poniedziałek, 6 maja 2013

Odcinek 7: Czas to pieniądz!

Lektor: Tydzień temu dziewczyny wzięły udział w zadaniu terenowym pod wodzą Michała Piróga, który sprawdził ich wytrzymałość fizyczną. Dziewczyna, która poradziła sobie najlepiej miała przewidziany immunitet do kolejnego odcinka, Aleksandra Hamkało spisała się na medal i wygrała zdanie. W sesji dziewczyny spisały się średnio i wyłonienie najlepszej okazało się ciężkie, ostatecznie odcinek wygrała Patrycja Markowska, do najsłabszej dwójki stanęły Emilia Komarnicka i Julia Pietrucha, ostatecznie okazało się, że to właśnie zdjęcie Emili było najmniej urzekające. Dziś znowu dziewczyny będę musiały okazać się sprawnością, będę musiały w jak najszybszym czasie przebrać się i wziąć udział w pokazie, czujnie nad nimi stać będzie projektantka Natalia Jaroszewska. Zaczynamy 7 odcinek Polish Next Top Model!


Anja: Z odcinka na odcinek w programie jest coraz mniej uczestniczek, każdy z nich walczy o przetrwanie, ale zawsze któraś musi być lepsza. Do ostatecznej walki już za 5 tygodni staną tylko trzy z nich. Dla kogo dzisiejszy odcinek będzie ostatnim? Okaże się niebawem.
Lektor: Natalia Jaroszewska to polska projektantka mody, przed dziewczynami pokaz. Będę musiały wziąć udział w 3 turach, kto okaże się doskonałą sprawnością i sprytem, okaże się niebawem.

Olga: Cześć, dzisiaj weźmiecie udział w pokazie mody. Zaprezentujcie trzy kreacje, co oznacza, że w trakcie  przerw będziecie musiały się przebierać, ale te przerwy będą trwały zaledwie minutę, będziecie musiały jak najszybciej się przebierać. Powodzenia życzę i zostawiam was w rękach doskonałej projektantki Natalii Jaroszewskiej, dziewczyna która najlepiej sobie poradzi otrzyma immunitet.
Natalia: Dzień dobry dziewczyny. Ale wy wszystkie jesteście piękne, czeka was pierwszy pokaz w programie. Ja będę pod czujnym okiem przypatrywała się waszym zmaganiom, pamiętajcie aby przebierać się jak najszybciej, ale co ważne jak najestetyczniej. Na koniec wybiorę najlepszą, uciekajcie do makijażystów.

POKAZ MODY!

Natalia: Było naprawdę śmiesznie, Olu Ty dziś stanęłaś na przegranej pozycji, strasznie wypadałaś. Koszulę ubrałaś źle, do tego jedna nogawka spodni była lekko podwinięta. Trzy dziewczyny poradziły sobie dziś fenomenalnie, ale wybrać mogę tylko jedną. Uważam, że na wybiegu pokazałyście klasę, wszystkie sobie poradziłyście jakoś w miarę dobrze i dużych opóźnień nie było, jednak najlepsza moim zdaniem była dziś... Edyta Herbuś.
Edyta: Nie spodziewałam się tego, bałam się, że zawiodłam, a jednak nie. Dziękuję.
Anja: Dziewczyny w tym tygodniu po raz kolejny wzięły udział w sesji zdjęciowej, ósemka uczestniczek wytrwała do 7 odcinka, jednak jedna z nich odpadnie tuż po selekcji tej sesji.


Anja: Efekty sesji ocenią: Duet Paprocki&Brzozowski polscy projektanci. Polska Top Modelka - Olga Kaczyńska oraz gość specjalny Natalia Jaroszewska. Zapraszam do nas Julię Pietruchę.



Anja: Jak minął tydzień?
Julia P: Ciężko, było dużo wyzwać i ciężkiej pracy. Na sesję brakowało mi pomysłów, postawiłam na prostotę, jednak nie wiem czy to wystarczy.
Anja: Okaże się, zobaczmy Twoje zdjęcie.


Olga: Czasami prostota jest fajna, ale teraz nie. Zdjęcie jak do młodzieżowego magazynu.
Natalia: Ładnie wyglądasz, ale co najważniejsze ja nie widzę tu modelki.
Marcin: Wyglądasz źle, Twoja twarz nic nie wyraża. Modelka nawet w prostocie ma wyglądać cudownie i czarować widza. Mnie nie czarujesz na tym zdjęciu.
Mariusz: Mi się to zdjęcie podoba, szału nie ma, ale jest dobrze.
Anja: Za dużo mam argumentów, a czasu brak. Powiem tylko tyle, że widać ten brak pomysłu i nie rozumiem tego, bo póki co czarowałaś. Dzięki.


Anja: Edytko zapraszam serdecznie bliżej.


Anja: Zdobyłaś immunitet, więc możesz czuć się bezpieczna.
Edyta: Całe szczęście, bo uważam że sesję zepsułam. Nie czułam się dobrze na planie i może to dobrze, że wygrałam to zadanie.
Anja: Zobaczmy Twoje najlepsze zdjęcie.


Olga: Wyglądasz pięknie, oczy cudowne, ale modelki nie widać.
Natalia: Wyglądasz jak szczęśliwa dziewczyna, która dostała możliwość wzięcia udziału w sesji. Atutów masz wiele, ale sztucznie wyglądasz.
Marcin: Zawiodłem się bardzo, reprezentujesz wysoki poziom, dziś słabizna.
Mariusz: Nie widzę dotychczasowych emocji i również brak pomysłu.
Anja: Tak to wszystko gra, a gdy trzeba się wysilić i coś samemu wymyślić to już jest gorzej. Nie jesteś gotowa póki co na świata mody. Dziękujemy.


Anja: Aniu zapraszamy.


Anja: A jak z Twoim pomysłem?
Ania: Mi się wydaje, że wyszło wszystko świetnie. Czułam to, to był mój dzień i pomysłów również była masa. Mam nadzieję, że zdjęcie będzie fenomenalne.
Anja: Zobaczmy i oceńmy.


Olga: To jest coś. Piękne usta i oczy, widzę tu emocji i talent, gratuluję.
Natalia: Najlepsze zdjęcie odcinka póki co, tu wszystko mi odpowiada.
Marcin: Bardzo mi się podobasz na tej fotografii. Widzę tu postać, dziewczynę, sorry kobietę spełnioną. W oczach widać tą radość, nimi się do nas cieszysz.
Mariusz: Na pierwszy rzut oka nie widać uśmiechu, ale patrząc na oczy odraz się pojawia.
Anja: Jest to cudowne zdjęcie, widać piękną modelkę, bo już tak mogę Cię nazwać. Ja widzę Cię w finale tego programu, dziękujemy bardzo.


Anja: Czas zobaczyć zdjęcie Julki Kamińskiej.


Anja: Czy Twoja sesja wyszła?
Julia K: Oj nie wiem, nie wiem czy nie przesadziłam z pomysłami. Wydaje mi się, że były tandetne i nie przemyślane, wszystko robione było na spontanie.
Anja: Popatrzymy na Twoje najlepsze zdjęcie.


Olga: Szczerze mówiąc zdjęcie nie jest złe. Podoba mi się ten uśmiech, troszkę sztucznie wyglądasz, ale wierzę Ci i wierzę, że wszystko gra.
Natalia: Masz cudowny uśmiech, gdyby zdjęcie było większe, cała postura byłaby widoczna to byłoby ekstra, ale mimo to świetnie wyszłaś.
Marcin: Bardzo mi się podoba, widać Twoje szczęście i świadomość tego zdjęcia.
Mariusz: Osoba na tym zdjęciu nie przypomina mi Ciebie, uśmiechnij się, bo dobrze jest.
Anja: Zadanie nie było łatwe, to miał być Twój pomysł. I tak wyszło, ale moim zdaniem bardzo dużo minusów jest, takie to wymuszone dla mnie. Dzięki.


Anja: Teraz zapraszam Magdę.


Anja: Jak czułaś się podczas sesji?
Magda: Nie do końca dobrze, mieliśmy trudne zdanie. Staram się skupić, a mi nie wychodziło. Czułam, że to wszystko trwało tak szybko, że się nie zdążyłam rozkręcić.
Anja: No to zobaczmy Twoje zdjęcie.


Olga: Uważam, że jest to Twoje najlepsze zdjęcie w tym programie. Wyglądasz bardzo kusząco i robisz ogromne wrażenie. Do tego bardzo kobieco wyszłaś.
Natalia: Nie widziałam Twoich poprzednich zdjęć, ale bezkonkurencyjnie to jest świetne.
Marcin: Nadal Ci kibicuje, zdjęcie jest cudowne. Widzę tu prawdziwą diwę.
Mariusz: Nie ma do czego się przyczepić, Twoje najlepsze zdjęcie i najlepsze póki co w programie. Wyszłaś po prostu doskonale, nic dodać nic ująć.
Anja: Nawet ten palec nie wygląda tandetnie, on daje takiego uroku, który z pewnością Ci towarzyszył. Bardzo dobre zdjęcie, dzięki.


Anja: Honorato zapraszam.


Anja: Rozkręciłaś się w końcu?
Honorata: Myślę, że tak. Nie zawsze czuje się dobrze podczas sesji, a teraz mogłam robić wszystko, byłam w swoim żywiole, wyszło chyba dobrze.
Anja: Oby tak było, zobaczmy.


Olga: No i tak jest. Wyglądasz piękne, piękne włosy i cała reszta.
Natalia: Niczego nie można się przyczepić, widzę tu dziewczynę nie z tej bajki.
Marcin: Bardzo dobre zdjęcie, poradziłaś sobie wyśmienicie. Na pewno zajdziesz daleko z takimi zdjęciami, aby tak dalej i wprost do finału.
Mariusz: Od dziś trzymam za Ciebie kciuki, mam nadzieję, że to nie jest tylko fart.
Anja: To na pewno nie jest fart, znam Twoje osiągnięcia i wiem na co Cię stać. Dziś na tym zdjęciu wszystko gra i jest idealnie. Dziękuję bardzo.


Anja: Olu zapraszamy do nas.


Anja: Jak sesja, wszystko dobrze?
Ola: Mam taką nadzieję, oceniać nie będę, pozostawię to wam. Mam nadzieję, że efekt będzie dobry co najmniej i nie odpadnę.
Anja: Trzymam kciuki za Ciebie i zobaczmy.


Olga: W czerwieni wyglądasz piękne, zdjęcie nie do końca dobre, ale na pewno czarujesz.
Natalia: Nie zbyt mi się podobasz na tym zdjęciu, oczy odrażają i psują efekt ostateczny.
Marcin: Co wy tego palca się tak uczepiliście, na tym zdjęciu wygląda to tandetnie.
Mariusz: Też jestem zdania, że na tym zdjęciu tandetnie ten palec wygląda i odciąga uwagę od całej reszty, która jest dość znośna, ale nie czaruje.
Anja: Mi się wydaje, że jesteś jakaś zmartwiona na tym zdjęciu. Czerwień w Twoim wydaniu wygląda dobrze, ale brak mi emocji. Dzięki.


Anja: I jeszcze Patrycja, zapraszam.


Anja: Miałaś wizje na tą sesję?
Patrycja: To był czysty spontan, nie wiem jak wyszło, ale mam dużą nadzieję, że dobrze. Nie mogę się doczekać kiedy zobaczę to zdjęcie.
Anja: Zaspokoję Twoje pragnienie, oto Twoje zdjęcie.


Olga: Ostatnie wyglądałaś pięknie, dziś mnie to zdjęcie nie czaruje. Domyślam się jaki efekt chciałaś osiągnąć, ale moim zdaniem nie wyszło.
Natalia: Patrycjo oczy nie wyrażają nic, jedno większe, drugie miejsce, nie podoba mi się.
Marcin: Nic chyba Cię dziś nie uratuje, najsłabsze zdjęcie tygodnia.
Mariusz: Ja bym nie przesadzał, bo wyszło zdecydowanie znośnie. Pomysł fajny, ale efekt nie do końca udany, brak mi tu czegoś, emocji chyba.
Anja: Ja będę o Ciebie walczyła, po ostatniej sesji wiem, że jak chcesz to potrafisz. Dziś słabo, ale będę walczyła, dziękujemy bardzo.


Anja: Widzieliśmy już wszystkie zdjęcia 7 odcinka naszego programu. Teraz czas na głosowanie, wysyłajcie swoje głosy w skali 1-10 w wiadomości prywatnej na naszym facebook'u. Macie czas do godziny 21.00. Pamiętajcie, że oceniając bierzmy pod uwagę tylko zdjęcia z dzisiejszego odcinka, nie to kogo lubimy, a kogo nie. Część wynikowa wieczorem, bye!

===============================================

Anja: Witam na wynikach 7 odcinka. Zapraszam dziewczyny na scenę.


Anja: Stoi przede mną 8 pięknych kobiet. Lecz w ręku posiadam tylko 7 fotografii. Dziewczyna, której zdjęcia nie posiadam odpadnie dziś z programu.

Anja: Najlepsze zdjęcie dziś ma Magda!

Anja: Druga do kolejnego odcinka przechodzi Anna!

Anja: Trzecie miejsce zdobyła dziś Honorata!

Anja: Dalej w programie jest Patrycja!

Anja: Również dalej przechodzi Julia Kamińska!

Anja: Awansuje także Ola!

Anja: Julio, Edyto zapraszam bliżej. Obie sobie nie poradziłyście, z tego względu, że Edyta ma immunitet przechodzi dalej. Ale lepsze zdjęcie miała... również Edyta!

Anja: Był to ostatnia odcinek, niestety dla:
Julki!
Anja: Kochana byłaś cudowna, radziłaś sobie bardzo dobrze, ale nie może tak być, że czasem jest źle, a czasem lepiej. Dziś nie poszło, no i niestety musimy się pożegnać.
Julia P: Jest mi przykro, bardzo walczyłam o każdy awans. Myślałam, że ta sesja będzie lepsza, ale okazały się lepsze dziewczyny ode mnie. Trudno się mówi, nie udało się, ale ja będę walczyła. Chcę być modelką, chcę swym pięknem czarować innych i tak będzie.
Anja: Bardzo dobre podejście. Kochani na dziś to już wszystko, Julia zajmuje 8 miejsce w naszym programie. Widzimy się niebawem, wpadajcie do nas na facebook'a. Pa!


9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny odcinek, widzę, że panie coraz bardziej pasują d roli modelek, sesje są coraz lepsze, na coraz wyższym poziomie. Dzisiaj praktycznie żadna uczestniczka mnie nie rozczarowała, z czego bardzo się cieszę. Poziom bardzo wyrównany i bardzo wyrównane mam punkty. Zaraz je przesyłem ;0 [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tyle, że dzisiaj żadna się nie ośmieszyła w jakiś sposób, bo przyznam najniższą ocenę 5. Dzisiaj trzeba było się wykazać pomysłem, każdej coś odrobinę brakowało, jedynie jedna pani mnie zaskoczyła nieźle. Wspaniały temat, dobrze, że Edyta dostała immunitet, bo za zdjęcie jej się trochę oberwie dzisiaj. Więcej wyrażę w głosach, czekam na wyniki! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry odcinek, spodobał mi się od samego początku. Trudne zadanie, pokaz mody i cieszę się że Edyta otrzymała immunitet, bo jej zdjęcie dziś nie podobało mi się a ma duży potencjał. Średnie zdjęcia też dwóch dziewczyn, a reszta wypadła super. Padnie ode mnie jedna, lub nawet dwie dziesiątki - jeszcze się zastanowię. Czekam na wyniki, zaraz wyślę głosy. [Dancing 4You 9/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcinek bardzo fajny. Dziewczyny coraz to lepiej wychodzą :) Trzeba powiedzieć, że w tym odcinku to wszystkim Panią się udało mnie zaskoczyć :) Oczywiście poziom jest coraz wyższy więc muszę coraz to wyżej oceniać :) Już zaraz Ci głosuje i czekam na wyniki. [Dancing With The Stars]

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny bardzo dobry odcinek. Dziewczyny świetnie wychodzą, idzie im coraz lepiej. Nie było jakiś strasznie słabych zdjęć. Wyniki mi się nawet podobają :) Sorka, że nie zagłosowałem, ale nawet nie zauważyłem odcinka :-/. Fajny juror specjalny :) Czekam na kolejny odcinek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Werdykt słuszny, a najbardziej oczywiście pierwsze miejsce. Magda była dzisiaj rewelacyjna! Cieszę się, że jest dalej, choć faworytką nie jest. Faworytki bezpieczne, Julce niestety nie udało się przejść, strasznie ubolewam, ale miała dzisiaj jedno z najsłabszych zdjęć, więc słusznie, że odpadła. Czekam na kolejny odcinek! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie, jak mogła odpaść Julka, nie zgadzam się z tym, nie miała najgorszego zdjęcia :( Ale cóż, trzeba to uszanować. Cieszę się za to z pierwszego i drugiego miejsca. Ale emocji wzbudziły te wyniki.. Czekam na kolejny odcinek. [Dancing 4You 9/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spodziewałem się, że odpadnie Julia, według mnie nie miała najgorszego zdjęcia. Ogólnie podium może byc, chociaż także typowałem inne osoby. Czekam na następne wydanie programu [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyniki sprawiedliwe. Teraz jest mi trochę głupio, że Magdzie dałem 6. Ale nie za bardzo mi się podobało. Co do Juli to słusznie odpadła. Nie była dziś najlepsza. Czekam na kolejny odcinek. [Dancing With The Stars]

    OdpowiedzUsuń