poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Odcinek 5: Jestem seksi!

Lektor: W odcinku 4 każda z uczestniczek wzięła udział w sesji zdjęciowej, w której miała pokazać swoje uroki twarzowe. Jedynym poszło fenomenalnie, drugie zaś mniej zabłysnęły. Zadanie z Małgorzatą Kożuchowską wygrała Aleksandra Hamkało, która dostała przepustkę do kolejnego odcinka nie patrząc na wynik sesji. Cały odcinek wygrała Honorata Skarbek, która naprawdę dobrze wypadła na sesji. Dziś dziewczyny będą musiały pokazać swój seksapil, a w tym pomoże im Joanna Krupa. Rozpoczynamy 5 odcinek naszego programu!


Anja: Każda z dziewczyn chyba już przywiązała się w jakiś sposób do programu. Na sesjach jak na amatorki wszystkie uczestniczki radzą sobie świetnie. Póki co nie mam pojęcia, która z dziewczyn wejdzie do finału. Czas teraz na trzecie zadanie.
Lektor: Modelka Joanna Krupa przygotowała dla naszych uczestniczek zadanie. Będą one musiały przyjąć seksowne pozycje przy modelach. Dziewczyna, która sobie poradzi najlepiej otrzyma immunitet do kolejnego odcinka.

Olga: Cześć dziewczyny. Dzisiaj przyszedł czas na kolejne zadanie w naszym programie, będziecie musiały pokazać swoją kobiecość, ale kobiecość seksowną. Wiem, że na pewno w każdej z was drzemie seksowny urok osobisty, pozować będziecie z modelami. A wszelkie wskazówki podsunie wam Joanna Krupa. Pamiętajcie o tym, że jedna z was otrzyma immunitet. Pozostawiam was w dobrych rękach i bawcie się dobrze. Ciao.
Joanna: Cześć dziewczyny. Bycie pięknym to nie wszystko, trzeba jeszcze umieć wykorzystać swój temperament i swój urok. Ja wam pokażę dziś jak najłatwiej być seksowną, wy mi pokażecie co to znaczy według was i będziecie pozowały z tym oto modelem, Łukasz zapraszam Cię. Dziewczyny no to zaczynamy.


Joanna: Bawiliśmy się świetnie. Mam nadzieję, że czegoś was nauczyłam i wykorzystacie to na sesji zdjęciowej. Jesteśmy kobietami, wiemy czego potrzebują mężczyźni i ja już wiem, że każda z was umie już ich zachwycić. Ale wybrałam także tą uczestniczkę, która dziś zrobiła na mnie największe wrażenie. Pokazała ona dużo więcej niż pozostałe i ujęła mojego modela. Zadanie to wygrała... Emilia. Twoje ciało oszalało, do tego byłaś świetna, pokazałaś emocje i ten seks na twarzy. Gratuluję.
Emilka: Nie spodziewałam się, dziękuję.
Anja: Ten tydzień na pewno nie był łatwy dla dziewczyn, każda z nich musiała się otworzyć i pokazać swój seksapil, który nie jest łatwo pokazać przed kamerami, ale mam nadzieję, że się udało. Czas na eliminacje. Zapraszam nasze uczestniczki.


Anja: Efekty sesji ocenią: Duet Paprocki&Brzozowski polscy projektanci. Polska Top Modelka - Olga Kaczyńska. I nasz gość specjalny modelka Joanna Krupa. Czas poznać nasze opinie. Na pierwszy ogień dziś zapraszam Honoratę.



Anja: Udało Ci się otworzyć przed obiektywem?
Honorata: Nie wiem czy wystarczająco, bałam się, że trochę to przesadzę, więc włączyłam umiar i nie wiem jaki jest ostateczny efekt.
Anja: Zobaczmy, oto Twoje najlepsze zdjęcie.


Olga: Na tym zdjęciu widzę ładną dziewczynę, która przyjęła ładną pozycję i nie ukrywam, że jest na tym zdjęciu seksowna, ale nie o to tu chodziło.
Joanna: Podczas zadania też miałaś problem z pokazaniem tej seksownej strony, która na pewno w Tobie gdzieś tam siedzi, ale zdjęcie pokazuje tylko Twoją kobiecość.
Marcin: Trzeba być obiektywnym, żarty się już skończyły i tu trzeba dobrych zdjęć. Jeżeli jest określony temat to potrzebujemy zdjęć właśnie o tej określonej tematyce, zdjęcie jest cudne, ale na pewno nie seksowne, nie czuje tego.
Mariusz: Chciałaś osiągnąć pewnie tą kobiecość i seks za jednym zamachem, ale co z tego jeżeli naprawdę widać tylko kobiecość? Nie wpisałaś się w temat sesji.
Anja: Gdybyś na pierwszej sesji tak wypadła na pewno wygrała byś odcinek, ale tym zdjęciem dziś go nie wygrasz. Mam wrażenie, że nie wiesz co to jest seksapil. Dzięki.


Anja: Teraz poproszę Anie.


Anja: Dałaś sobie radę na sesji?
Ania: Na pewno łatwo nie było, ale jestem pewna, że dałam radę i mój seksapil będzie wyraźnie widoczny na zdjęciu, jestem ciekawa waszych opinii.
Anja: Oto Twoje zdjęcie.


Olga: Cudowna i przepiękna, ale co najważniejsze seksowna kobieta jest na tym zdjęciu. Wczułaś się w rolę i wszystko mi tu odpowiada. I mina jest piękna i wszystko.
Joanna: Tym razem już wiem, że na pewno wygrasz ten odcinek. Nogi ułożyłaś piękne, są długie i zgrabne. Sylwetka również cudowna, seksownie wyglądasz.
Marcin: Oto chodziło, spisałaś się na medal. Widać Twój seksapil bardzo wyraźnie. Bardzo podoba mi się ułożenie Twoich nóg, które pięknie zgięłaś i wyprostowałaś w kostce. Pięknie Ci kreacje dopasowali, wyglądasz naprawdę jak modelka.
Mariusz: Lepszego zdjęcia jeszcze w naszym programie nie było, widać że bardzo się starałaś i dobrze, bo wyszło idealnie. Niczego mi tu nie brakuje.
Anja: Ja zgadzam się z tymi wszystkimi opiniami i dodam, że nie jedna profesjonalna modelka nie potrafi tak wyjść na zdjęciu. Jesteś wielka, dziękuję bardzo Aniu.


Anja: Magdo zapraszamy do nas.


Anja: Czy to była ciężka sesja?
Magda: Nie była to ciężka sesja. Ja się czułam dobrze, uważam że podeszłam do niej bardzo spontanicznie i byłam sobą, a lubię być seksowna.
Anja: Zobaczmy Twą seksowną stronę.


Olga: Jesteś na tym zdjęciu bardzo zachęcająca i lśnisz. Razisz kobiecością i tak jak mówiłaś jesteś cudownie seksowna, udało się.
Joanna: Jestem zachwycona, bardzo dobrze wyszłaś. Cudowne zdjęcie.
Marcin: Piękna twarz, piękna fryzura i sylwetka piękna. Wszystko piękne, nic mam do czego się przyczepić, po prostu nic dodać nic ująć. Idealnie według mnie.
Mariusz: Z jednej strony jesteś taka niewinna, z drugiej zaś strony bardzo seksowna, ja to kocham i nie będę tego ukrywała. Bardzo dobry efekt Magdo.
Anja: Kawał dobrej roboty odwaliłaś, wszystko tu pasuje. Chodziło głównie o seksapil, a Ty pokazałaś również coś więcej, ale na ogromny plus. Dziękujemy.


Anja: Zapraszam Julkę Pietruchę.


Anja: Miałaś jakiś hamulec przy sesji?
Julia P: Nie chciałam po prostu przegiąć, nie chciałam robić z siebie kogoś kim nie jest. Myślę, że pokazałam swoją prawdziwą twarz i cieszę się z tego powodu.
Anja: I o to chodziło. Zobaczmy Twoje zdjęcie.


Olga: Piękne nogi, cudowne, bardzo Ci ich zazdroszczę. Bijesz seksapilem na tym zdjęciu, według mnie poradziłaś sobie bardzo, bardzo dobrze.
Joanna: Jedynie twarz mi się nie podoba, trochę mina niezbyt profesjonalna. Ale nogi i cała figura oraz pozycja naprawdę świetna.
Marcin: Jesteś bardzo seksowna na tym zdjęciu, piękna kobieta. Nie widzę na tym zdjęciu tych wszystkich rekwizytów, po prostu jak się patrzę widzę tylko Ciebie i Twoje piękne uroki. Uważam, że jest to zdecydowanie Twoje najlepsze zdjęcie.
Mariusz: Pięknie ramie do przodu wyciągnęłaś, brzuch ładny i płaski. A nogi są największym atutem tego zdjęcia, jest seksownie i jest fajnie.
Anja: Już trzecie dziewczyna zrobiła dziś na mnie tak pozytywne wrażenie. W temat wpisałaś się zawodowo, sylwetka również zawodowo ułożona niczego nie mogę się przyczepić. Dzięki.


Anja: Czas ocenić Emilkę.


Anja: Jak się czujesz?
Emilka: Czuje się dobrze, a co do sesji to sama nie wiem co mam od niej myśleć. Niby wszystko wyszło dobrze, ale czuje, że nie dałam z siebie wszystkiego.
Anja: Nie przedłużajmy, zobaczmy tą fotografię.


Olga: Tu nie ma nic seksownego. Zdjęcie jest ładne, ale nie wpisałaś się w temat sesji. Mogłaś chociaż inną minę przybrać, taką która by rzuciła nas na kolana i byłoby lepiej.
Joanna: Kompletnie te zdjęcie się nie nadaje, nawet nie wyglądasz jak modelka, wydaje mi się, że zabrakło Ci chęci, bo masz twarz zniechęconą, nie wiem co się stało.
Marcin: Również nie wiem co się stało, bo poprzednie Twoje zdjęcia były w miarę dobra, a dziś jest tragedia, nie ma nic seksownego i zdjęcie jest po prostu nijakie.
Mariusz: Mogło być lepiej, ale powinnaś chociaż jakoś sobie w tym pomóc. Wydaje mi się, że zapomniałaś o temacie sesji i nie wczułaś się w nią poprawnie.
Anja: Kochana jest mi bardzo przykro, ale wszystkie Twoje zdjęcia z tej sesji były koszmarne i zdajesz sobie z tego sprawę, że to też. Nie radzisz sobie zbyt dobrze w naszym programie i możesz już niebawem się pożegnać z nami. Dziękujemy.


Anja: Zapraszam teraz Patrycję.


Anja: Jak się czułaś podczas sesji?
Patrycja: Zostałam pięknie wystylizowana, czułam się bardzo kobieco i bardzo seksownie. Jestem ciekawa efektów tej sesji.
Anja: Ja również, więc zobaczmy.


Olga: Patrycjo od czasu pierwszej sesji bardzo nas zaskakujesz. To zdjęcie po raz kolejny mówi nam, że jest naprawdę świetnie, jesteś piękna i bardzo seksowna.
Joanna: Wyglądasz bosko, po prostu bomba. Wzrokiem zabijasz, jest w nim tyle seksu, że nawet mnie jarasz. Już podczas zadania widziałam w Tobie tą energię.
Marcin: Gdy patrzę na Twoje oczy to mam ciary, na fajny sposób postanowiłaś ten seksapil pokazać i bezbłędnie Ci to wyszło, genialne zdjęcie.
Mariusz: Pokazałaś klasę, wczułaś się w sesję i wyszło Ci to bardzo dobrze. Możesz być z siebie dumna seksowna niewiasto.
Anja: Twoje oczy są ogromnym Twoim atutem, robią wrażenia i działają cuda. Jest w nich coś takiego zaciekawiającego, świetne zdjęcie. Dziękujemy Ci bardzo.


Anja: Zapraszam teraz Julię Kamińską.



Anja: Czy zagrożenie w poprzednim tygodniu było motywacją dla Ciebie?
Julia K: Trudno mi było wczuć się w ten temat i nie wiem czy dobrze mi poszło, ale starałam się, aby znowu nie być w najsłabszej dwójce.
Anja: Zobaczmy jak wypadłaś.


Olga: Nie jest dobrze, nie czułaś tematu i nie ma seksu na tym zdjęciu.
Joanna: Ładne zdjęcie, ale dobrze wiemy, że nie o to tu chodziło, miało być seksowanie, a niestety nie jest. Nawet nie wiem co chciałaś osiągnąć.
Marcin: Oczy to Ty masz cudowne i będę Ci to mówił do końca programu. Ale dziś wyszło źle, nie ma pokazałaś swego wdzięku seksownego, a to było obowiązkowe.
Mariusz: Zawiodłem się bardzo i dziś nie ocenię Cię wysoko.
Anja: Najważniejsze jest to, żeby wpisać się w temat sesji, za to już jest plus, a Ty tego plusa nie dostaniesz, bo popełniłaś największy błąd. Dziękujemy.


Anja: Czas na Edytę.


Anja: Jak sesja?
Edyta: Jak zwykle, czyli świetnie. Zawsze przed obiektywem czuje się świetnie i w tym tygodniu nic się nie zmieniło na całe szczęście.
Anja: Zatem zobaczmy Twoje zdjęcie i oceńmy je.


Olga: Jestem wkurzona na was, każdy dobra uczestniczka nie spisała się w tej sesji. Brakuje seksapilu, zdjęcia są fantastyczne, ale tu chodziło o wasze wdzięki.
Joanna: Racja, miałaś być seksowna, miałaś pokazać nam te swoje oblicze seksowne, a wyszło lipnie, mimo że zdjęcie jest magicznie piękne.
Marcin: Makijaż mistrzostwo, ładna mina i przyzwoita pozycja, ale gdzie ten cały Twój seks? Nie ma go, może ja go nie widzę, nie wiem, ale ocenę obniżę.
Mariusz: Wyglądasz zjawiskowo, gdybyś tydzień temu tak wypadła wygrałabyś. A dziś się nie postarałaś, nie poczułaś tematu, albo to nie był Twój dzień, przykro mi, ale słabo jest.
Anja: Ja nie czuje tego zdjęcia, nie czuje, bo spodziewałam się czegoś naprawdę dobrego. Zdjęcie z pierwszego odcinka by się tu przydało. Dziś słabo, dziękujemy.


Anja: Olu prosimy teraz Twoja kolei.


Anja: Jakie masz odczucia co do sesji?
Ola: Myślę, że zdjęcie może być ciekawe. Fajnie plan został zaaranżowany i cieszy mnie to, że mogłam być sobą, mam w sobie seksapil, ale nie wiem czy obiektyw to ujął.
Anja: Za chwilę się okaże, popatrzmy.


Olga: Hmmm... Sama nie wiem co powiedzieć. Wyglądasz jak modelka, ale znowu brak mi tej Twojej seksownej strony, mogłaś się trochę postarać.
Joanna: W zadaniu poradziłaś sobie najgorzej moim zdaniem, na zdjęciu widzę ładną modelkę, która prezentuje jakiś produkt, ale nie Ciebie.
Marcin: Nie kumam tego zdjęcia, nie rozumiem tego, że powiedziałaś, że mogłaś być sobą, a jednak Ci coś nie wyszło. Rozczarowanie wielkie.
Mariusz: Po Tobie spodziewałem się czegoś lepszego, jesteś piękna i seksowna więc mogło być dobrze, a ciężko widocznie było pokazać Ci swoje prawdziwe uroki.
Anja: Każda kobieta umie być seksowna, ale jedna bardziej druga mniej umie to pokazać. Ty widocznie zaliczasz się do tych kobiet, którym było ciężko, mimo że świadomość mówiła Ci inaczej. Dziękujemy i mam nadzieję, że jednak jakoś przejdziesz.


Anja: I ostatnią proszę Katarzynę.


Anja: Łatwo było na sesji?
Kasia: Na pewno nie było mi łatwo, musiałam się odważyć i pokazać trochę ciała, a to w moim przypadku nie jest proste, ale poświęciłam się i fajnie jakby wyszło dobrze.
Anja: Zobaczmy jak wyszło naprawdę.


Olga: Gdyby nie ten lekki milutki uśmieszek oczu to bez wahania mogłabym powiedzieć, że jest świetnie. Nie mniej jednak tak powiedzieć nie mogę.
Joanna: Podczas takiej sesji trzeba patrzeć na każdy szczegół i w tym przypadku popełniłaś duży błąd, bo jednym uśmieszkiem zniszczyłaś całe zdjęcie.
Marcin: Zgadzam się, oczy powinny być w tym przypadku drapieżne i raczej nie byłoby minusów. Sesja w miarę udana, ale oczekiwałem mimo to czegoś lepszego.
Mariusz: Ciężko jest mi ocenić, bo z jednej strony bardzo dobrze Ci poszło, ale z drugiej już mniej. Zdjęcie ocenię średnio, nie wiem czy to starczy.
Anja: Jesteś kolejną uczestniczką, która nie wpisała się w temat zadania. Gdyby było lepiej mogłabyś wygrać dziś odcinek. Dziękujemy Kasiu.

Anja: Przed chwilą zobaczyliśmy 10 fotografii z sesji zdjęciowych naszych dziewczyn. Jeżeli chcecie je ocenić i pomóc nam wybrać najsłabszą głosujcie na nie w skali 1-10 i wysyłajcie wiadomości na facebook'u. Pamiętajcie, że oceniając musicie wziąć pod uwagę tylko seksapil uczestniczek. Na głosy czekam do godziny 22.00. Dziękuję za dzisiejszą obecność i do zobaczenia jutro na wynikach. Bye!

===============================================

Anja: Witam was w wynikach 5 odcinka. Zapraszam dziewczyny.


Anja: Stoi przede mną 10 pięknych kobiet. Lecz w ręku posiadam tylko 9 fotografii. Dziewczyna, której zdjęcia nie posiadam odpadnie dziś z programu.

Anja: Ten odcinek należał do Anny!

Anja: Zaś zaraz za nią uplasowała się Julia P!

Anja: Ostatnie miejsce podium ma Magda!

Anja: W kolejnym odcinku zobaczy też Patrycję!

Anja: Dobre zdjęcie też miała Honorata!

Anja: Dalej przechodzi też Aleksandra!

Anja: Bezpieczna jest Edyta!

Anja: Cieszyć się może Julia K!

Anja: Kochane, przez te 3 odcinki pokazałyście dużo. Dziś postanowiliśmy, że słabsze zdjęcie miała Emilia lecz ona wygrała zadanie i automatycznie przechodzi dalej. Gratuluję.

Anja: Jest mi przykro, ale z show pożegnać się musi:
Kasia!
Anja: Nie wyszło dziś, Twoje zdjęcie najgorsze nie było, ale musiało się stać tak jak się stało. Kasiu co najbardziej będziesz wspominać jeżeli chodzi o program?
Katarzyna: Najbardziej zadania, które były ciekawe no i oczywiście sesję, w których mogłam poczuć się pięknie i na wszystkich się tak czułam. Nie pasuje do świata mody, zatem pchać się nie będę. Nie wyszło, trudno, byłam tu aby to sprawdzić, dziękuję wszystkim za wsparcie.
Anja: Kolejna dziewczyna dziś się z nami żegna, niestety to koniec odcinka na dziś. Widzimy się w kolejnym odcinku kiedy dziewczyny wykonają zadanie terenowe, sprawdzimy na co je stać i jaką mają moc. Do zobaczenia!


10 komentarzy:

  1. Spodziewałem się dzisiaj o wiele lepszych zdjęć, a jednak tylko 3 w pełni mnie zadowoliły, a dwie panie nawet się skompromitowały! Bardzo ciekawy odcinek, ale ze zdjęciami niektórymi to masakra. Niemniej jednak podobał mi się odcinek, bo są takie panie, które błyszczały! Dziesiątek jeszcze nie dam, ale będzie kilka dobrych ocen i będą słabe. Czekam na wyniki! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli tak jak przypuszczałem, znowu świetny odcinek! Na samym początku, do Julki Pietruchy pomyślałem sobie w myślach, że będzie bardzo wysoki poziom zdjec, no ale niestety od Emilki się wszystko posypało... Będzie bardzo wielka rozbieżnośc punkowa u mnie, bo dam i 10, ale też niestety 1. Już wysyłam głosy [The Voice 4]

    OdpowiedzUsuń
  3. Odcinek świetny. Jak dla mnie sesja udana. Było wiele ciekawych zdjęć, ale były też takie które mi się nie podobały. Zaraz Ci zagłosuje i będę musiał poważne pomyśleć nad punktami. Czekam na wyniki. [Dancing With The Stars]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry odcinek, fajny temat znów no i bardzo ciekawe zdjęcia. Większość mi się podoba, natomiast dwa zdjęcia w ogóle nie przypadły mi do gustu, w tym jedno zdjęcie mojej faworytki niestety.. Zastanawiam się nad ocenami i za chwilę je wyślę. Jestem bardzo ciekawa wyników. W każdym bądź razie maksymalnej noty nikt ode mnie nie dostanie.. [Dancing 4You 8/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały odcinek i super temat. Wszystkie panie są seksowne, ale nie wszystkie pokazały to na zdjęciu. Najlepsza była Ania Przybylska, najgorsza Hamkało. Ogólnie zdjęcia fajne, ale oceniałem dosyć srogo. Ciekawe kto wygra, a kto odpadnie. Najwyższa moja ocena to 9, najniższa 4. Pozdro i czekam na wyniki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyniki mi się podobają. Trzy uczestniczki, które zapunktowałem najwyżej, znalazły się na podium. Kasi mi nie szkoda, bo po pierwsze nie lubię jej, a po drugie nie wypadła dzisiaj najlepiej. [The Voice 4]

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyniki są średnie, ale nie są najgorsze. Emilia miała wielkie szczęście, bo by odpadła. Co do Kasi to według mnie najgorsza nie była i troszkę, szkoda że odpadła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podium mi się podoba, moje faworytki są bezpieczne, a Katarzyny mi nie szkoda, była najgorsza, stąd moja ocena. Dobrze, że na Emilkę nie padło, bo ma jeszcze szansę pokazać coś w tym programie. [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyniki nawet mi się podobają, podium dobre. Zaskoczona jestem, że Kasia odpadła bo moim zdaniem miała bardzo fajne zdjęcie. Jednak bardzo jej nie lubię i nawet cieszę się że odpadła. Mam nadzieję że Emilka da więcej z siebie, bo cudem przeszła dalej :D Czekam na kolejny odcinek. [Dancing 4You 8/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  10. Podium mi się podoba, a co do przegranej to bardzo szkoda, bo wcale nie była najgorsza. Czekam na kolejny odcinek :)

    OdpowiedzUsuń