sobota, 6 kwietnia 2013

Odcinek 2: Casting

Anja: Czas na drugi odcinek castingowy. Znamy już 6 uczestniczek naszego show. Program ma na celu wyłonić w naszych polskich gwiazdach talenty modelingowe. W każdym odcinku naszego show dziewczyny będą brały udział w sesjach zdjęciowych, najlepsze fotki zostaną ocenione przez jury i przez widzów. W loży jurorskiej siedzą Olga Kaczyńska polska top modelka i zwyciężczyni 2 sezonu Top Model. Duet projektantów Paprocki&Brzozowski. Oraz ja Anja Rubik czy modelka, która siedzi w tym biznesie od lat. Dziś przed nami zaprezentuje się 6 pozostałych uczestniczek, które już od następnego odcinka będę dla nas pozowały. Czas na drugi casting Polish Next Top Model!


Lektor: Jury już wygodnie siedzi w swoich fotelach i czeka na kolejne uczestniczki. Jeszcze żadna z nich nie wiem, że się dostała, ale wystąpią one za chwilę na wybiegu i będą się starały o uznanie innych. Czas na pierwszą uczestniczkę.

(Podkład: Ke$ha "Tik Tok")

Olga: Jesteś niska, ale piękna. Masz bardzo fotogeniczną twarz i na pewno sobie nieźle poradzisz. Ja bez wahania i jakichkolwiek uwag jestem na TAK! 
Marcin: Myślę, że masz to coś w sobie co jest warte uwagi i dasz radę w naszym programie. TAK!
Mariusz: Nie wiem czy będziesz na poważnie nasz program brać, ale pierwsze wrażenie na wybiegu dobre robisz. Jestem na TAK!
Anja: Jesteś zjawiskowa i jeżeli chodzi o urodę to możesz wygrać nasz program. Nie mogę się doczekać sesji, bo jestem na TAK!
Emilia: Dziękuję serdecznie, myślę że dam radę!


Marcin: Kasiu masz ładną figurę, ale boje się o twarz, mimo to jestem na TAK!
Olga: Ładnie się prezentujesz, ale uważam, że zbyt przesadnie poruszasz się na scenie. Dam Ci szansę. Jestem na TAK!
Mariusz: Masz fajny styl, dobrze się przygotowałaś i nie mam wątpliwości co do Ciebie. Nie ma minusów, więc TAK! 
Anja: Ja szukam takich twarzy i takiej charyzmy. Na wybiegu chodzisz dość przyzwoicie, więc jako modelka na pewno będzie dobrze. TAK!
Magda: Starałam się zrobić dobre wrażenie. Dziękuję!


Mariusz: Nie wiem czy będziesz miała coś do zaoferowania. Boje się trochę o to, że nas zawiedziesz. Ale dziś mówię TAK!
Marcin: Ja nie wiem czy jesteś wystarczająco dobra na nasz program. Jest wiele pięknych kobiet, które na pewno są lepsze od Ciebie, ale może u Ciebie tego nie dostrzegam, mimo to dam Ci szansę. TAK!
Olga: Ładna sylwetka, ale jeżeli chodzi o twarz to na świat mody jest niezachwycająca. Oczy masz piękne, ale nie wiem co dalej. Na sylwetkę daje TAK!
Anja: A ja mam nadzieję, że nas jeszcze zachwycisz i dasz nam się sobą cieszyć. TAK!
Weronika: Mam nadzieję, że sobie poradzę. Dzięki!


Olga: Ja już teraz wiem, że Ty nam pokażesz, że potrafisz. Masz twarz modelki, jesteś wysoka i atrakcyjna. Nie mogłabym dać Ci nie, jestem na TAK!
Marcin: Dokładnie zgodzę się z Olgą, masz ogromne szanse na wygraną. Masz warunki na to i do tego wszystkiego przepiękny uśmiech. TAK!
Mariusz: Figura idealna dla modelki. Nie jedna pewnie Ci teraz zazdrości. Podniesiesz poziom ja to czuje razem z Olgą, Marcinem i Anją, ja to wiem. TAK!
Anja: Naprawdę duże wrażenie zrobisz. Nie wiem czy widziałaś, ale gdy wchodziłaś wszyscy na siebie spojrzeliśmy. TAK!
Anna: Nie spodziewałam się takich słów. Dziękuję wam bardzo!


Olga: Masz nietypową urodę i twarz. Ładnie się prezentujesz na wybiegu, sylwetka w miarę dobra. Uważam, że nas zaskoczysz. TAK!
Mariusz: Stoi przede mną piękna kobieta i zgrzeszyłbym, gdybym nie dał TAK!
Marcin: No fajna jesteś, jak się uśmiechasz masz duże policzki i nie wiem czy dasz sobie radę w sesjach, ale na dziś mówię TAK!
Anja: Uważam, że jesteś zaskoczeniem tego programu. 4 razy TAK!
Aleksandra: Dziękuję wam bardzo za tą szansę!


Marcin: Twarz, uroda cudowna na modelkę. Ale nie wiem czy figura jest dobra, chociaż masz piękne krągłości. Jestem na TAK!
Olga: W sesjach na bank sobie cudownie poradzisz, widzę że masz twarz bardzo fotogeniczną i nawet po wybiegu ładnie chodzisz. TAK!
Mariusz: Dla mnie jesteś w najlepszej trójce uczestniczek. Zaprezentowałaś się jako jedna z najlepszych i twarz piękna. Nic więcej nie trzeba. TAK!
Anja: Nie spodziewam się tak fajnej i ładnej kobiety na sam koniec. Honey gratuluję przechodzisz do kolejnych etapów. 4 razy TAK!
Patrycja: Dziękuję bardzo serdecznie, nie zawiodę was!

Anja: Dziś poznaliście kolejne uczestniczki naszego show. Znacie już całą 12 modelek, które już od kolejnego odcinka będą brały udział w sesjach zdjęciowych. Mam ogromną nadzieję, że nie popełniliśmy żadnego błędu w ich wyborze. Musicie oglądać pierwszy odcinek i pomóc nam wybrać najsłabszą dziewczynę. Toczy się walka o okładkę Gali i Avanti oraz 100 000 złotych. Na dziś to już wszystko. Do zobaczenia!

6 komentarzy:

  1. I mam kolejne cztery faworytki. Skład jest ogółem fenomenalny, po raz kolejny jestem pod wrażeniem zdjęć. I do tego wspaniała czołówka. Jestem pewna, ze ten program odniesie sukces. Czekam na pierwszy odcinek! [Dancing 4You 8]

    OdpowiedzUsuń
  2. Czołówka to jest coś niesamowitego! Zastanawiam się, czy sam mam swojej nie zrobić. A co do uczestniczek to wspaniale, choć nie cierpię Zieliny i wgl jakaś ona szpetna dla mnie jest, więc chciałbym ją pożegnać, ale w tej grupie mam dwie największe faworytki. Zdjęcia jak już mówiłem są mistrzowskie, kolorystyka także. No nic, tylko czekać na pierwszy wybieg uczestniczek! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycony czołówką, którą przed chwilą obejrzałem. Gratuluję talentu. Odcinek tak samo świetny jak poprzedni, mimo że pojawiły się dwie panie, których nie lubię. Mam nadzieję, że chociaż jedna wyleci szybko. W tej grupie jednak znalazłem też dwie mocne faworytki, chyba nawet najmocniejsze. Zdjęcia też genialne :) Czekam na 1-szy odcinek ze wszystkimi dziewczynami [The Voice 4]

    OdpowiedzUsuń
  4. Czołówka fantastyczna! Jedna faworytka doszła, także są cztery. Nie jest źle. Czekam na odcinek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny casting i świetna czołówka. Wśród drugiej szóstki uczestniczek mam 3 mocne faworytki. Grafika i kolorystyka genialna. Fajny podkłady. Czekam na odcinek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odcinek fajny. Grafika bardzo fajna. Co do faworytek to w tym odcinku mam 3 faworytki. Czekam na kolejny odcinek.

    OdpowiedzUsuń