środa, 17 kwietnia 2013

Odcinek 4: Ćwiczymy mimikę!

Lektor: W poprzednim odcinku 12 uczestniczek po raz pierwszy wzięło udział w sesjach zdjęciowych. Dzięki wygranemu zadaniu Joanna Jabłczyńska dostała przepustkę, która w prawdzie nie była jej potrzebna, bo na sesji wypadła dobrze. W sesji najlepiej wypadła Edyta Herbuś, która wygrała odcinek. Dzisiejszy odcinek po raz drugi wyłoni zwyciężczynie odcinka. Gościem specjalnym będzie Małgorzata Kożuchowska, która poćwiczy mimikę twarzy razem z uczestniczkami. Zapraszamy na 4 odcinek Polish Next Top Model!


Anja: Pierwszy odcinek udowodnił, że mimo uczestniczki nie miały jeszcze nigdy nic wspólnego z modelingiem to umieją sobie z tym świetnie poradzić. Dziś czas na drugą sesję i drugie zadanie naszych dziewczyn.
Lektor: Czas na drugie zadanie, a będzie nim mimika twarzy, świetna aktorka Małgorzata Kożuchowska pokaże i poradzi uczestniczką jak posługiwać się twarzą podczas sesji. Wybierze także dziewczynę, która spisze się najlepiej.

Olga: Witajcie kochane, miło jest was widzieć w kolejnym odcinku. Dzisiejszym waszym zadaniem będzie pokazanie jak można korzystnie wykorzystać mimikę twarzy podczas sesji. W tym zadaniu towarzyszyć wam będzie Małgorzata Kożuchowska, ja już uciekam. Pozostawiam was w dobrych rękach.
Małgorzata: Cześć. Te zadanie, które za chwilę z wami przeprowadzę na pewno pomoże wam w sesji, ponieważ będzie tu chodziło o waszą mimikę. Pokażecie mi na co was stać i będzie również powtarzać po mnie. Ja wyłonię dziewczynę, która spisze się najlepiej, będzie ona również bezpieczna przed eliminacją.


Małgorzata: Było całkiem dobrze. Każda z was pokazała lepsze strony i niektóre także te gorsze. Nie każda była świetna, ale nie było słabej uczestniczki. Myślę sobie, że w sesji wszystkie sobie świetnie poradzicie i nie będzie problemu. Żeby wybrać najlepszą musiałam się dopatrzeć szczegółów, te zadanie wygrała... Ola. Wczułaś się w zadanie i byłaś całkowicie rozluźniona. Jakbyś źle wypadła na sesji to na pewno awans masz już w kieszeni. Gratuluję.
Ola: Dziękuję bardzo, bardzo serdecznie.
Anja: W tym tygodniu tematem sesji była głównie mimika. Nie patrząc na okoliczności sesji dziewczyny musiały podkreślić swoje uroki twarzowe oczywiście. Zapraszam dziewczęta.


Anja: Oceniać będą: Duet Paprocki&Brzozowski polscy projektanci. Polska Top Modelka - Olga Kaczyńska. A dziś również Małgorzata Kożuchowska - aktorka i autorka naszego zadania. Zacznijmy kochane, zapraszam Julkę Kamińską.


Anja: Twoim zadaniem była to udana sesja. Wszystko wyszło dobrze?
Julia K: Sama nie wiem, nie wiem jakich efektów mam się spodziewać. Dawałam z siebie wszystko, widziałam, że Marcin nie był zadowolony, ale więcej pokazać nie umiałam.
Anja: Popatrzmy na Twoje najlepsze zdjęcie.


Olga: Zdjęcie na ogół jest ładne, ale uśmiech jest zdecydowanie wymuszony.
Małgorzata: Masz duże możliwości, zobaczyłam to podczas zadania, ale zdjęcie słabe.
Marcin: Pięknie Ci wyszły oczy, kolor ich pięknie pasuje do koloru sukienki lub bluzki, nie wiem co ty tam masz, ale jeżeli chodzi o mimikę to nie popisałaś się.
Mariusz: Usta Ci bardzo brzydkie wyszły, okropne. Widziałem jak spisywałaś się podczas zadania i powiedzieć muszę, że na zdjęciu nie wykorzystałaś tego.
Anja: Zdjęcie będę musiała ocenić bardzo nisko. Oprócz oczu nic tu fajnego, nic nie przyciąga wzroku jak one. Uśmiech wymuszony tak jak Olga powiedziała. Dziękuję Julio.


Anja: Teraz zapraszam do nas Edytkę.


Anja: Jak się czułaś podczas sesji?
Edyta: Czułam się świetnie. Podeszłam do niej na luzie, ale także chciałam być bardzo drapieżna i kobieca. Myślę, że mi się udało, nie chcę niczego ukrywać.
Anja: No to zobaczmy Twoje zdjęcie i podsumujmy to.


Olga: To zdjęcie Ci się udało. Chociaż widać wyraźnie, że masz przymrużone oczy, ale jest dobrze. Jesteś i kobieca i drapieżna.
Małgorzata: Piękne kości policzkowe, ładna twarz i mimika.
Marcin: Jest to słabsze zdjęcie niż poprzednie, aczkolwiek bardzo podobne.
Mariusz: Ładnie wyglądasz, ale oczy mi się nie podobają. Źle ułożyłaś rękę, zobacz co się z bluzką stało. Nie podoba mi się to zbytnio.
Anja: A według mnie jest to piękne i profesjonale zdjęcie. Dziękujemy.


Anja: Zapraszam do oceny Kasie.


Anja: Kasiu jak się czujesz? Sesja udana?
Kasia: Myślę, że wszystko wyszło dobrze. Czułam się dobrze, myślę że spełniłam się, na sesji czułam się swobodnie, więc jest chyba dobrze.
Anja: To się okaże za chwilę, popatrzmy na Twoją fotografie.


Olga: Ładnie wyszłaś, ale nie jest to zdjęcie modelki. Mamy w tym programie zamiar zrobić z was modelki, to zdjęcie potrzebowałoby odświeżenia.
Małgorzata: Piękny uśmiech, oczy również. Nic bym nie dodała.
Marcin: Wydaje mi się, że czułaś się dobrze w takiej roli. Wszystko gra, piękne zdjęcie.
Mariusz: Nie wiem co mam powiedzieć, nie zgadzam się z Olgą, bo według mnie na tym zdjęciu jest prawdziwa modelka, jest dobrze Kasiu.
Anja: Moim zdaniem również się udało. Dobry efekt, fotografia bardzo dobra. Dzięki.


Anja: Czas na Honoratę.


Anja: Jak poszła sesja?
Honorata: Sama nie wiem, postanowiłam być romantyczna i chciałam przede wszystkim być sobą nikim innym. Wydaje mi się, że efekt będzie świetny.
Anja: No to zobaczmy ten efekt.


Olga: Piękne i niesamowite zdjęcie. Widzę na nim przede wszystkim prawdziwą i bardzo kobiecą kobietę, która widocznie jest spełniona.
Małgorzata: Widzę, że wykorzystałaś moje rady i pięknie i swobodnie wykonałaś ruchy twarzy. Póki co najlepsze dziś zdjęcie.
Marcin: Ja się zgodzę z Gosią, dużo swobody i pięknej urody.
Mariusz: Pięknie Marcin sobie zrymował. Ale dużo w tym prawdy, popisałaś się.
Anja: Naprawdę dużo bym mogła wymieniać, ale nie mogłabym skrytykować.Twoja twarz na zdjęciu jest niczym milion dolarów, gratuluję i dziękuję.


Anja: Czas zaprosić bliżej Joasie.


Anja: Boisz się naszej krytyki?
Asia: Nie, no raczej nie boje się. Wyglądałam piękne, kobieco i sam Marcin Tyszka powiedział, że pięknie pozuje, więc chyba dobrze było.
Anja: Dobrze czy nie dobrze, zobaczmy.


Olga: Brzydkie zdjęcie, zero emocji, widzę tylko normalną i nieurodziwą dziewczynę.
Małgorzata: No nie zgodziłabym się, że nieurodziwą, bo Asia pięknie wygląda, tylko zero emocji i na zdjęciu powinnaś wyglądać lepiej niż na żywo.
Marcin: Dużo brakuje do dobrego zdjęcia. Zła postawa i mało emocji faktycznie.
Mariusz: Przeciętne zdjęcie, nie popisałaś się jakoś szczególnie, a na zdjęciu widzę tylko ładną i atrakcyjną aktorkę Joanne Jabłczyńską.
Anja: Modeling wymaga czegoś więcej, nie jest dobrze. Twarz masz całkiem ładną i ten delikatny uśmiech podoba mi się, ale postawa okropna. Dziękuję Asiu.


Anja: Zapraszam Aleksandrę.


Anja: A Ty boisz się naszych opinii?
Ola: Ogromnie się boje, wczułam się w sesję bardziej niż ostatnio, boje się, że poszło coś nie tak, ale mimo to mam dużą nadzieję, że opinie będą pozytywne.
Anja: Zobaczmy Twoje najlepsze zdjęcie.


Olga: Nie, nie, nienawidzę takich ust. Brzydko i nieprzyzwoicie je ułożyłaś.
Małgorzata: Faktycznie ustaw to duży minus, tak rozłażą się i tylko one przyciągają mój wzrok na tym zdjęciu. Ale oczy piękne i fryzura też.
Marcin: Ja wiem jaki efekt chciałaś uzyskać, chciałaś podkreślić głównie oczy i usta, ale mogło pozostać na oczach. Gdyby nie usta to byłoby genialnie.
Mariusz: Co wy się tak tych ust uczepiliście to ja nie wiem. Patrząc na całokształt to widzę tu piękną kobietę, tylko że widzę tu głównie Twoją dużą głowę.
Anja: Jest sporo minusów i zgodzę się z jurorami, nie udało Ci się do końca z tymi ustami, ale również głowa jakaś duża się wydaje, ale jesteś seksowna i podobasz mi się, dziękujemy.


Anja: Patrycjo zapraszamy serdecznie.


Anja: Jak jest Pati?
Patrycja: Jest świetnie, jestem bardzo pewna siebie i sesję zaliczam do udanych.
Anja: Zaraz my to ocenimy, popatrzmy.


Olga: Taki rewanżyk za pierwszą nie udaną sesję nam się należał. Cudowna fotografia.
Małgorzata: Wyglądasz olśniewająco, uważam że Ci się udało.
Marcin: Dobry miałaś pomysł, w końcu widzę na zdjęciu piękną i żywą kobietę, powiem modelkę, bo niedługo będziesz zasługiwała na te miano jak tak dalej będzie.
Mariusz: Duży postęp, widzę w oczach dużo takiej fajnej nadziei.
Anja: Kocham te zdjęcie, widzę tu naprawdę fajną kobietę, która robi wrażenie. Dziękuję.


Anja: Magda teraz Twoja kolei, zapraszam.


Anja: Ja minął tydzień?
Magda: Było w miarę dobrze i spokojnie. Niecierpliwiłam się do dzisiejszego odcinka, ale no w końcu się udało, ale opętał mnie duży stres przed opinią.
Anja: Mam nadzieję, że będzie dobrze.


Olga: Lśnisz na tym zdjęciu, widzę na nim prawdziwą modelkę, którą czeka dużo pięknych chwil.
Małgorzata: To jest zdjęcie na dużym poziomie, bardzo mi się na nim podobasz.
Marcin: Madziu spisałaś się fenomenalnie. Duże ambicję widzę w Tobie i do tego to zdjęcie udowodniło, że jak chcesz to umiesz być piękna na sesji.
Mariusz: Uważam, że sesja się udała i jesteś przepiękna. Wyglądasz fenomenalnie figura, sylwetka i cała twarz fantastyczna.
Anja: Ja nie mam zastrzeżeń, spisałaś się świetnie. Aż mam duże wątpliwości czy nie jesteś prawdziwą modelką, bo naprawdę pięknie za pozowałaś.


Anja: Julio czas na Twoje osiągnięcie, zapraszam.


Anja: Julio co myślisz o sesji?
Julia P: Sama nie wiem co mam myśleć. Są tylko dwie opcje, albo dobrze, albo źle. Naprawdę mam pustkę, więc nie mam pojęcia.
Anja: No to zaspokójmy Twoją ciekawość, oto Twoje najlepsze zdjęcie.


Olga: Wiesz co ja tu widzę? Widzę tylko ogromne oczy, które mnie przerażają. Gdyby nie one to zdjęcie by należało do jednych z najlepszych.
Małgorzata: Mina jest dziwa, ale cała poza i pomysł zaskakujący.
Marcin: Ja w prawdzie nie wiem co mam powiedzieć. Zaskoczyłaś mnie, ale zbyt dużo nie mogę pozytywnie ocenić, ładnie wyglądasz, postura także okey, ale oczy psują efekt końcowy.
Mariusz: Ja nawet nie myślałem o efekcie końcowym, ogólnie cały efekt tego zdjęcie jest zepsuty przez Twoje oczy, który od razu po spojrzeniu na zdjęcie przyciągają wzrok.
Anja: A moim zdaniem nie jest tak źle, te oczy dodają takiej efektywności i takiego czegoś co mnie ujmuje. Dziękujemy Ci bardzo.


Anja: Aniu zapraszam Cię do nas.


Anja: Jak się czułaś na sesji?
Ania: Ciężko mi było, bo sesja nie była w plenerze, a zdjęcie będzie wyglądało jak robione w plenerze, w studio nie mogłam się kompletnie wczuć.
Anja: No to zobaczmy.


Olga: Co Ty przeżywasz, ja tu widzę piękną i szczęśliwą kobietę, która cieszy się tym co ma. I wydaje mi się, że wczułaś się w ten klimat.
Małgorzata: Piękny uśmiech, olśniewający wręcz. Nie widać po Tobie, że coś Ci nie pasowało.
Marcin: Jest dobrze, ale ta ręka trochę pasuje ten efekt. Mogłaś jakoś inaczej ją ułożyć, jest taka oklapnięta i tylko to mi się nie podoba.
Mariusz: Efekt jest bardzo fajny, podoba mi się to zdjęcie.
Anja: Trochę się nam rozszalałaś, zaczęłaś świetnie, dziś również trzymasz ten poziom. Możesz być z siebie zadowolona. Dzięki.


Anja: I na koniec jeszcze Emilka.


Anja: A Ty wczułaś się w sesje?
Emilka: Bardzo się starałam, więc myślę, że tak, wczułam się.
Anja: No to zobaczmy jak to wygląda.


Olga: Szkoda, że nie mogłam zobaczyć Cię trochę z innej strony. Ale jest poprawnie i mi się zdjęcie podoba. Jesteś naturalna i dałam bym Ci szansę na kolejne odcinki.
Małgorzata: Mi się zdjęcie podoba, ale Twoja figura mnie powala najbardziej.
Marcin: Ładna twarz, oczy i policzki również. Idealnie ujęta Twoja uroda, ale ja także chcę więcej. Chcę zobaczyć Cię trochę w innej wersji.
Mariusz: Mogło być lepiej, ale zdjęcie mi się podoba.
Anja: Ładne i bardzo naturalne zdjęcie, ja wymagam w tym programie znacznie więcej, więc to mi na pewno nie wystarczy. Dziękujemy.


Anja: Zobaczyliśmy już wszystkie fotografie, więc dziękujemy wam dziewczęta. Chcecie pomóc nam wybrać najlepszą i najgorszą fotografie? Jeżeli tak to wysyłajcie swoje oceny do nas na facebook'a oceniając zdjęcia w skali 1-10. Głosowanie trwa do jutra godziny 18.00. Dziękujemy bardzo za dziś i do zobaczenia jutro! Papa!

===============================================

Anja: Oto część wynikowa, witam serdecznie. Zapraszam nasze uczestniczki.


Anja: Stoi przede mną 11 pięknych kobiet. Lecz w ręku posiadam tylko 10 fotografii. Dziewczyna, której zdjęcia nie posiadam odpadnie dziś z programu.

Anja: Odcinek dziś wygrała Honorata!

Anja: Drugie najlepsze zdjęcie ma Magda!

Anja: Brązowy medal zdobyła Ania!

Anja: Bezpieczna też jest Patrycja!

Anja: W kolejnym odcinku zobaczymy również Kasie!

Anja: Przechodzi także Edyta!

Anja: Awans otrzymała Emilia!

Anja: Sesja udała się również Julii P!

Anja: W kolejnym odcinku wystąpi Ola!

Anja: Julio, Asiu dziś niestety wasze fotografie okazały się najsłabsze. Obie nas ostatnio oczarowałyście, ale dziś jedna z was może tylko przejść dalej, fotografia którą posiadam to fotografia Julii.

Anja: Niestety z programu dziś odpada:
Asia!
Anja: Na tej sesji nie pokazałaś za wiele, masz świetną sylwetkę i jesteś piękna, ale modelką nie udało Ci się zostać. Co chciałabyś powiedzieć na koniec?
Joanna: Bawiłam się dobrze, chciałam pokazać się z jak najlepszej strony, no ale niestety jeden niewłaściwy ruch może zniszczyć wszystko. Jest mi przykro, ale nic nie poradzę. Dziękuję wszystkim dziewczyną, jesteście piękne i wspaniałe. Dziękuję za zaproszenie i za gościnę w programie.
Anja: To już koniec tego odcinka, poznaliście najsłabsza uczestniczkę i niestety okazała się nią Asia. Widzimy się w kolejnym odcinku kiedy dziewczyny będą próbowały pokazać nam tylko swoje seksowne strony urody. Do zobaczenia!


10 komentarzy:

  1. Super odcinek. Fotografie na bardzo wysokim poziomie dzisiaj. Zdradzę, że najlepiej oceniłem dzisiaj Honoratę, a najgorzej Joannę. Honorata super wyszła, a Joanna tak dziwnie, wgl mi się nie podobała na tym zdjęciu. Czekam na wyniki, mam nadzieje, że ułożą się podobnie, do tego, jak zagłosowałem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uhuhu, mamy nawet mimikę twarzy! Uważam, że to podnosi poziom programu jeszcze bardziej. Gośka jest w tym profesjonalna i fajnie, że uczyła dziewczyny mimiki twarzy i wybrała Olę, choć szczerze uważam, że immunitet nie był jej całkowicie potrzebny, bo by przeszła dalej. Są piękne zdjęcia, ale też niektóre przerażają mnie. Oceny podam jutro, bo chciałbym uzasadnić, a muszę dokładnie przypatrzeć się tym zdjęciom, więc jutro na pewno poznasz moje zdanie, nawet z uzasadnieniem oceny :) Czekam na wyniki. [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  3. Odcinek Świetny. Zdjęcia są bardzo fajne i ładne. Niektóre Panie mnie bardzo zaskoczyły. Co do wyboru najlepszej to ciężko będzie wygrać, co do fotografii najgorszej to sądzę, że chyba najsłabiej wyszła Aleksandra. Nie przekonała mnie. Zaraz zagłosuje i podeślę Ci głosy :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się wciągnąłem w twój program. Jest naprawdę super. Cieszę się, że Gosia pomagała uczestniczkom, lubię ją i jest jak najbardziej na odpowiednim miejscu. Zdjęcia w połowie są ładne, ale druga połowa to już mnie nie przekonała. Niektóre uczestniczki się poprawiły z poprzedniego tygodnia, a niektóre niestety nie. Jeszcze raz przyjrzę się zdjęciom i prześlę oceny [The Voice 4]

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały odcinek, ogółem bardzo fajny temat, Małgosia Kożuchowska idealna jako gość akurat do tego odcinka. A zdjęcia o wiele lepsze od tych z pierwszego odcinka, tylko trzy z nich mnie nie ujęły, dlatego postawię niską ocenę. Niestety wśród tych zdjęć nieudanych są dwie moje faworytki, ale cóż, ocenię sprawiedliwie. Zaraz wysyłam głosy i czekam na wyniki ;) [Dancing 4You 8/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogółem wyniki są dobre, ale bardzo szkoda mi Asi, bo ją lubię. Ale zdjęcie miała niestety najgorsze, dlatego nie dziwię się że odpadła. Czekam na kolejny odcinek! [Dancing 4You 8/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z werdyktem, że Honey pierwsza, a Asia ostatnia. Szkoda mi Asi, ale miała najsłabsze zdjęcie, zresztą najniższa ocena. Skoro mowa o seksownych stronach uczestniczek, to czuję, że może wystawię kolejnym razem jakąś dziesiątkę? Czekam na kolejny odcinek! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyniki nie są takie złe, chociaż obstawiałem troszkę inaczej. Nie spodziewałem się, że odpadnie Joanna, według mnie były gorsze. Seksowne strony urody, no nieźle, nieźle... :) Zobaczymy jak wypadną uczestniczki w tej sesji, nie mogę się doczekac [The Voice 4]

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyniki mogą być, lecz uważam, że Joanna nie była taka zła. Wolałbym jakby Ola odpadła. Czekam na kolejny odcinek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Joanna była w sumie dzisiaj najgorsza, więc dobre, że odpadła. Na podium są moje faworytki( ale nie według tego, jak je lubię, tylko według zdjęcia, chociaż nie ukrywam, że je lubie> Czekam na kolejny odcinek.

    OdpowiedzUsuń