środa, 8 maja 2013

Odcinek 8: Zareklamuje i wygram!

Lektor: W poprzednim odcinku naszego programu 8 uczestniczek programu wzięło udział w pokazie mody, dziewczyny miały minutę na przebranie się i wejście z powrotem na wybieg. Zadanie pod wodzą projektantki Natalii Jaroszewskiej wygrała Edyta Herbuś. Tym razem sesja zdjęciowa przebiegła w większym spokoju, pierwsze miejsce w sesji zdobyła Magdalena Boczarska, która od jury otrzymała same wspaniałe opinie. Tym razem do dwójki najsłabszych uczestniczek stanęły Edyta Herbuś i Julia Pietrucha, program ku zaskoczeniu wszystkich opuściła faworytka programu Julia Pietrucha. Dziś dziewczyny zgrają krótki spot reklamowy i zrobią zdjęcia, która będę prezentować firmę apart. Dziewczyna, która najlepiej wypadnie będzie twarzą tej firmy w każdym sklepie przez najbliższe dwa tygodnie. Najlepszy efekt pomoże im zdobyć Weronika Rosati. Zaczynamy 8 odcinek programu!


Anja: Dziś przed ostatni odcinek w Polsce, już w kolejnym odcinku wybierzemy finalistki, które z nami wylecą do Grecji, gdzie odbędzie się finał 1 sezonu naszego programu. Póki co w programie pozostało 7 dziewczyn, dziś któraś z nich pożegna się z szansą zdobycia nagrody głównej i pojedzie do domu.
Lektor: Przed dziewczynami pierwsze w pełni profesjonalne zadanie, aby zostać twarzą firmy apart, trzeba mieć dobrą twarz i dobrze grać. Dziś dziewczyny pod opieką Weroniki Rosati będę mogły odnieść swój pierwszy sukces w modelingu.

Olga: Witajcie dziewczyny przed wami kolejna sesja zdjęciowa. Tym razem musicie podjeść do niej bardziej profesjonalnie. Nie chce was straszyć, ale póki co jest to najważniejsza sesja w tym programie. Nie chcę was dłużej trzymać w niepewności zatem mam przyjemność wam ogłosić, że będziecie walczyły o twarz firmy apart. Weźmiecie udział w spocie reklamowym i sesji, najlepsze zdjęcie z sesji przed dwa tygodnie będzie reprezentowało firmę apart w każdym jego sklepie. W tym zdaniu wam pomoże kobieta, która wzięła już udział w niejednej reklamie... dziewczyny przed wami Weronika Rosati.
Weronika: Witam was, mimo że modelką nie jest to wiem jak trzeba zabłysnąć w reklamie i na sesji. Nie bójcie się, pomogę wam i wycisnę z was wszystkie soki. Zobaczycie, że efekt będzie wspaniały, uciekajcie do wizażystów i widzimy się niebawem.

PLAN ZDJĘCIOWY REKLAMY APART!

Weronika: Mam nadzieję, że każda z was czuje się spełniona, nie umiałabym wybrać póki co tej, która spisała się najlepiej więc pomoże mi w tym jury, dziękuję za dziś i do zobaczenia podczas części kiedy wyrazimy opinie na wasz temat, a raczej na temat efektów dzisiejszej waszej pracy. Dzięki.

Anja: Apart to jedna z najważniejszych firm jubilerskich w naszym kraju. Dziewczyny walczą o wspaniałą nagrodę, która okazała się najlepsza? Okaże się za chwilę, zapraszam dziewczyny.


Anja: Swoje opinie za chwilę wyrażą: Duet Paprocki&Brzozowski polscy projektanci. Polska Top Modelka - Olga Kaczyńska i Weronika Rostai - polska aktorka. Podsumujmy waszą pracę, zapraszam Julię na środek.


Anja: Wzięłaś na poważnie tą sesje i spot reklamowy?
Julia: Myślę, że tak. Starałam się skupić, nie wiem czy na pewno dobrze wyszłam, ale na pewno jeszcze tak skupiona w tym programie nie byłam.
Anja: Oceńmy efekty Twojej pracy.

SPOT REKLAMOWY!

Olga: W spocie widzę dużą sztuczność, widać że amatorka, więc za spot duży minus, jeżeli chodzi o twarz, bo zdjęcie jest najważniejsze, gdyż ono ma Cię reprezentować to także się nie popisałaś. Za słabo jak na apart i takie wyróżnienie niestety.
Weronika: Praca z Tobą jest przeurocza, jesteś charyzmatyczną osobą i jeżeli byłabyś modelką biliby się o Ciebie. Zdjęcie jest ładne, pomysłowe, ale brak wdzięku.
Marcin: Julio ja myślę, że to powinien być już koniec dla Ciebie, z odcinka na odcinek przechodzisz na farcie, miałaś tylko jedno zdjęcie, które mnie oczarowało, dziś znowu nie pokazałaś niczego dobrego.
Mariusz: Na tym zdjęciu nie czarujesz, wydajesz się być sztuczna, na pewno apart nie byłby zadowolony z takiej modelki, nie wygrasz tej nagrody.
Anja: Mi się podoba Twoja fryzura, spojrzenie, ale twarz wydaje się być taka naburmuszona, usta dziwnie wyglądają. Nagroda główna na pewno nie będzie należała do Ciebie, dzięki.


Anja: Patrycjo zapraszam bliżej.


Anja: Czy to była trudna sesja?
Patrycja: Sesja może nie, ale spot na pewno, to była duża nowość. Pogubiłam się i nie wiem czy dało to się jakoś w miarę dobrze skleić.
Anja: Za chwilę się dowiemy.

SPOT REKLAMOWY!

Olga: No nie udało się, nie wczułaś się w spot i wszystko legło. Co do zdjęcia do jest ładne, pięknie wyglądasz, wszystko mi się podoba lecz ten mikrofon mnie odraża trochę.
Weronika: Wykorzystać chciałaś w spocie moje wskazówki lecz nie wyszło. Zdjęcie fajne lecz do końca również nie urzeka, brakuje mi tego czegoś co by przyciągało uwagę.
Marcin: Powiem Ci szczerze, że nawet nie spodziewałem się lepszego efektu. To był dla was sprawdzian, poszło słabo na tróję z minusem.
Mariusz: Spot koszmarny, nie ma co dyskutować, ale zdjęcie lepsze. Może nie ujmuje do końca, ale jednak jest coś w nim fajnego, można się przyzwyczaić.
Anja: Według mnie w tym zdjęciu niczego nie brakuje, oczywiście nie jest godne nagrody głównej, ale jest poprawne i spisałaś się w tej sesji. Dziękujemy.


Anja: Honoratko prosimy.


Anja: Jakiej opinii się spodziewasz?
Honorata: Boje się, że będzie zbyt surowa, ale sesja wyszła chyba świeżo i ja się dobrze w niej czułam. Myślę, że zdziałam coś, motywująca nagroda.
Anja: Zobaczmy Twoje osiągnięcia.

SPOT REKLAMOWY!

Olga: Ostatnio bardzo mnie oczarowałaś, dziś również mnie nie zawiodłaś. Spot nie podlega ocenie, ale fajnie się prezentowałaś. Zdjęcie jest naprawdę dobra, przyciąga uwagę.
Weronika: Honorato od razu zauważyłam w Tobie duże zaangażowanie i chęci, widoczne to jest na zdjęciu. Wyszłaś jak modelka, mam nadzieję, że będziesz w finale.
Marcin: Jesteś ciekawą osobą, ciekawie wyszłaś w spocie, a zdjęcie bomba. Przepiękne usta, urzekające oczy i twarz zamyślona, bardzo zaciekawiasz.
Mariusz: Widzę wielką poprawę, tydzień temu już nam ją pokazałaś. Zasługujesz na zwycięstwo, ale to nie tylko ode mnie zależy, zdjęcie ma same atuty.
Anja: Spisałaś się na najwyższą ocenę. Zdjęcie to klasa sama w sobie. Strach pomyśleć co możesz nam jeszcze dalej pokazać, będzie moc. Dziękujemy bardzo.


Anja: Zapraszam Ole.


Anja: Motywująca nagroda?
Ola: Jak najbardziej, marzeniem każdej modelki jest reklama w aparcie, my nie jesteśmy modelkami, a możemy osiągnąć już tak wiele.
Anja: Zobaczmy spot i zdjęcie.

SPOT REKLAMOWY!

Olga: Tragiczne zdjęcie, twarz wygląda źle. Jesteś piękna, niska trochę, ale piękna, a na zdjęciu jest słabizna. Nie potrzebnie otworzyłaś usta, koszmar.
Weronika: Amatorska poza, oczy ładne, a co do spotu to wyglądałaś lepiej niż na tym zdjęciu. Jestem bardzo rozczarowana, bo pracowałaś świetne.
Marcin: Nie ujmujesz, póki co nie zasługujesz na finał, wypadłaś źle.
Mariusz: Można się czepiać wielu rzeczy, ale spotu na pewno nie. Póki co wyszłaś na nim idealnie, szkoda że tylko zdjęcie mamy oceniać, bo jest słabe.
Anja: To ta fotografia ma prezentować się w aparcie, jest słaba i na pewno nie zaciekawia, przynajmniej mnie. Nie dobrze wyszło, dziękujemy serdecznie.


Anja: Madziu prosimy teraz Ciebie do przodu.


Anja: Masz znowu chęć na wygraną?
Magda: No oczywiście, jestem zmotywowana i chętnie będę dalej pracowała. Ta sesja raczej mi się udała, robię się coraz bardziej pewna siebie.
Anja: No i bardzo dobrze, zobaczmy.

SPOT REKLAMOWY!

Olga: Działaś dalej, szkoda jednak, że w spocie tak drętwo. Sesja się udała i zdjęcie oceniam na wysoką skalę, wyszło chyba najlepiej z dotychczasowych, które obejrzeliśmy.
Weronika: Piękna jesteś Magdaleno, Ty powinnaś już być modelką. Niczego nie brakuje mi na tym zdjęciu, zrobiłaś na mnie wrażenie, duże wrażenie.
Marcin: Boje się, że możesz wygrać ten program, prawdopodobnie masz wygraną apartu w kieszeni. Pozycję przybrałaś ciekawą i jest dobrze.
Mariusz: Wszystko gra, absolutnie wyszło. Ja tyle w temacie.
Anja: Zdjęcie na wysokim poziomie i robisz wrażenie. Magdo jesteś już faworytką programu, ciekawe co będzie dalej, aby tylko lepiej. Dziękujemy.


Anja: Zapraszam bardzo serdecznie Edytkę.


Anja: Jak bardzo chcesz wygrać te zadanie?
Edyta: Nie da się tego opisać, bardzo ważna jest to nagroda, marzenie każdej z nas. To jest absolutne marzenie, boje się, że się nie uda.
Anja: Popatrzmy na efekty Twojej sesji.

SPOT REKLAMOWY!

Olga: Spot rewelacyjny, zdjęcie jak na apart to ma wysoki poziom, zasługujesz na wygraną. Widzę, że wczułaś się w tą sesję i wygraj to.
Weronika: Kolor czerwony odkreśla Twoje atuty, widzę tu głównie prawdziwą kobietę i naprawdę zdjęcie godne tej reklamy apartu, gratulację.
Marcin: To zdjęcie nie ma minusów, spojrzenie jest dobre, pozycja skromna lecz wyjątkowa. Myślę, że bezkonkurencyjnie powinnaś reprezentować tą firmę.
Mariusz: Wow, oczy mi wyszły. Robisz wrażenie, cudo po prostu. Piękne duże oczy i piękne duże usta. Fryzurka jakby była inna byłoby lepiej, ale to nie Twoja wina.
Anja: Spisałaś się bardzo dobrze, ja widzę Cię w finałowej piątce. A dzisiaj na pewno na szycie podium, masz talent modelinowy. Dzięki.


Anja: Aniu i na koniec Ty.


Anja: Wygrasz dziś odcinek?
Ania: Nie wydaje mi się, poziom jest naprawdę powalający. Każde zdjęcie jest silne, wątpię że swoim inne przebije, nie wyszło zbyt dobrze.
Anja: No to zobaczmy efekt.

SPOT REKLAMOWY!

Olga: Przesadziłaś, dla mnie powalasz dziś na kolana. Mogę się założyć, że ostateczna walka dziś stoczy się między Tobą, a Edytką.
Weronika: Spot nagrany na wysokim poziomie, zdjęcie również fajnie wyszło. Jesteś sobą, widzę to. Twarz tu Twój największy atutu.
Marcin: Nigdy nie zawodzisz, od początku trzymasz poziom. Co zrobić? W Grecji na pewno jesteś, ale nie wiem jaki dzisiaj będzie werdykt.
Mariusz: Dziś jesteś zaraz po Edycie, Twoje zdjęcie również jest dobrze i można byłoby je wykorzystać do reklamy biżuterii apart, bardzo fajnie.
Anja: Ty wiesz, że ja Ci bardzo kibicuje, ale jak mam tego nie robić jak z każdego zdjęcia robisz dzieło. Zdjęcie na wysokim poziomie. Dziękujemy.


Anja: Za nami bardzo emocjonujący odcinek. Opinie jury bardzo dobre, nikt nie wie jaki będzie wynik, pomóżcie nam i głosujcie na najlepsze zdjęcia. Skala to 1-10, wysyłajcie głosy do nas na facebook'u, czas kończy się o 22.00. W kolejnym odcinku zobaczymy tylko 6 dziewczyn, do zobaczenia wieczorem. Pa!

===============================================

Anja: Czas na wyniki 8 odcinka, dziewczyny zapraszam do nas.


Anja: Stoi przede mną 7 pięknych kobiet. Lecz w ręku posiadam tylko 6 fotografii. Dziewczyna, której zdjęcia nie posiadam odpadnie dziś z programu.

Anja: Odcinek wygrywa dziś Ania!

Anja: Gratuluję, wygrałaś zadanie i zostajesz dwutygodniową twarzą firmy apart, od jutra w każdym sklepie będę widniały Twoje zdjęcia, a dokładnie to.
Anna: Nie spodziewałam się absolutnie, poziom był wysoki, dziękuję.

Anja: Drugie miejsce ma dziś Edyta!

Anja: Na trzecim drugi raz z rzędu Honorata!

Anja: Dalej w programie zostaje Magda!

Anja: Ostatnia bezpieczna jest dziś Patrycja!

Anja: Poproszę dziewczyny bliżej do nas. Julio i Olu średnio sobie poradziłyście, nie urzekłyście nas. W kolejnym odcinku o Grecja zawalczy... Julia!

Anja: Z programu niestety dziś odpada:
Aleksandra!
Anja: Od początku było coś nie tak, brnęłaś do przodu z żalem, zawsze miałaś szczęście, że był ktoś gorszy. Teraz pozostała najlepsza szóstka, niestety nie zakwalifikowałaś się do niej.
Aleksandra: Aż mi łezka pociekła, niestety ale nie zawsze może być tak dobrze. Świetnie się bawiłam, bardzo spodobał mi się ten udział w programie. Czas wrócić do rzeczywistości, szkoda mi dziewczyn, bo bardzo się z nimi zżyłam.
Anja: Niestety tak już bywa, co odcinek musi ktoś odpaść, dziś padło na Ole. W kolejnym odcinku dziewczyny będą pozowały z modelem, mam nadzieję, że będzie równie ciekawie co dziś. Czeka nas kolejna wspaniała przygoda. Do zobaczenia i dziękujemy za dzisiaj!


11 komentarzy:

  1. Bardzo dobry odcinek, fajny pomysł z tą sesją. Jednak uważam, że niektóre (a raczej większośc) uczestniczek nie poradziła sobie z zadaniem. Praktycznie tylko 3 zdjęcia mi się naprawdę spodobały. Reszta to już tak sobie... Ewidentnie Magdalena po raz kolejny zmierza ku wygranej odcinka, życzę jej tego, bo uważam, że wypadła najlepiej. Już oddaję głosy, czekam na wyniki [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały czas widzę niedociągnięcia u kilku pań, a tak już dobrze sobie radziły... Dwie z nich nie powaliły całkowicie i będzie słabo... W tym znajdzie się osoba, którą oceniałem bardzo wysoko i mnie zachwycała, jedynie dzisiaj dała plamy. Kolejne z nich w lepszym stopniu sobie radziły, a jedna mnie urzekła i trzymam kciuki za to, żeby wygrała odcinek. Odcinek świetny, lecz nie do końca jednak panie dawały rady. Najciekawiej będzie, jak uczestniczki wyjadą do Grecji, a tam może wejść tylko Złota Piątka. Czekam na wyniki i wysyłam już swoje głosy! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny odcinek i trudne zadanie przed dziewczynami, no ale coraz bliżej finału.. Zdjęcia czterech z nich mi się podobały, jednej tak szczególnie. Natomiast reszta słabo.. Uważam że dziś powinna odpaść albo Julia albo Ola. Ciekawa jestem jak inni ocenią, czy tak jak ja.. Czekam na wyniki i zaraz wyślę głosy :) [Dancing 4You 9/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały odcinek. Niektóre panie jeszcze sobie średnio radzą, ale niektóre za każdym razem są świetne. Dzisiaj starałem się dawać wyższe oceny. Dwie panie dostały ode mnie dziesiątkę, trzy szóstkę i to były najsłabsze zdjęcia, ale za starania trochę podciągałem oceny. Czuję te emocje podczas wyników, bo odpaść może każdy. Trzymam kciuki za najlepsze zdjęcia. Czekam na wyniki i pozdrawiam [Tańczące Gwiazdy 2]

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyniki bardzo mi się podobają :) Wymarzone podium i nie szkoda mi OLI :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyniki bardzo mi się podobają, podium świetne! Nie jest mi szkoda Oli, bo nie zachwycała w tym programie. Ciekawe kto odpadnie następnym razem, czekam na odcinek. [Dancing 4You 9/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesująca dogrywka! Fajnie, że Ania zwyciężyła, bo należało jej się to! Oli jest mi bardzo szkoda, może moją faworytką nie jest, ale świetnie sobie radziła moim zdaniem w programie, ale i tak zaszła dość daleko. Czekam na kolejny odcinek, bo jestem ciekaw, kto wyjedzie do Grecji. [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  9. Julia znowu fartem przeszła. Ale według mnie wypadła odrobinę lepiej od Aleksandry. W tym odcinku zdecydowanie sobie ona nie poradziła z zadaniem. Czekam na następny odcinek [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń
  10. Odcinek bardzo fajny. Sorki, że nie oddałem głosów. Co do sesji to bardzo fajna. Najlepiej we4dług mnie wyszła Anna. Drugie miejsce przyznałbym Patrycji, a trzecie miejsce w moim rankingu ma Honorata. Najsłabiej według mnie poradziła sobie Edyta. Ogólnie z werdyktem średnio się zgadzam. Uważam, że Ola dziś nie była najgorsza, ale w poprzednich odcinkach mi się ona nie podobała. Czekam na kolejny odcinek. [Dancing With The Stars]

    OdpowiedzUsuń
  11. 46 yrs old Desktop Support Technician Jilly Tear, hailing from Brossard enjoys watching movies like "Outlaw Josey Wales, The" and Baton twirling. Took a trip to Historic Town of Goslar and drives a Ferrari 330 P3. indeks

    OdpowiedzUsuń