poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Odcinek 3: Poznajemy wybieg!

Lektor: Na castingach 12 uczestniczek po raz pierwszy stanęło oczy w oczy z jury. Każda z nich dostała przepustkę do dalszych etapów rywalizacji. Przed najbliższe odcinki w różnych zadaniach walczyć będą o nagrodę główną, czyli 100 000 złotych i okładki w Gali i Avanti. Przed nami pierwszy odcinek najnowszego programu Polish Next Top Model!


Anja: Uczestniczki robią wrażenie. Mimo, że jest to program wersji gwiazd myślę, że będzie ciekawie.
Lektor: Pierwszym zadaniem uczestniczek będzie pierwszy pokaz, a raczej pierwsze kroki na wybiegu i prezentacja sylwetek. A te zadanie przeprowadzi jurorka Top Model. Zostań Modelką - Katarzyna Sokołowska. Wybierze ona także uczestniczkę, która wygra zadanie i będzie bezpieczna przed eliminacją.

Olga: Witajcie dziewczęta. Jeszcze nie wicie co dziś będziecie robić, ale po to tu jestem, aby was o tym poinformować. Dzisiejszym waszym wyzwaniem będzie wybieg, a pomoże wam w tym Katarzyna Sokołowska. Zostawiam was z nią.
Katarzyna: Witajcie. Na pewno to nie będzie proste zadanie, ale razem mu powołamy. Będziecie po kolei się prezentowały, a ja będę się przyglądała temu. Pomogę wam w słabych punktach, a na koniec wybiorę tą, która spisze się najlepiej i wygra zadanie. Dzięki czemu będzie bezpieczna i na pewno pojawi się w 2 odcinku. Wygrana uchroni ją przed tym, gdyby w sesji wypadła najsłabiej. Proszę dziewczęta wychodzicie po kolei, jedna za drugą. Zaczynamy.


Katarzyna: Poradziłyście sobie całkiem dobrze. Były także słabsze uczestniczki, które za wszelką cenę chciały pokazać swoje piękno zamiast kroków na wybiegu. Musicie jeszcze popracować, ale macie sporo czasu jeszcze, więc na pewno dacie radę i w finale będzie świetnie. Lecz jedna dziewczyna mnie bardzo zaskoczyła i spisała się bardzo dobrze. To zadanie wygrywa... Joasia! Pokazałaś przede wszystkim klasę i siebie, pięknie zaprezentowałaś swą sylwetkę i Twoje kroki były stabilne. Przypadłaś mi do gustu i również dobrze stawiałaś kroki. Gratuluję!
Joanna: Dziękuję bardzo serdecznie, starałam się jak mogłam.

__________________________________________________________________________

Anja: Za chwilę po raz pierwszy w naszym programie dziewczyny wezmą udział w sesji zdjęciowej.


Marcin: Witajcie na pierwszej sesji, za chwilę każda z was zostanie poddana stylistą, a później spotka się osobiście z fotografem naszego programu. Zapraszam was na początek do fryzjerów.

__________________________________________________________________________

Mariusz: Asiu, jesteś już gotowa?
Joanna: Tak, gotowa już.
Mariusz: To zapraszam Cię jako pierwszą.

Mariusz: Powitaj naszego programowego fotografa Marcina Tyszkę, z którym pracować będziecie do samego finału. Pozostawiam Cię w jego rękach.
Marcin T: Asiu bądź sobą i nikogo nie udawaj. Chcę w tej sesji ująć Twoją twarz głównie, więc zrób ładną minę i zaczynamy.


Joanna: Czuje, że nie pokazałam wszystkiego, ale to się okaże.
Marcin T: Dziękuję Ci serdecznie.

__________________________________________________________________________

Mariusz: Zapraszam Honey na sesję.
Honorata: Nigdy jeszcze się tak nie stresowałam.
Mariusz: Nie ma po się martwić, będzie dobrze.



Mariusz: To jest Marcin Tyszka, z nim pracować będziecie na każdej sesji. Powodzenia.
Marcin T: Witaj, daj z siebie wszystko. Na tej sesji musisz zaprezentować swój urok osobisty, ale z rekwizytem, którym będą słuchawki, masz je jednocześnie polecić.


Honorata: Nigdy się tak nie stresowałam na sesji. Marcin to pozytywny facet, oddałam się mu całkowicie.
Marcin T: To była miła sesja. Myślę, że wszystko się udało. Dzięki.

__________________________________________________________________________

Mariusz: A teraz na sesję zapraszam Emilkę.
Emilia: W końcu, nie mogłam się doczekać.
Mariusz: Ooo pierwsza, która się nie stresuje.



Mariusz: Powitaj Marcina Tyszkę, fotografa Polish Next Top Model i zaufaj mu.
Marcin T: Tak jak powiedział Mariusz zaufaj mi i pokaż na co Cię stać. Sesja polegać będzie głównie na uroku Twojej twarzy, pokaż jej wdzięki i piękno.


Emilia: Stres dopadł mnie dopiero przy pierwszych ujęciach. Nie mogę szybko odpuścić, więc sądzę, że pokazałam klasę.
Marcin T: Świetnie mi się z Tobą pracowało, dziękuję Ci bardzo.

__________________________________________________________________________

Mariusz: Kolejna będzie Ola, zapraszam Cię.
Aleksandra: Uff myślałam, że ten moment nie nastąpi.
Mariusz: No to w końcu, cieszę się razem z Tobą.


Mariusz: Nie martw się i daj czadu. Oddajcie Cię naszemu fotografowi Marcinowi Tyszce.
Marcin T: Otwórz serce i pokaż emocje razem z pięknem. O to chodzi w Twojej sesji, masz pokazać siebie od zewnątrz.


Aleksandra: Myślę, że nie nadaje się do takich sesji jak dzisiaj, ale starałam się i fajnie jakby się udało uchwycić to co miało być pokazane.
Marcin T: Masz potencjał Olu, już to zauważyłem. Dzięki.

__________________________________________________________________________

Mariusz: Czas na Julię Kamińską, zapraszam.
Julia K: Ja gotowa i zwarta, nie boje się niczego.
Mariusz: No ja mam nadzieję, że powołasz zadaniu.


Mariusz: Przyzwyczaj się do Marcina Tyszki, bo przed nim pozować będziesz do końca programu.
Marcin T: To będzie nietypowa sesja, bo pierwsza. Zadaniem Twoim jest pokazać charyzmę i szczęście. Tak jakbyś wstała z rana spełniona.


Julia K: Było śmiesznie. A co do sesji to sądzę, że wszystko się udało i efekt będzie wspaniały.
Marcin T: Julio jesteś piękna i na pewno ujęcia będą świetne, dziękuję.


__________________________________________________________________________


Mariusz: Patrycja teraz zapraszam Ciebie na plan zdjęciowy.
Patrycja: Nie mogłam się doczekać, aż w końcu.
Mariusz: Taka praca, trzeba być cierpliwym.


Mariusz: To jest Marcin Tyszka, fotograf. Życzę udanej pracy obu stron i świetnych ujęć.
Marcin T: Pokaż swoje atuty i za pozuj jak najlepiej. Masz na zdjęciu pokazać szczęście całą twarzą.


Patrycja: Nie umiem się nazwać modelką, ale powoli zaczynam się nią czuć.
Marcin T: Było bardzo miło, mam nadzieję, że się udało i ujęcia będą piękne. Dzięki.

__________________________________________________________________________

Anja: Za nami już połowa uczestniczek wystąpiła w sesji. Już się nie mogę doczekać efektów ich pracy przed obiektywem.


Marcin P: Mam nadzieję, że się nie stresujecie. Zapraszam teraz Magdę.
Magdalena: Cieszę się, że nie jestem ostatnia.
Marcin P: Któraś musi być ostatnia.


Marcin P: To z Marcinem Tyszką właśnie będziecie pracować w każdym odcinku na sesjach. Powodzenia.
Marcin T: Jestem już troszkę zmęczony, więc nie pozwól mi się zdenerwować proszę Cię. Bądźcie drapieżna i zarazem szczęśliwa.


Magdalena: Nie chciałam męczyć Marcina chociaż pomógł mi i czuje, że to będzie właśnie to.
Marcin T: Dziękuję Ci, było bardzo ciekawie i dzięki Tobie nie usnąłem ze zmęczenia.

__________________________________________________________________________

Marcin P: Idziemy dalej, więc teraz czas na Julię Pietruchę.
Julia P: Boje się o moją fryzurę, więc czekaj na mnie, będę szła powoli.
Marcin P: Nie martw się, ja mam czas. Gorzej z fotografem.


Marcin P: Pozostawiam Cię w rękach wspaniałego Marcina Tyszki.
Marcin T: Oddaj się aparatowi. Bądź bardzo kobieca i bądź damą. Musisz być uniosła i nie dać się poznać ze swojej strony.


Julia P: To była nietypowa sesja, czułam się wyjątkowo i myślę, że było dobrze.
Marcin T: Była moc, jestem z Ciebie zadowolona. Dziękuję.

__________________________________________________________________________

Marcin P: Pozostałyście tylko wy. Teraz kolei Edyty.
Edyta: Jestem gotowa by odstawić w tyle rywalki.
Marcin P: Oto chodzi, trzeba być pewnym siebie.



Marcin P: Marcin Tyszka to nasz fotograf i on się Tobą zajmie.
Marcin T: To jest obiektyw, czuj się i zaufaj mi. W tej sesji będziesz seksowną sekretarką, która ma kusić swoją urodą i zmysłami.


Edyta: Dałam z siebie wszystko, mam nadzieję, że zdjęcia będą świetne.
Marcin T: Naprawdę pokazać klasę, dziękuję.


__________________________________________________________________________

Marcin P: Zapraszam teraz Ciebie Kasiu.
Katarzyna: Tyle czekania, aż w końcu nastał ten moment, że nie chce tam iść.
Marcin P: Poradzisz sobie na pewno i na bank.


Marcin P: Fotografem naszego programu jest Marcin Tyszka. Owocnej pracy życzę.
Marcin T: Dziś wprowadzę Cię w zasadę pozowania jak modelka. Rób wszystko według moich wskazówek. Musisz pokazać ciało i swoją długą szyję.


Katarzyna: Marcin jest świetny, lecz nie wiem czy dałam sobie radę. Nie czuje się spełniona niestety.
Marcin T: Jak na pierwszy raz to było całkiem dobrze. Dziękuję Kasiu.

__________________________________________________________________________

Marcin P: Tylko wy dwie zostałyście, teraz Ania.
Anna: Tak nie mogłam się doczekać, że spać mi się zachciało.
Marcin P: To się obudź, bo czeka Cię 10 minutowy plan.


Marcin P: Aniu pokaż Marcinowi, że jesteś najlepsza. Powodzenia.
Marcin T: Pokaż piękno i nikogo nie udawaj, a będzie świetnie. Sesja ta polega na pokazaniu rys Twojej twarzy i głównie oczu i ust. Daj z siebie wszystko.


Anna: Bałam się, ale teraz wiem, że nie warto było.
Marcin T: Poradziłaś sobie cudowanie, dziękuję bardzo.


__________________________________________________________________________

Marcin P: No i Weroniko w końcu, udało się, bo teraz Ty.
Weronika: Jako, że jestem ostatnia to boje się okropnie.
Marcin P: A moim zdaniem pierwsza miała gorzej, zdecydowanie gorzej.


Marcin P: Wiem, że Marcin jest już zmęczony, ale zaskocz go Wera.
Marcin T: Tak jak Marcin powiedział zaskocz mnie, żeby to był dobry finish. Twoim zadaniem jest za pozować tak, żeby obiektyw ujął tylko głównie Twoje oczy, patrz się tylko na środek obiektywu.


Weronika: Bycie modelką nie jest łatwe, sesje są trudne i chyba nie dałam rady.
Marcin T: Nie było łatwo, ale chyba się udało. Dzięki.

Anja: Jesteśmy po pierwszej sesji. Czas zobaczyć i ocenić najlepsze zdjęcia naszych uczestniczek. Zapraszam was kochane.


Anja: Są z nami jurorzy: Duet Paprocki&Brzozowski polscy projektanci. Polska Top Modelka - Olga Kaczyńska. Oraz nasz gość specjalny Katarzyna Sokołowska reżyser, choreograf największych wydarzeń modowych w kraju oraz jurorka Top Model. Zapraszam na środek Julkę Pietruchę. Zobaczmy Twoje najlepsze zdjęcie.


Olga: Miałaś być damą i pięknością, która lśni. Według mnie jest to średnie zdjęcie.
Katarzyna: Zrobiłaś dziwną minę, ale fajnie, że jesteś taka wyniosła.
Marcin: Nie popisałaś się, po prostu dobrze zagrałaś.
Mariusz: Wiadomo, że mogło być lepiej, ale jak na pierwszy raz to całkiem przyzwoicie.
Anja: Dużo można dyskutować na temat tego zdjęcia, ale ogólnie to jest przeciętne. Nie było w czym wybierać, słabo wypadłaś na innych zdjęciach. Dziękuję.

Anja: A teraz zapraszam Asie. Zobaczmy jak Ty wypadłaś.

(Powiększ!)

Marcin: Jest to ładne zdjęcie. Tylko ta ręka nie potrzebnie się tam znalazła.
Olga: Sesja Ci się udała. Piękną masz minę i ładnie przyjęłaś pozę.
Mariusz: Ja również uważam, że sesja się udała. Wypadłaś bardzo pozytywnie i wyglądasz na bardzo profesjonalną modelkę, gratuluję.
Katarzyna: Fajnie Ci poszło, efekt jest rewelacyjny, jestem pod wrażeniem.
Anja: Nie do końca jest idealnie, bo ja na pierwszym planie widzę rękę, później dopiero twarz. Mogłaś ułożyć ją inaczej skoro wydawała się być niezbędna. Dzięki.

Anja: Zapraszam Emilkę. Jestem ciekawa Twego zdjęcia.

 

Mariusz: No niby pokazałaś swoją twarz jak należało, ale jest to zwykłe zdjęcie. Nie widzę w nim nic profesjonalnego.
Olga: Pokazałaś swój urok, kości policzkowe świetnie wyraziłaś na tym zdjęciu. Mi się podoba, lecz brakuje mi tu szczęścia w oczach, jesteś jakby śpiąca.
Marcin: Wyszło fajnie, ale bardzo amatorsko. Potrzebujemy tu profesjonalnych zdjęc.
Katarzyna: Mi się bardzo podoba, jesteś taka naturalna i piękna. Niczego mi nie brak.
Anja: Było dużo ujęć, które były już całkowicie zwykłe. Te zdjęcie jest najlepsze z całej sesji, ale również nie zachwyca i nie robi wrażenia. Dziękujemy Ci.

Anja: Teraz poproszę Weronikę.


Katarzyna: Nie podoba mi się to zdjęcie. Wyglądasz jakbyś miała zeza i krzywą szyje. Nie może tak być, modelka musi patrzeć na szczegóły.
Marcin: Amatorszczyzna totalna, mogło być tak pięknie, a wyszło fatalnie. Nie wiem czemu tak spojrzałaś, nie jest to dobre zdjęcie.
Mariusz: Nie spisałaś się, nie zrobiłaś totalnie nic szczególnego. Zawiodłem się.
Olga: Jesteś piękna i masz urok osobisty lecz na tym zdjęciu wyglądasz słabo. Nie widać wdzięku i Twojego uroku. Wole patrzeć na Ciebie na żywo, zdjęcie jest złe.
Anja: Nie tylko oni się na Tobie zawiedli, bo ja również czuje rozczarowanie. To nie jest to czego chciałbym od Ciebie. Stać Cię na więcej, jesteś piękna i liczę na poprawę. Dzięki.

Anja: Czas na efekt pracy Honoraty.


Mariusz: Może i zareklamowałaś te słuchawki, ale zdjęcie jest bardzo dziecinne. Jak do magazynu brawo, ja nie czuje takich modelek.
Katarzyna: To na pewno nie tak miało być, brakuje tu emocji. Jest tylko szczęście, ale co z tego? Modelka musi umieć polecić słuchawki, a to jest tylko dobra zabawa moim zdaniem.
Olga: Bardzo słabe zdjęcie. Jedynie fajnie, że akurat tak trzymasz ten przedmiot, ale nie o to tu chodzi. Jest za dużo szczęścia, a nie tak miało być.
Marcin: Aż mnie to boli, że się nie wczułaś. Liczyłem z Twojej strony na więcej.
Anja: Praktycznie wszystkie ujęcia były jednakowe, jak do magazynu dla nastolatek. Ja tego nie czuje i nie chcę takiego czegoś w Polish Next Top Model.

Anja: Kasia zapraszam bliżej.


Katarzyna: To zdjęcie nie jest złe, ale również nie jest jakieś dobre. Po prostu średnio wyszłaś.
Olga: Mina wydaje się być wymuszona, modelka na sesji musi być sobą, a tu widać, że wszystko jest udawane. Nie zachwycasz.
Marcin: Jesteś piękną kobietą i chciałbym zobaczyć wszystkie Twoje atuty, ale wydaje mi się, że mi na to nie pozwolisz.
Mariusz: Wypadłaś całkiem dobrze, ładnie wyglądasz. Ładnie również podkreśliłaś swoją twarz, ale wiemy dokładnie, że to nie było to zadanie.
Anja: Miałaś do zaprezentowania sylwetkę, na każdym zdjęciu wyszłaś dziwnie. Nie pokazałaś swojej figury, skupiłaś się tylko na twarzy. Dziękujemy.

Anja: Magda czas zobaczyć Twoje zdjęcie.


Olga: Sprawdziłaś się świetnie. Jesteś kobieca i bardzo szczęśliwa. Uśmiechasz się oczami, mi się to podoba bardzo. Jesteś cudowna.
Mariusz: Pokazałaś swój urok i wyszłaś dobrze. Sesja udana moim zdaniem.
Marcin: Nie ma szału, to na pewno. Zdjęcie jest dobrze i wyglądasz jak modelka. Mimo to nie widzę tej drapieżności.
Katarzyna: Sesja udana i zdjęcie cudowne. Dla mnie jesteś już spełniona i uważam, że wyszło jak najbardziej na tak.
Anja: Nie wiem czy się orientujecie, ale na tym zdjęciu wyglądasz jak Dominique z 10 sezonu America's Next Top Model. Ładne zdjęcie.

Anja: Patrycjo zapraszam. Zobaczmy Twoje najlepsze zdjęcie z sesji.


Olga: Zawiodłam się bardzo. Nie mam słów by wyrazić swój żal do Ciebie. Oczekiwałam czegoś więcej, myślałam, że nas zaskoczysz, niestety słabo wyszłaś.
Mariusz: Mam wrażenie, że nie skupiłaś się na tym na czym powinnaś. 
Katarzyna: Szczęście to nie tylko piękny i szeroki uśmiech to całe ciało powinno być szczęśliwe. Ja nic ciekawego w tym zdjęciu nie widzę.
Marcin: Postarzałaś się bardzo tym uśmiechem. Jesteś piękna i mogłaś zrobić to na wiele sposobów i było by o niebo lepiej.
Anja: Uważam, że ten uśmiech jest wymuszony i po prostu nie podoba mi się.

Anja: Poproszę do nas Anie.


Mariusz: Jest to piękne i nieziemskie zdjęcie. Pokazałaś swoje atuty, zrobiłaś piękną minę i ładnie podkreśliłaś swoje piękne usta.
Katarzyna: Dałaś czadu, uważam że te zdjęcie jest najlepsze ze wszystkich zdjęć tego odcinka. Masz piękną twarz, a Twoja mina wyraża naprawdę dużo emocji i dumy.
Olga: Możesz być z siebie zadowolona. Jesteś piękna i na tym zdjęciu to pokazałaś. Niczego mi nie brakuje. Piękne oczy i widać Twoje skupienie.
Marcin: Aniu litości, zrobiłaś to zawodowa, daleko zajdziesz.
Anja: Masz ambicje dziewczyno, wiesz jaką minę przybrać by było dobrze. Ciesze się, że jest tak dobrze, to świadczy o poziomie programu. Dziękujemy.

Anja: Edytko podejdź do nas kochana.


Katarzyna: Miałaś być seksowną sekretarką no i jesteś, zdjęcie jest mistrzowskie. Masz piękną twarz i ładnie skierowałaś ją ku górze.
Marcin: Skupiłaś się na zdjęciu to widać, ale wyszło cudownie.
Mariusz: Kawał dobrej roboty odwaliłaś, zaangażowałaś się w sesje i widzę na zdjęciu profesjonalną modelkę, wiem że nią nie jesteś, ale życzę Ci tego.
Olga: Na tym zdjęciu widzę wszystkie Twoje atuty, piękna i cudowna Edytka, która mnie zachwyciła na castingu dziś tylko to potwierdza.
Anja: Wszystkie Twoje ujęcia z sesji były piękne, ale te zdjęciu jest już absolutnie mistrzowskie. Obłędnie mi się podoba. Dziękuje Ci serdecznie.


Anja: Olu zapraszam do nas, zobaczmy Twoje zdjęcie.


Mariusz: Dla mnie jest to świetne zdjęcie. Widzę na nim piękną kobietę, która na pewno ma w sobie dużo emocji i piękna.
Marcin: Jest to bardzo przeciętne zdjęcie, ale na swój sposób ładne.
Olga: Dla mnie jest świetnie, a mina i oczy to główny punkt tego zdjęcia.
Katarzyna: Wyszłaś dobrze i czuje przekazałaś swoje wnętrze i emocje.
Anja: Nie miałaś dobrych zdjęć, ale to jest bez wahania bardzo dobre i widzę na nim kobietę, która jest dorosła emocjonalnie. Dzięki.

Anja: Czas ocenić zdjęcie Julki Kamińskiej.


Mariusz: Widzę tu kobietę spełnioną, ale... właśnie tu jest problem, bo według mnie to wszystko jest bardzo wymuszone i mnie nie rusza.
Olga: Co racja to racja. Zdjęcie ładne, ale bardzo sztuczne.
Marcin: Ja też zbytnio tego nie czuje, ale mimo to w swojej roli spisałaś się dobrze i na zdjęciu wyglądasz dość ładnie. Nie będę się czepiał sztuczności.
Katarzyna: Tak być nie może, że modelka z niechęcią pozuje i swoje możliwości i emocje kryje w sobie. Mi się nie podoba to zdjęcie.
Anja: Tu się zgodzę z Kasią, modelka musi być otwarta i musi lubić swoją prace mimo zadań, które jej nie pasują. Ja nie widzę tu nic ciekawego na tym zdjęciu. Dzięki.

Anja: Dziewczyny wam już dziękujemy. Wyniki wieczorem. A wy jeżeli macie ochotę wyrazić opinie i ocenić zdjęcia naszych uczestniczek wysyłajcie do nas wiadomości na naszym fan page'u na facebook'u z oceną oraz uzasadnieniem dla każdej oceny dlaczego daliście taką ocenę, a nie inną. Skala to 1-10. Macie czas do godziny 22.00. Do zobaczenia wieczorem. Bye!

===============================================

Anja: Witam w części wynikowej Polish Next Top Model. Zapraszam dziewczyny.


Anja: Stoi przede mną 12 wspaniałych i pięknych kobiet. Lecz w ręku posiadam tylko 11 fotografii. Dziewczyna, której zdjęcia nie posiadam odpadnie dziś z programu.

Anja: Najlepsze zdjęcie ma Edyta!

Anja: Na podium znalazła się także Ania!

Anja: Brąz dziś zdobywa Magda!

Anja: W kolejnym odcinku wystąpi Asia!

Anja: Bezpieczna jest też Ola!

Anja: Sesja naszym zdaniem także udała się Julce P.!

Anja: Awansuje też Emilka!

Anja: Zadowolona może być również Kasia!

Anja: Dalej przechodzi też Julka K.!

Anja: Do najsłabszej dwójki nie wchodzi Honorata!

Anja: Patrycjo i Weroniko zapraszam tu bliżej. Wasze zdjęcia były najsłabsze dziś, niestety decyzja była trudna, bo sięgnęliśmy też do zadania z Kasią. Ale lepsza mimo to okazała się Patrycja!

Anja: Jest mi przykro, ale z programem żegna się dziś:
Weronika!
Anja: Kochana chcesz coś powiedzieć na koniec?
Weronika: Szkoda, że to koniec mojej przygody z tym show. Muszę się przyznać, że nie jestem zadowolona z sesji, ale szkoda, że dopiero teraz o tym myślę. Dziękuję wszystkim i powodzenia dziewczyny.

Anja: Na dziś to już wszystko. Widzimy się w kolejnym odcinku kiedy nasze panie pokażą wam dokładniej swoją twarz, a szczególnie mimikę tej twarzy. Do zobaczenia i dziękujemy za pomoc przy wyborze.


10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny odcinek. Świetnie się go czytało, emocje wieksze niż w "Top Model Star" :P Oceny już wysłałem. Czekam niecierpliwie na wyniki. Najlepsza była fotka Edyty, najgorsza Weroniki :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały odcinek, bardzo mnie przekonuje ten program do siebie, widać, że i na tym znasz się dobrze, co tylko pozazdrościć! W pierwszej sesji niektóre panie sobie poległy, ale są też, które błyszczą. Zaraz prześlę swoje oceny z uzasadnieniem, dlaczego jest tak a nie inaczej. Są trzy programy o modzie i uważam, że każdy wnosi coś od siebie i nikt siebie nie kopiuje, a tym pomysłem zaskoczyłeś mnie! Gratulacje! Czekam na kolejne emocje! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo czekałem na to show i się nie zawiodłem! Świetny pomysł na odcinek, niby trzeci program o modzie, ale tak jak wspomniał Michał, każdy wnosi coś innego. Pierwsza sesja i zdaje mi się, że już zaczynaja wyłaniac się pierwsze faworytki. Nie każda też pokazała wszystko, ale myślę, że w kolejnych odcinkach się rozkręcą. Czekam na wyniki :) [The Voice 4]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny odcinek. Panie spisały się na piątkę z plusem. Sesja była bardzo fajna. Moje faworytki fajnie wyszły więc jest dobrze. Co do najlepszej sesji to było ich sporo. Jeżeli chodzi o najgorszą fotkę to Weronika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczęło się wspaniale, jestem pod ogromnym wrażeniem tego odcinka, bardzo mi przypomina Top Model, ale to dobrze bo uwielbiam ten program. Jedyny minus to pojawienie się w tym odcinku Kasi Sokołowskiej której nie lubię, za Tyszką w sumie też nie przepadam. Jeśli chodzi o zdjęcia z sesji to tak na prawdę jedno totalnie mnie zachwyciło, a dwa są wyjątkowo beznadziejne. Zaraz oddam głosy no i ciekawią mnie bardzo wyniki ;) [Dancing 4You 8/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo emocji podczas pierwszych wyników! Werdykt zadowalający, szkoda Weroniki, bo ją lubię, ale miała nietrafione zdjęcie, więc może dobrze, że wyleciała? [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  7. Edyta zasłużenie zajęła pierwsze miejsce, też uważam, że ona wypadła najlepiej. Weronikę bardzo lubię, ale rzeczywiście, zdjęcie do najlepszych się nie zaliczało. Za to Pati została, cieszę się [The Voice 4]

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyniki zaskakujące. Trochę szkoda, że głosów nie oddałem, ale na drugi raz oddam. Co do Edyty to dobrze, że wygrała bo super wyszła. Co do Weroniki to lubię ją, ale dziś była najgorsza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobre wyniki, podium mi się podoba. Lubię Weronikę, ale to dobrze że odpadła, bo miała tragiczne zdjęcie z sesji. Czekam na kolejny odcinek :) [Dancing 4You 8]

    OdpowiedzUsuń
  10. Na podium same faworytki. Szkoda mi Weroniki, ale miała najsłabsze zdjęcie. Pozdrawiam i czekam na kolejny odcinek. :)

    OdpowiedzUsuń