piątek, 10 maja 2013

Odcinek 9: Romans i uczucia!

Lektor: Odcinek temu dziewczyny walczyły o awans do ostatniego półfinału w Polsce. Udało się tylko najlepszym. Dziewczyny zostały postawione przed trudnym zadaniem. Musiały nagrać spot reklamowy oraz wykonać zdjęcie na reklamę biżuterii Apart. Oczarować jury udało się tylko nielicznym. Nagrodę główną zgarnęła Anna Przybylska i została twarzą firmy. W zagrożeniu stanęły tym razem Julia Kamińska oraz Aleksandra Hamkało, zdaniem jury i widzów słabsza była Ola i to ona odpadła. Dziś ostatni półfinał, do kolejnego odcinka, który odbędzie się w Grecji przejdzie tylko 5 dziewczyn. Zaczynamy!


Anja: To właśnie dziś będziecie świadkami tego ważnego momentu w programie. Wybierzemy finałową 5, która już w kolejnym odcinku wystąpi w Grecji. Wszystkie uczestniczki na tym etapie na pewno nie pojawiły się przypadkowo. Jest o co walczyć.
Lektor: Dziś dziewczyny będą musiały się wysilić, gdyż będą musiały wykazać uczucia, romansować z modelkami, z którymi zostaną wykonane bardzo ważne zdjęcia.

Anja: Dzisiaj ja pomogę wam przygotować się do sesji. Pamiętajcie, że do Grecji pojechać może tylko piątka z was. Dziś będziecie musiały wasze prywatne sprawy, związki i uczucia odesłać na bok. Na planie zdjęciowym pojawi się pięciu przystojnych modeli, których będziecie musiały uwieść na sesji. Zapraszam panów, powinni oni wam przypominać kogoś wam znanego. No to ruszamy.

SESJA!

Anja: Jestem pewno, że będzie ciężko wybrać nam najlepsze zdjęcie, a co dopiero najlepszą piątkę. Dziękuję wam bardzo za sesję i trzymam kciuki za werdykt, było miło.

Anja: Miejsc w finale jest pięć, a dziewczyn jest szóstka. Która z nich wypadła najlepiej i która wyjedzie do Grecji, a która dziś opadnie? Okaże się niebawem, zapraszam półfinalistki.


Anja: Swoje opinie za chwilę wyrażą: Duet Paprocki&Brzozowski polscy projektanci. Polska Top Modelka - Olga Kaczyńska - polska aktorka. Na początek zapraszam Honoratę..



Anja: Co zrobiłaś, aby dostać się do finałów?
Honorata: Na sesji przede wszystkim chciałam uwieść mojego modela, być w niego zapatrzona i myślę, że się udało. Bardzo chcę iść dalej.
Anja: Zobaczmy Twoje starania.


Olga: Zdjęcie nie za bardzo mi się podoba. Model Cię za bardzo zdominował, a to Ty miałaś nad nim dominować. Ale ogólnie patrząc jest fajnie.
Marcin: Tak jak powiedziałaś, jesteś w niego wpatrzona i uwodzisz go. Moim zdaniem spisałaś się dobrze i myślę, że wejdziesz do finału.
Mariusz: Całkiem dobrze sobie poradziłaś. Szkoda, że ta ręka psuje efekt, ale mogło być gorzej. Czy będzie finał? To się okaże, nie chcę zapeszać.
Anja: Za mało, stać Cię na więcej. Widzę na tym zdjęciu głównie modelka, który nad Tobą góruje. Brak emocji, nie wiem co się stało. Dziękujemy.


Anja: Teraz prosimy Edytkę.


Anja: Sesje uważasz za udaną?
Edyta: Nie byłam bym do końca przekonana, myślę że zabrakło mi pewności siebie. Stres tym razem górował w końcu to walka o finał.
Anja: Zobaczmy czy się udało.


Olga: Jesteś uniosła na zdjęciu lecz nie widzę tu żadnych uczuć i żadnego kontaktu z modelem. Widzę tu taką lekką wakacyjną miłość, to za mało.
Marcin: Myślę, że najgorzej nie jest. Brak uczuć to fakt, ale piękna sylwetka, figura i pozycja jaką przybrałaś. Poradziłaś sobie nieźle.
Mariusz: To zdjęcie mnie nie przekonuje, ostatnim razem było świetnie, ale dziś słabiej. Oczekuję od Ciebie czegoś więcej, więc nie wiem czy to wystarczy na finał.
Anja: Atmosfera na zdjęciu wydaje się być miła, widzę że czujesz się dobrze w jego towarzystwie, ale nie o to chodziło, emocje miały być i uczucia. Dzięki.


Anja: Magdo prosimy do przodu.


Anja: Poradziłaś sobie?
Magda: Myślę, że tak. Jestem prawie pewna swojego udziału w finale, dałam z siebie dużo i myślę, że seksapilem także nadrobię.
Anja: Zobaczmy najlepsze Twoje zdjęcie.


Olga: Niedostępna, piękna i czarująca kobieta widnieje na tej fotografii. Spisałaś się świetnie, póki co to najlepsze zdjęcie odcinka, ocenię wysoko.
Marcin: Myślę, że na finał już jesteś gotowa. Wpisałaś się w tą rolę bardzo dobrze, widać że ten seksapil jest, idealna poza.
Mariusz: Nie ma do czego się przyczepić. Twarz piękna, ciało również i pozycja zniewalająca. Dałaś radę, będziesz w finale coś czuję.
Anja: Od początku w Ciebie wierzyłam, z modelem wyszłaś fantastycznie. Widzę na tym zdjęciu prawdziwą modelkę, możesz być z siebie dumna, dziękujemy.


Anja: Zapraszam teraz Julię.


Anja: Gotowa na finał?
Julia: Sama nie wiem, trochę plener mnie rozproszył i boje się efektu, który może być nie za dobry. Ale za to praca bardzo miła i w fajnym towarzystwie.
Anja: Zobaczmy efekty Twojej pracy.


Olga: To zdjęcie wygląda jakby zdjęcie wycięte z kadru filmowego. Nic mi się tu nie zgadza, nie podobasz mi się na tym zdjęciu, ani model.
Marcin: Nie jest dobrze, widzę tu zwykłych zakochanych ludzi, którym w nic nie wierzę. Nawet brak mi tu uczuć, nie spisałaś się.
Mariusz: Najsłabsze zdjęcie według mnie. Walczyłem o Ciebie, ale wydaje mi się, że powinniśmy się już pożegnać, zdecydowanie.
Anja: Julio niestety, ale zdjęcie jest koszmarne. Szukamy tu modelki, Ty udowodniłaś już nie raz, że to nie dla Ciebie, dziś niestety znowu. Dzięki.


Anja: Patrycjo zapraszamy.


Anja: Czujesz finał?
Patrycja: Czuje, że jest coraz bliżej, ale czuje również, że bliżej jest mój koniec w tym programie. Przygoda jakby miała skończyć się za chwilę.
Anja: Zdjęcie zadecyduje o wszystkim.


Olga: Nie będę ukrywała, że model tu również zdominował zdjęcie. A Ciebie nie czuje, widzę tu jakby Twoje zwłoki, okropnie.
Marcin: Zgodzę się, że nie czuć Twojej osobowości. Sesja nie była ciężka, mogłyście pokazać się z dobrej strony lecz poległyście póki co większości.
Mariusz: Patrycja tym razem udowodniłaś nam, że jesteś odważna, ale to nie wystarczy. Bardzo się zawiodłem, myślałem że nas zaskoczysz.
Anja: Słabe zdjęcie, nie mam pojęcia, która dziś z was odpadnie, ale Ciebie typuje naprawdę nisko za to zdjęcie bez emocji. Dziękuję.


Anja: A na sam koniec Ania.


Anja: Czy chociaż Ty nas dziś nie rozczarujesz?
Ania: Nie mam pojęcia jak poszło, nie mam pojęcia jak odbierzecie moją interpretacje tego zdjęcia, czekam na opinię niecierpliwie.
Anja: No to zobaczmy Twoje zdjęcie.


Olga: Widzę tu małżeństwo, główną rolą jest żona, która jest dziś piękna. Jesteś damą tego zdjęcia, widzę uczucia i Twoją wyniosłość.
Marcin: Aniu jesteś numerem jeden dziś, spisałaś się świetnie. Nie ma Tobie równych, co jeszcze nie oznacza, że wygrasz ten program.
Mariusz: Lecisz przez program jak burza. Lecisz i porywasz nas wszystkich, dużo widzę na tym zdjęciu. Przede wszystkim widzę modelkę.
Anja: Trzymasz kciuki, spisałaś się genialnie. O to nam chodziło, ja widzę i flirt i całą resztę. Aniu raczej spotkamy się w Grecji, dzięki.


Anja: Niebawem okaże się, które dziewczyny polecą do Grecji. Miejsc w finałach jest tylko 5. To razem wybierzemy tą ekipę, głosujcie na zdjęcia w skali 1-10, oceny wysyłajcie w wiadomości na nasze konto na facebook'u. O godzinie 22.00 wszystko będzie jasne, bo wtedy kończy się głosowanie. Do zobaczenia wieczorem!

===============================================

Anja: Za chwilę będzie wszystko jasne, poznamy finalistki. Dziewczyny zapraszam.


Anja: Stoi przede mną 6 pięknych kobiet. Lecz w ręku posiadam tylko 5 fotografii. Dziewczyna, której zdjęcia nie posiadam odpadnie dziś z programu.

Anja: Do finałów przechodzi Magda!

Anja: Do Grecji wyjdzie również Ania!

Anja: Zagwarantowane miejsce ma także Edyta!

Anja: Ostatnie bezpieczne miejsce w finale ma Honorata!

Anja: Julio bardzo często wypadasz słabo i musisz walczyć o ostatnie wolne miejsca, Patrycja Ty masz wzloty i upadki lecz zawsze jesteś w środku. Byłaś lepsza, to Ty Patrycjo wylecisz z nami do Aten!

Anja: Do finałów naszego programu nie przechodzi niestety:
Julia!
Anja: Zaszłaś naprawdę daleko, Twoje zdjęcia nie zawsze były świetne, ale radziłaś sobie w miarę dobrze. Odpadasz przed finałem jak to jest?
Julia: Jest to dziwne uczucie, przegrana na tym etapie nie jest miła. Działo się dużo w programie, ale ten moment jest wyjątkowo emocjonujący, w mojej głowie dzieje się dużo, byłam nastawiona na Grecję, szkoda bardzo. Dziękuję serdecznie za ten mój udział i wszystko co się tu działo.
Anja: Dziękujemy również. Działo się działo, w końcu znamy finałową piątkę. Magda, Ania, Edyta, Honorata i Patrycja już w przyszłym odcinku zawalczą w Grecji. Przed nami sesja i zadanie na ocenę. Będzie się działo, która wróci z Aten jako pierwsza? Okaże się w 10 odcinku, do zobaczenia!


9 komentarzy:

  1. Kolejny genialny odcinek i bardzo ciekawy temat odcinka. Dziewczyny świetnie się spisały na sesji, no może nie wszystkie.. Julki twarzy to nawet nie widać, nie popisała się i chciałabym aby to ona odpadła, uważam że nie zasługuje na wyjazd do Grecji. Za to dwie panie świetnie, chyba to są moje faworytki, ocenię je najwyżej. Dwie średnio, jedna słabo wyszła ale nie chciałabym aby odpadła. Zaraz wszystko okaże się w ocenach, wysyłam i czekam na wyniki. [Dancing 4You 9/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny odcinek z fajnym tematem. Teraz stawką jest finał, więc przypuszczałem, że każda uczestniczka porwie mnie na kolana. No niestety tak nie było... Julia stoi tyłem, dziwnie to wygląda. Honey też mi się nie spodobała. Ale też wybrałem jedną perełkę. Coś czuję, że to już czas na Julkę i chyba byłoby dobrze, bo jest najsłabsza. Czekam na wyniki! [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń
  3. Odcinek bardzo fajny. Temat jak dla mnie genialny. No teraz to ciężko będzie wybrać Panią, która nie pojedzie do Grecji. Uważam, że chyba najsłabiej wyszła Julka, bo stoi tyłem. Co do najlepszej fotki to tego nie zdradzę aż do wyników :) Czekam na wyniki i głosuje. [Dancing With The Stars]

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, nie, nie, nie i jeszcze raz nie! Rozczarowałem się poziomem, bo tylko trzy panie wypadły bardzo dobrze, lecz dzisiaj bez dziesiątek. Reszta sobie nie poradziła, nie wiem, co chciała pokazać przez te zdjęcia, pozy... Mnie to nie pociągnęło wcale. Te trzy panie, które dobrze ocenię zasługują na finał, a reszta niech sobie zawalczy, bo wysokich ocen nie dam niestety. Czekam na wyniki i ślę już głosy! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  5. I stało się! Odpadła Julka, bo była najsłabsza. Trochę szkoda mi jej, ze względu na to, że ją lubię, ale nie zaszalała w tym programie. Ogólnie to klasyfikacja tak się ułożyła, jak ja oceniałem. Czekam na odcinek z Grecji, tutaj może być bomba! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się prawie w zupełności z wynikami. Cieszę się z pierwszego, zasłużonego miejsca Magdy no i też z tego że odpadła Julka, bo jak pisałam wcześniej - nie zasługiwała na wyjazd do Grecji. No, teraz to będą dopiero emocje! Czekam na kolejny odcinek :) [Dancing 4You 9/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  7. Nareszcie dopadła Julia, według mnie był na nią czas już dobrych kilka odcinków temu. Jestem zadowolony z finałowej piątki, każda prezentuje naprawdę wysoki poziom. Już się nie mogę doczekac następnego odcinka [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń
  8. Werdykt mi się podoba. Panie które dostały ode mnie 10 były na podium :) Magda wygrała słusznie, wyglądała jak prawdziwa modelka na tym zdjęciu. Co do Julii, to odpadła prawidłowo. Dziś nie dała szału. Czekam na kolejny odcinek. [Dancing With The Stars]

    OdpowiedzUsuń
  9. Super odcinek. Poziom taki średni, ale moim zdaniem Magdalena była najlepsza i słusznie wygrała. Anna mnie troche mniej urzekła, nie wiem dlaczego jurorzy tacy zadowoleni. Najgorsza była zdecydowanie Julia i dobrze, że odpadła. W finale mam 4 faworytki :) Jestem ciekawy kolejnego odcinka, ciekawe kto odpadnie [Tańczące Gwiazdy]

    OdpowiedzUsuń