraszam teraz do nas Ole.


Anja: Myślisz, że sesja dobrze Ci poszła?
Ola: Nigdy nie jestem tego pewna, więc ciężko mi powiedzieć, ale efekt zaraz zobaczymy. Liczę na dobre opinie, bo tylko je chciałbym usłyszeć.
Anja: Mimo to masz immunitet, ale opinie zawsze się przydadzą.


Olga: Myślę, że ten immunitet Ci się nie przyda, bo wyszłaś bardzo dobrze.
Michał: Troszkę za mało jak na modelkę, musisz jeszcze trochę popracować, ale jest ok.
Marcin: Ładnie wyglądasz, kreacja ładnie pasuje do Twojej karnacji i fajny pomysł ogólnie.
Mariusz: Łagodne, delikatne, ale bardzo urzekające zdjęcie. Udało się Olu.
Anja: Mi się wszystko podoba. Takich zdjęć chcemy, niczego tu nie brakuje. Ja mogę Ci tylko pogratulować i do zobaczenia za tydzień. Dzięki.


Anja: Julio Pietrucho prosimy serdecznie.


Anja: Jakich opinii się spodziewasz?
Julia P: Chciałabym, aby były jak najlepsze, ale nie jestem pewna czy na pewno tak będzie. Ja dobrze czułam się na sesji, mimo to wole poczekać niż mówić.
Anja: Zobaczmy Twoje najlepsze zdjęcie.


Olga: Mi się niestety nie podoba, wyglądasz jak dziewczyna z wioski.
Michał: Nie ma tu czegoś co by przyciągało mą uwagę. Kot lepiej wyszedł od Ciebie.
Marcin: Teraz musimy być szczerzy i powiem, że po tych wszystkich wspaniałych zdjęcia to jest tragiczne, jedno z najgorszych w historii tego programu.
Mariusz: Nie wyszło, no nie wyszło po prostu. Za mało kobiecości widzę.
Anja: Jest to zdjęcie na pewno nie zbyt udane, ale do tego kiczowate. Nie widzę tu interesującej postaci. Dziękuję Ci Julio.


Anja: Honorato zapraszamy.


Anja: Co stworzyłaś na sesji?
Honorata: To była według mnie jedna z lepszych sesji. Czułam swą kobiecość i mam nadzieję, że udało mi się to osiągnąć czego chciałam.
Anja: Trzymam kciuki i zobaczmy na to zdjęcie.


Olga: Ładne zdjęcie, ładna pozycja, ale nie do końca, bo te ręce nie porywają.
Michał: Masz duże możliwości, ale jestem zdania, że nie do końca umiesz to wykorzystać.
Marcin: Powiem szczerze, że nie ustawiałem Cię w mojej trójce, ale dziś zmieniam zdanie, to zdjęcie mówi mi dużo. Masz duże ambicje.
Mariusz: Ręce faktycznie nie przekonują, ale twarz idealna, dałaś radę.
Anja: Jest moc, naprawdę jest moc. Czuje emocje, widzę kobiecość i idealnie Twoja talia jest widoczna. Super zdjęcie, dziękuję bardzo.


Anja: Czas zobaczyć zdjęcie Magdy.


Anja: Magdo co słychać?
Magda: Myślę, że wszystko dobrze lecz obawiam się, że zdjęcie nie będzie wystarczająco dobre. Stresuje się, ale czas się przełamać.
Anja: Zobaczmy Twoją fotografię.


Olga: Magda efekt nie jest zadowalający, widzę piękną kobietę, ale nie ma nic ciekawego w tym zdjęciu. Brak tego profesjonalizmu, które my tu oczekujemy.
Michał: Spisałaś się zaledwie na tróję, twarz piękna, ale nic poza tym.
Marcin: Ostatnie Twoje zdjęcia były fenomenalne, dziś słabo. Nie podoba mi się.
Mariusz: Bardzo przeciętnie wyszło, przede wszystkim nie widzę modelki.
Anja: Nie dałaś sobie rady, miałyście łatwiej, bo mogłyście robić na sesji co chciałybyście, brak pomysłu na siebie niestety. Dziękujemy bardzo.


Anja: Edytko zapraszam teraz Ciebie.


Anja: Edytko znowu zaskoczysz?
Edyta: Nie wydaje mi się, ile można? Nie wyszło mi do końca tak jakbym chciała, nie jestem zadowolona. Ale ostatecznie się okaże za chwilkę.
Anja: Oceńmy efekty.


Olga: Ostatnio podniosłaś sobie poprzeczkę wysoko, podniosłaś poziom programu. A dziś jest jeszcze lepiej, jestem mega gwiazdą naszego show.
Michał: Bombowe zdjęcie, jest moc widzę to. Drapieżna wersja Edytki.
Marcin: Kocham Cię, jesteś póki co moją faworytką. To zdjęcie zapamiętam na długo.
Mariusz: Widzę, że zaangażowałaś się bardzo i wyszło bardzo dobrze. Jestem pod wrażeniem i nie ma co komentować, zdjęcie powinno wygrać.
Anja: Poziom jest coraz wyższy, jesteś coraz lepsza. Widzę dużą poprawę i widzę to, że nasza krytyka nie poszła na marne, super. Dziękujemy.


Anja: Zapraszam Julię Kamińską.


Anja: Dałaś czadu na sesji?
Julia K: Wydaje mi się, że tak. Byłam pewna siebie i nigdy tak dobrze nie czułam się przed obiektywem. A Marcina to ja wielbię.
Anja: Popatrzymy na efekty Twojej pracy.


Olga: Ja nie widzę tu Twojej pewności, zdjęcie jest słabe i nie dorównuje innym.
Michał: Spodziewałem się czegoś lepszego, po Twojej odpowiedzi na pytanie Anji.
Marcin: Widzę, że zachowałaś dystans do siebie i do Marcina. Efekt sesji, która niby wyszła Ci dobrze jest słaby i denny.
Mariusz: Jest mi przykro, nie poradziłaś sobie. Możesz odpaść przez to zdjęcie.
Anja: O tym kto odpadnie nie mówmy jeszcze, ale faktycznie zdjęcie wyszło źle. Kochana jest mi bardzo przykro, dziękuję bardzo.


Anja: Emilio zapraszam serdecznie.


Anja: Jak sesja?
Emilka: Chyba dobrze, ale boje się opinii, bo póki co dwie dobre usłyszałam. Chciałabym być trzecia, ale to się okaże czy tak będzie.
Anja: Dobra nie gadajmy tylko zobaczmy.


Olga: Emilio Ty zawsze wychodzisz tak samo, czyli bardzo słabo. Zdjęcie mi się nie podoba, bo jest zwykłe i oprócz oczu nic innego na nim nie ma.
Michał: Nawet oczy nie ratują tego zdjęcia, nie wyszło Ci po prostu.
Marcin: Niski poziom coś dziś reprezentujcie. Kolejne zdjęcie do wyrzucenia, jestem mi bardzo przykro. Kolejna klapa z Twojej strony.
Mariusz: Ja powiem tylko tyle, że się zawiodłem i powinnaś odpaść tydzień temu.
Anja: No cóż, nie ma co komentować. Wyszło źle i rozczarowałaś mnie. Twój pomysł i Twoja wina, że jest tak źle. Dzięki.


Anja: I na koniec Ania.


Anja: Ty poprawisz nam humor?
Ania: Chciałabym, aczkolwiek nie jestem tego pewna. Fajna sesja, wczułam się i liczę, że opinie również mnie zaskoczą, gdyż chciałabym tego.
Anja: A oto Twoje najlepsze zdjęcie.


Olga: Poprawiałaś mi humor na sam koniec. Piękna kolorystyka i cudne usta.
Michał: Ja nawet mogę powiedzieć, że na tym zdjęciu widzę zawodową modelkę. Nie dostrzegam żadnych minusów, więc chyba jest idealnie.
Marcin: Piękna postać na zdjęciu, usta magicznie piękne. Mina również super.
Mariusz: Brak mi słów, boskie zdjęcie. Idealna postura i twarz, broda wysoko i jestem pod wrażeniem. Znowu pokazałaś nam wysoką klasę.
Anja: Masz jakieś doświadczenie już. Ja widzę ogromny potencjał w Tobie co do modelingu, możesz wygrać nasz program. Dzięki.


Anja: Panie i panowie, to były najlepsze zdjęcia naszych uczestniczek 6 odcinka. Głosy należy wysłać na nasz fan page na facebook'u w skali 1-10. Bądźcie obiektywni i nie sugerujcie się tym kogo bardziej lubicie, niech was poniesie dobry gust. Głosować możecie do godziny 22.00. Wyniki wieczorem, papa!


===============================================

Anja: To są wyniki odcinka 6. Gotowi? Zapraszam uczestniczki.


Anja: Stoi przede mną 9 pięknych kobiet. Lecz w ręku posiadam tylko 8 fotografii. Dziewczyna, której zdjęcia nie posiadam odpadnie dziś z programu.

Anja: Pierwsze miejsce zdobywa dziś Patrycja!

Anja: Na drugiej pozycji jest Edyta!

Anja: Podium dziś zamyka Ola!

Anja: Jeszcze przez tydzień zostanie z nami Anna!

Anja: Dalej przechodzi również Honorata!

Anja: Awans otrzymała też Magda!

Anja: Daliśmy szansę też Julce K!

Anja: Mam w ręku ostatnią fotografię. Tylko jedna z was przejdzie dalej. Emilio, Julio byłyście obie świetne lecz w programie zostaje... Julia!

Anja: Dziś z naszym programie pożegnać się musi:
Emilia!
Anja: Jest mi bardzo przykro, Twoja przygoda z Polish Next Top Model dobiegła końca. To już wszystko, to już koniec jak się z tym czujesz?
Emilia: Od początku za dobrze mi nie szło, widocznie to nie jest to coś dla mnie. Fakt faktem bawiłam się dobrze, ale nie o to tu chodzi. Przeszły lepsze i ja to rozumiem. Chciałbym podziękować całej ekipie za te wspaniałe chwile i do usłyszenia.
Anja: Emilia żegna się dziś z nami zajmując 9 miejsce. Kochani 6 odcinek dobiegł końca, śledźcie nas na bieżąco na facebook'u, bo tam wiele szczegółów odnośnie kolejnego odcinka. Do zobaczenia!


10 komentarzy:

  1. No niestety, ale bardzo słaby poziom sesji. Właściwie, to spodobały mi się tylko trzy zdjęcia, reszta mnie nie przekonała. Emilia udowodniła dzisiaj, że powinna odpaśc już tydzień temu. Bardzo się zawiodłem na Ani, jurorzy się zachwycali, ale mi się nie podoba. Zaraz zagłosuję, bardzo jestem ciekaw wyników [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogółem odcinek bardzo udany. Fajnie, że Ola dostała immunitet, ale jej chyba faktycznie się nie przyda, bo z tym zdjęciem przejdzie spokojnie. Myślę, że kto inny by mógł go dostać, by się może obronił w zdjęciu. Julia Kamińska znów nie zachwyciła i jej się oberwie szczególnie, choć lubię ją. Podsumowując: Są 4 panie, które mnie nie zachwyciły, 4 kolejne, które poradziły sobie bardzo dobrze i jedna mistrzyni i to dla niej przypadnie ode mnie dzisiaj 10! Zaraz oddam głosy! Czekam na wyniki! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no fantastyczny odcinek. Podobało mi się wszystko oprócz... niektórych zdjęć. Jedna pani bardzo mnie zachwyciła, jedna która dostała immunitet miała u mnie 2 miejsce, więc zgodze się z jurorami, że się jej nie przyda. Emilia wypadła okropnie i wygląda, jakby była pijana. W tym odcinku nie dam jeszcze dziesiątki, ale będzie mocna dziewiątka dla jednej z pań. Jedna dostanie ode mnie trójeczkę, a dwie czwórki. Reszta zdjęć ma oceny od 5 do 9. Ogólnie super odcinek i czekam na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny odcinek, bardzo mi się spodobał. Ola dostała immunitet, to dobrze ale wolałabym jednak aby ktoś inny go otrzymał. Patrząc pod kątem tematyki odcinka na zdjęcia to muszę powiedzieć że nie wszystkie dziewczyny spełniły oczekiwania i srogo je ocenię. Natomiast dwie spisały się świetnie, jednej z nich dam dziesiątkę. Ciekawią mnie wyniki, za moment zagłosuję. [Dancing 4You 9/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  5. Odcinek świetny. Co do immunitetu Oli to gratulacje jej, ale nie przepadam za jej sesjami. Ogólnie sesja dziś była dobra. Były też zdjęcia, które mi się nie podobały. Ocenić w skali 1-10 będzie ciężko, ale dam radę. Nie będę zdradzał kto najlepiej wyszedł bo nie chce popsuć komuś emocji. W wynikach się każdy dowie. To ja głosuje i czekam na wyniki. [Dancing With The Stars]

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyniki mi się nawet podobają. Dobrze, że odpadła Emilia, już w poprzednim odcinku powinna odpaść. Pozdrawiam i czekam na kolejny odcinek. [[Tańczące Gwiazdy II]]

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyniki zadowalające, odpadła zdecydowanie najsłabsza. Czekam na następny odcinek [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekscytujące wyniki! Choć zdania są różne, ale tego się nie uniknie. Szkoda mi Emilki, bo względem niektórych pań była dzisiaj lepsza i stąd moja ocena. Podium odpowiada, Ania powinna być pierwsza, ale trudno. No to ciekawe, co kolejnym razem je czeka! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyniki nawet sprawiedliwe i zaskakujące. Jak dla mnie Edyta była najgorsza, a tu 2 :) Co do odpadki Emilki to nie była dziś dobra, więc słuszna odpadka. Czekam na kolejny odcinek. [Dancing With The Stars]

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaskakujące wyniki, w szczególności pierwsze miejsce. Po za tym myślałam, że Ania będzie wyżej. Szkoda mi Emilii, bo ją lubię, no ale po raz kolejny poszło jej słabo więc to chyba dobrze że odpadła. Czekam na kolejny odcinek. [Dancing 4You 9/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń