niedziela, 19 maja 2013

Odcinek 11: Pokaże wam na co mnie stać!

Lektor: W pierwszym półfinale w Grecji 5 kandydatek do miana modelki wzięło udział w sesji zdjęciowej oraz zaprezentowało swoją kreację. Poddano je ocenie jury oraz ocenie widzów. Najlepiej wypadła Honorata Skarbek, która zdobyła prawie komplet punktów. Do najsłabszej dwójki stanęły Magdalena Boczarska oraz Edyta Herbuś. Z Grecji pierwszy do Polski wróciła Edyta. A dziś ostatni odcinek przed finałem. Dziewczyny wykonają przed ostatnią sesje oraz tym razem zaprezentują swoje własne fryzury, w których wystąpią na pokazie mody. Do finału przejdzie najlepsza trójka. Magda, Honorata, Ania czy Patrycja? Niebawem się okaże! 


Anja: Za tydzień wielki finał. Wrócimy do Polski by świętować to wielkie wydarzenie. Odcinek jako jedyny odbędzie się na żywo. Mam dużą nadzieję, że wyłonimy najlepszą modelkę, my wybierzmy finalistki, a widzowie zwyciężczynie.

Olga: Cześć dziewczyny. Spotkaliśmy się tutaj nie przypadkowo. Przed wami cały zestaw kosmetyków i wielkie lustra. Waszym zdaniem jest uczesać i umalować się tak jak najprofesjonalniej potraficie. Wystąpicie dziś na pokazie mody, macie dokładnie 40 minut na przyszykowanie się, a my to ocenimy. Do dzieła.

POKAZ MODY!

Olga: Super sobie poradziłyście, każda z was dała radę i cieszę się z tego powodu. Wśród was jest jedna uczestniczka, która dziś odpadnie, więc w sesji dajcie jeszcze więcej z siebie.

< REKLAMA >

Olga: To wasza przedostatnia sesja zdjęciowa. Ona zadecyduje o tym, która wejdzie do finałowej trójki. Uważam, że jest to najważniejsze sesja w tym programie.

SESJA!

Olga: Mam nadzieję, że wszystko wyszło ok i zdjęcia są świetne.


Anja: Witam z Aten. W programie pozostały cztery wspaniałe uczestniczki. Za chwilę ocenimy ich ostatnie efekty pracy, zapraszam dziewczyny.


Anja: Dziś jak zawsze ocenią: Duet Paprocki&Brzozowski polscy projektanci. Polska Top Modelka - Olga Kaczyńska - polska aktorka. Na pierwszy ogień proszę Magdę.


Anja: Zależy Ci na finale?
Magda: Skoro jestem już tak daleko to za wszelką cenę chcę w nim być.
Anja: Trzymam kciuki, zobaczmy zdjęcia.


Olga: Promieniejesz na tym zdjęciu. Pięknie wyglądasz i jak na półfinał to jest to dobre zdjęcia, ale nie wiem czy dobre wystarczy, chciałabym czegoś więcej.
Marcin: Moim zdaniem się postarałaś. Duży krok w przód od początku programu. Wczułaś się widać i dobrze wyszło, gratuluję.
Mariusz: Szczęśliwa, piękna i bardzo spełniona kobieta widnieje na tym zdjęciu. Mi się podobasz bardzo i będę o Ciebie walczył.
Anja: No, no, no zdjęcie wyszło cudnie. Pięknie wyglądasz, postarałaś się i minusów jest mało. Trochę szkoda, że nie widać całej twarzy, ale jest dobrze. Teraz zobaczmy Twoją fryzurę.


Olga: Wyszło bardzo gustownie, prezentowałaś się ładnie, ale uważam, że modelka na wybiegu powinna inaczej wyglądać niż Ty. Średnio.
Marcin: Na jakąś gale w sam raz, ale na pokaz mody nie. Mi się nie podoba.
Mariusz: Ważne jest to, że prezentowałaś się super. Bardzo dopasowany kwiat do sukienki i nie ma czego się czepiać, super nawet bardzo.
Anja: Mi również średnio się podoba. Tak ja powiedziała Olga, że na wybiegu powinnaś inaczej wyglądać i z tym się zgadzam, ale makijaż dobry. Dziękujemy.


Anja: A teraz zapraszam Honoratę.


Anja: Myślisz, że będziesz w finale?
Honorata: Nie mam pojęcia, poziom jest wysoki. Wszystkie konkurentki są cudowne, nie wiem czy im dziś dorównam, ale starałam się.
Anja: Oceńmy Twoje zmagania.


Olga: Sesja cudowna. Profesjonalna i na poziomie. Idealna pozycja, spojrzenie i cała reszta. Nie ma do czego się przyczepić, wyszło super.
Marcin: Postarałaś się i myślę, że dzięki temu zdjęciu uda Ci się awansować do finału. Masz duże zagadki by wygrać ten program.
Mariusz: Zrobiłaś coś niesamowitego, bardzo mnie zaskoczyłaś. Troszkę przeszkadza mi fryzura, ale widzę twarz, która się pod nią kryje i jest bardzo dobrze.
Anja: Spisałaś się świetnie. W końcu widać profesjonalizm i muszę przyznać, że lubię Cię w takiej odsłonie, teraz kciuki trzymam za fryzurę. Zobaczmy.


Olga: Ładna fryzurka i bardzo pasowała do Ciebie, zwłaszcza kiedy prezentowałaś się na wybiegu, jestem zdania, że poradziłaś sobie świetnie.
Marcin: Mnie nie oczarowałaś, poszłaś na łatwiznę. Górę na pewno łatwo zrobić nie było, ale warkocz moim zdaniem nie był dobrym pomysłem.
Mariusz: Wyglądałaś pięknie, ale właśnie ten warkocz trochę popsuł cały efekt.
Anja: Kibicuje Ci od początku, jeżeli chodzi o zdjęcie to mnie nie zawiodłaś, ale jeżeli chodzi o fryzurę to zdecydowanie mnie odpycha. Dzięki.


Anja: Aniu teraz Ciebie zapraszamy.


Anja: Będziesz w finale naszego programu?
Ania: Patrząc na wszystkie moje osiągnięcia to myślę, że tak aczkolwiek teraz każda z nas radzi sobie świetnie, więc może stać się wszystko.
Anja: Najpierw popatrzmy na Twoje zdjęcie.


Olga: Piękna kobieta, której usta bardzo mnie urzekają. Wyglądasz zawodowo, bardzo dobre zdjęcie. Jedno z najlepszych Twoich zdjęć.
Marcin: Bardzo pozytywnie znowu mnie zaskoczyłaś. Twarz taka idealna i piękna, że wszystko inne idzie dalej, ale nie potrzebnie, bo i to jest świetne.
Mariusz: Bardzo gustowne zdjęcie, ładna pozycja i oczywiście świetny efekt.
Anja: Poradziłaś sobie świetnie, jedno z Twoich najlepszych zdjęć, możesz wygrać ten program, mówię Ci. Teraz zobaczmy jak się uczesałaś.


Olga: No i o to chodziło, modelka na wybiegu powinna mieć właśnie prosto uczesane włosy. Żadna sztuka, a efekt kosmiczny, bomba Aniu.
Marcin: Do tego co powiedziała Olga dodam, że Ani bardzo pasuje taka fryzura, dałaś czadu. Znasz się na tym i wygraj ten program.
Mariusz: Nie spodziewałem się, że ktoś będzie tak obiektywny i pomysłowy. Dałaś sobie radę i tego chciałem, Aniu jesteś objawieniem programu.
Anja: Ja zgodzę się z każdym moim przedmówcą. Zrobiłaś dziś na mnie największe wrażenie i powiem tyle, że widzowie Cię kochają, więc możesz wygrać. Dzięki.


Anja: Na sam koniec Pati.


Anja: Czy dostaniesz się dalej?
Patrycja: I tak zaszłam daleko, czy się dostanę czy nie to i tak będzie super.
Anja: Popatrzmy najpierw na Twoje zdjęcie.


Olga: Świetne, świetne, niewiarygodne. Patrycjo nie wierzyłam w Ciebie, a Twoje zdjęcie dziś wygrało wszystko. Pięknym jesteś aniołem kochana.
Marcin: Sylwetka mi się nie podoba, mina także brzydka, więc nie zgadzam się z Olgą, absolutnie się nie zgadzam, nie widzę tu nic czarującego.
Mariusz: Ja również nic nie widzę, nie urzekasz mnie. Nie widzę modelki i moim zdaniem jesteś już za daleko i powinnaś dziś odpaść.
Anja: Ja także nie będę się za Tobą tym razem stawiała. Za wiele nie pokazałaś, umocniłaś mnie tylko w tym, że nie zasługujesz na finał. Zobaczmy fryzurę.


Olga: Ale za to fryzura jedna z najlepszych, zaraz po Ani. Wyglądasz pięknie i makijaż pięknie podkreśla Twą urodę, super jeżeli chodzi o to.
Marcin: Pięknie wyglądałaś, fajny pomysł z tym kokiem. Na pokazie mnie nie urzekłaś, ale jeżeli mam oceniać fryzurę i makijaż to jak najbardziej na tak.
Mariusz: Idealnie zaczesane włosy, bardzo mi się podoba Twoje takie wydanie.
Anja: Przekonałaś mnie dziś do siebie chociaż tym. Spisałaś się i fajnie wyglądałaś, dziękuję Ci bardzo i do zobaczenia wieczorem.


Anja: Ostatni półfinał w Atenach dobiega końca. Widzieliście już sesję i fryzury dziewczyn, teraz je oceńcie w skali 1-10. Wysyłajcie do nas na facebook'a swoje oceny. Do finału wejdzie tylko najlepsza trójka. Na wasze głosy czekamy do godziny 22.00. Do zobaczenia wieczorem!

===============================================

Anja: Po dwóch tygodniach w Grecji przyszedł czas wyłonić finalistki naszego programu. Za chwilę wszystko będzie jasne, zapraszam panie!


Anja: Stoją przede mną 4 piękne kobiety. Lecz w ręku posiadam tylko 3 fotografie. Dziewczyna, której zdjęcia nie posiadam odpadnie dziś z programu i nie wejdzie do finału.

Anja: Pierwsza w finale pojawi się Anna!

Anja: W finale wystąpi również Magdalena!

Anja: Któraś z was jest w finale. Patrycjo Ty przeżyłaś w programie dużą przemianę, bardzo nas zaskoczyłaś dziś. Honorato spisałaś się świetnie, Twoje zdjęcie Cię uratowało, bo to Ty zostajesz ostatnią finalistką 1 sezonu!

Anja: Niestety do finału nie dostaje się:
Patrycja!
Anja: Kochana nie byłaś zła, byłaś bardzo dobra, ale były lepsze. Nie starczyło miejsca dla Ciebie niestety. Jak było w programie, podobało się?
Patrycja: Oczywiście, że tak. Dużo ciekawych rzeczy się dowiedziałam, walczyłam jak prawdziwa kocica. Nie udało się wejść do finału, ale trzymam kciuki za Anię. Liczę, że wygrasz, a wszystkim innym dziękuję za wspaniałą przygodę w show.
Anja: Ostatni półfinał dobiegł końca. Za tydzień wracamy do Polski, gdzie w studiu Spot.TV odbędzie się wielki finał programu na żywo. Od jutra otwieramy linie głosowania. Wygra ta, którą najbardziej będziecie wspierać głosami. O nagrodę główną walczą Honorata, Anna i Magdalena. Do zobaczenia za tydzień!

SESJA+FRYZURA

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy odcinek. Dużo się działo, były emocje, bo stawką był finał. Uważam, że sesja wyszła lepiej od fryzur, praktycznie tylko jedna mi się spodobała. Czekam na wyniki, już przesyłam głosy [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm.. No przyznaję, że poziom był dzisiaj wysoki, każda pani udowodniła, że powinna znaleźć się w półfinale i w finale. Nieco gorzej dzisiaj paniom poszło we fryzurach, ale tym razem nie spadnę poniżej oceny "7". A jednak xD Zaraz wyślę głosy i czekam na wyniki :) [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny odcinek! Jeśli chodzi o sesję, myślę że każda z gwiazd czuje się już komfortowo, bo wszystkie moim zdaniem wyszły świetnie, będą same dziewiątki i dziesiątki ode mnie. Z fryzurami trochę gorzej, jedna z pań co do fryzur mnie rozczarowała niestety, ale tym razem nie będę sroga w ocenach. Ciekawi mnie czy inni myślą tak samo jak ja.. Idę wysyłać głosy :) [Dancing 4You 9/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh, no i odpadła moja największa faworytka :/ Ale rzeczywiście, w tym odcinku nie popisała się. Chociaż uważam, że gorzej wypadła np. Honorata. Cóż, czekam na wielki finał [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie dziewczyny szły łeb w łeb, nie byłem pewien, kto odpadnie. Co prawda ode mnie najmniej Ania otrzymała punktów, ale patrząc na całokształt, powinna być w finale. Patrycja zrobiła wielki postęp, ale w odpowiednim momencie odpadła. Szkoda, bo ją lubię, ale niestety... Tak musiało być. Czekam na finał! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że odpadła Patrycja, moim zdaniem w tym odcinku nie była najgorsza. Za to cieszę się bardzo z pierwszego miejsca Ani i z drugiego Magdy. Ciekawe czym zaskoczą uczestniczki w finale, czekam niecierpliwie :) [Dancing 4You 9/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  7. Odcinek bardzo dobry. Moje faworytki bardzo dobrze się spisały i przeszły dalej. Oczywiście te faworytki są moimi faworytkami, bo mają super zdjęcia. Emocji było dużo, sorry że wcześniej nie skomentowałem, ale jakoś wyleciało mi to z głowy. Czekam na kolejne emocje i finał na żywo. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń