czwartek, 4 kwietnia 2013

Odcinek 1: Casting

Anja: Witajcie na castingu pierwszej edycji Polish Next Top Model. Program ma na celu odkryć talent w naszych rodzimych gwiazdach. Co odcinek nasze uczestniczki będą brały udział w sesjach zdjęciowych. Ich najlepsze zdjęcia trafią do portfolio i zostaną poddane ocenie jury i widzów. Dzień po odcinku spotkamy się ogłosić wyniki, wtedy dowiemy się kto za pozował najsłabiej i będzie musiał opuścić program. A nasze uczestniczki oceniać będą: Olga Kaczyńska polska Top Modelka, zwyciężczyni 2 edycji Top Model. Duet Paprocki&Brzozowski, czyli polscy projektanci. I ja Anja Rubik polska modelka. Wszyscy siedzimy w tym świecie modelingu od lat, więc znamy się na tym i wiemy jak dobrze za pozować, żeby zdjęcie było wyjątkowe. Na dzisiejszym castingu zaprezentuje się przed nami i przed wami 6 uczestniczek, które wystąpią w kolejnych etapach programu. Zacznijmy casting pierwszej edycji Polish Next Top Model!


Lektor: Nasze jury jest już w pełnej gotowości, by zobaczyć i przepuścić nasze uczestniczki do programu. Jednak one jeszcze tego nie wiedzą, że wszystkie się dostały, więc na pewno będzie dla nich przyjemnością usłyszeć 4 razy TAK! Czas zaczynać.

(Podkład: Rihanna "Rude Boy")

Olga: Piękna sylwetka i bardzo szczery i piękny uśmiech. Jestem na TAK!
Marcin: Twoja uroda jest nieziemsko piękna. Masz wyczucie stylu, bo przygotowałaś się bardzo fajnie. Ode mnie TAK!
Mariusz: Ja już nie wyobrażam sobie tego programu bez Ciebie. Jestem na TAK!
Anja: Jesteś za bardzo idealna, żeby się nie dostać. Gratuluję jestem na TAK i wchodzisz do naszego programu.
Emilia: Dziękuję wam bardzo, jest mi niezmiernie miło.


Marcin: Ujęłaś mnie swoją urodą. Pięknie się prezentujesz i chętnie zobaczyłbym Cię w akcji. TAK!
Olga: Pierwsze co to muszę przyznać, że na wybiegu prezentujesz się naprawdę dumnie. Robisz wrażenie i masz piękne kości policzkowe. Jestem na TAK!
Mariusz: Wyczucie to Ty masz, nie mogłem oderwać od Ciebie wzroku. Piękna uroda i sylwetka. Jestem jak najbardziej na TAK!
Anja: Magdo na mnie też wrażenie zrobiłaś. Już nie mogę doczekać się pierwszych efektów Twojej pracy w programie, bo masz 4 razy TAK!
Magda: Nie spodziewałam się. Dziękuję za wszystkie miłe słowa.

(Podkład: Honey "Runaway")

Mariusz: Masz duże możliwości, bo poruszasz się dobrze i masz piękny uśmiech. Ale nie wiem czy będziesz fotogeniczna, bo Twoja twarz ma kształt, który nie zachwyca. Ale jestem na TAK!
Marcin: A mi się cała podobasz. Z chęcią już zobaczyłby jakieś Twoje zdjęcia z profesjonalnej sesji. Myślę, że dasz radę, więc jestem na TAK!
Olga: Mi się bardzo podobasz. Masz dobrą sylwetkę i piękne oczy. Jestem na TAK!
Anja: Ja Ci również dam szansę, myślę że się spiszesz i jestem po prostu na TAK!
Weronika: Dzięki wam bardzo, dam z siebie wszystko.


Olga: Póki co to właśnie Ty zrobiłaś na mnie największe wrażenie. Kiedy pojawiłaś się na wybiegu już wiedziałam czego tu szukam. Jestem oczywiście na TAK!
Marcin: Może być ciekawie, jeżeli chodzi o Ciebie. Masz piękną twarz i promieniejesz. Myślę, że to wykorzystać w sesjach, bo jestem na TAK!
Mariusz: Kąsek do zgryzienia. Jestem śliczną kobietą, Twoja uroda powala. Nie mogę powiedzieć nie, bo masz warunki na Top Modelkę i jestem na TAK!
Anja: Zgadzam się z moimi przedmówcami. Fajnie się prezentujesz i już mam pomysły co do Ciebie. Dasz sobie radę i powiem TAK!
Anna: Kurczę dziękuję wam serdecznie, nie spodziewałam się, że przejdę.


Olga: Wydajesz się być ciekawa i sądzę, że dasz sobie radę w sesjach. Wydajesz się być fotogeniczną kobietą. Zaryzykuję i dam Ci TAK!
Mariusz: Jesteś idealna. Troszkę niska, ale nie takie Top Modelki znam. Masz dobrą figurę i piękną twarz. Jestem na TAK!
Marcin: Robisz wrażenie i prezentujesz się doskonale. Na pewno przejdziesz do kolejnych etapów, ale czy dasz sobie radę to się okaże. TAK!
Anja: Jesteś śliczna i witaj Olu w odcinkach programu, już niebawem pierwsza sesja. 4 razy TAK!
Aleksandra: Ojej, dam z siebie wszystko. Dziękuję wam za te opinie, jestem w szoku.


Marcin: Fajnie się prezentujesz. Masz sylwetkę na modelkę, bo jesteś szczupła i wysoka. Jestem oczywiście na TAK!
Olga: Nie wiem czy będzie tak dobrze, ja tego za bardzo nie widzę. Ale dam Ci szansę, myślę że jest taka możliwość, że nas zaskoczysz. TAK!
Mariusz: Masz piękny styl i widzę Cię w tym programie, pasujesz po prostu do niego. Jestem na TAK!
Anja: Ja mogę tylko podsumować i powiedzieć, że czuje to i widzę Twoje piękno. Na pewno dasz sobie radę, ani trochę w to nie wątpię. 4 razy TAK!
Patrycja: Dziękuję bardzo, dam z siebie wszystko w programie.

Anja: To była ostatnia uczestniczka, która dziś się przed nami zaprezentowała. Mamy nadzieje, że macie już jakieś faworytki. Widzimy się już za trzy dni w odcinku 2. Do zobaczenia, buziaki!

6 komentarzy:

  1. Za dużo tych TAKów :D Mam już 3 faworytki, w tym dwie mocne, więc czekam na więcej! Nie mogę się przekonać do Anji, ale cóż. :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałem, że aż tak mnie zaszokujesz tym show, a jednak! ;) Poczynając na świetnej ekipie a kończąc na świetnej kolorystyce, formule programu i pomysłu na "portfolio" no to jestem zachwycony! Mam cztery faworytki w pierwszej grupie z czego dwie są bardzo mocne i pozostaje mi czekać na kolejny casting, może wyłapię kolejne ;) [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy odcinek i już wiem, że to będzie wielki sukces! Mimo że nie każdego jurora lubię, to jest w jak najodpowiedniejszym miejscu. Dzisiaj ukazało się 6 uczestniczek, z czym 3 to moje faworytki. Teraz czekam na 2. casting, na pewno tak dobry, jak ten [The Voice 4]

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozpoczęcie edycji :) Od kilku dni strasznie mnie zaskakujesz, nie wiem jak to robisz :) Mam 4 faworytki, więc super :) Świetny odcinek, fajnie, że wszystkie laski przeszły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten program zapowiada się na wspaniały, przepiękna kolorystyka, grafika - brak mi słów, arcydzieło. Do tego bardzo mi się podoba pomysł sygnatury z trzema zdjęciami. Jak na razie mam aż.. 5 faworytek! W tym trzy mocne. Czekam niecierpliwie na drugi casting :) [Dancing 4You 8/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  6. Casting był super. Kolorystyka bardzo fajna i bardzo fajny pomysł na obrazki. Co do moich faworytek to mam na razie 3 faworytki. Czekam na dalszy odcinek.

    OdpowiedzUsuń