poniedziałek, 13 maja 2013

Odcinek 10: Mój gust i smak

Lektor: W poprzednim odcinku dziewczyny walczyły o wyjazd na finały do Grecji. Przy pomocy Anji Rubik wzięły udział w sesji z modelami. Najlepsza mogła być tylko jedna uczestniczka, okazało się, że jest nią Magdalena Boczarska. W najsłabszej dwójce stanęły Patrycja Markowska i Julia Kamińska, która odpadła i pożegnała się z Grecją. A już dziś dziewczyny czeka prawdziwa jazda. Wezmą udział w dwóch bardzo ważnych zadaniach. Będzie to oczywiście sesja zdjęciowa i nowość... dziewczyny będę musiały spośród 500 kreacji dobrać sobie jedną, w której pokażą się na czerwonym dywanie. Z Grecji zapraszamy na pierwszy półfinał programu Polish Next Top Model!


Anja: Witajcie kochani jesteśmy w Atenach. Pogoda jest przepiękna, w sam raz na sesje zdjęciową, ale zanim to Olga przygotowała dla dziewczyn zadanie.

Olga: Witajcie dziewczyny, widzę że humor dopisuje. Jesteśmy w magazynach, gdzie jeszcze nie wiecie co będziemy robić. Otóż za chwilę przejdziemy do pomieszczenia, gdzie znajduje się ponad 500 kreacji ubrań. Będziecie musiały wybrać takie, która są na topie, w których będziecie wyglądać zjawiskowo, bo wieczorem wybieramy się na imprezę i będziecie musiały pokazać się w nich na czerwonym dywanie. Dodam jeszcze, że te kreacje zostaną poddane ocenie i zadecydują o tym kto przejdzie dalej. Zatem zapraszam, macie godzinę na wybranie czegoś co nas olśni. Czas start!

ZADANIE!

Olga: Widzę, że każda z was ma coś w ręku, zatem cieszę się ogromnie, ale chciałabym również się tak cieszyć na imprezie. Do zobaczenia wieczorem.

< REKLAMA >

Olga: Wczoraj dziewczyny były na imprezie do późnych godzin, ja zrobię im pobudkę i zaproszę kulturalnie na sesje zdjęciową. "POBUDKA, DZIEWCZYNY Z ŁÓŻEK, ZA CHWILĘ ROZPOCZYNAMY SESJE ZDJĘCIOWĄ, MACIE 10 MINUT NA WYJŚCIE Z HOTELU".

SESJA!

Olga: Poradziłyście sobie, widzę że każda z was się już przebudziła i dała sobie radę. Dziewczyny spotykamy się wieczorem na wynikach.


Anja: Jesteśmy w Grecji tu stać może się wszystko. Dziś mamy do ocenienia kreacje wybrane przez dziewczyny i ich zdjęcia z sesji. Zapraszam dziewczyny.


Anja: Opinie na temat efektów pracy wyrażą: Duet Paprocki&Brzozowski polscy projektanci. Polska Top Modelka - Olga Kaczyńska - polska aktorka. Zapraszam Magdę.


Anja: Czujesz, że zaszłaś tak daleko?
Magda: Szczerze mówiąc czuje to, ale absolutnie się tego nie spodziewałam. Myślałam, że odpadnę na samym początku, a tu finału, szok.
Anja: Ja się nie dziwie, zobaczmy najpierw zdjęcie.


Olga: Rozkręciłaś się w naszym programie. To zdjęcie wyraża dużo, widać Twoją duszę i Twoje otwarcie na świat i na sesję. Udało się.
Marcin: Nie jest to perfekcyjne zdjęcie, ale jest bardzo dobre. Pozycja jaką przybrałaś bardzo przypomina mi pewną modelkę, nie zdradzę jaką, ale ślicznie wyszłaś.
Mariusz: Ciekawe ujęcie, wyrażasz na nim dużo emocji. Twoja twarz promienieje, zaangażowałaś się bardzo i widać to na każdym zdjęciu, które mamy przyjemność oceniać.
Anja: Magdo ostatnie wygrałaś odcinek, dążysz do tego finału godnie. Kawał dobrej roboty, na zdjęciu widzę modelkę, która mnie nie rozczarowuje. Zobaczmy teraz kreacje.


Olga: Lekko się postarzałaś nią, ale jest idealnie dobrana do Twojej sylwetki. Gdy Cię zobaczyłam na imprezie pomyślałam sobie "dobra robota".
Marcin: Miałaś do wyboru tyle kreacji, wybrałaś to i ja się bardzo cieszę z tego powodu. Mi się tu wszystko podoba, nawet kolorystyka nie przysłania tego co dobre.
Mariusz: Bardzo się postarzałaś, trzeba oceniać całokształt, ale ogólnie kreacja jest dobra. Buty pasują, długość sukienki też dobra, spisałaś się.
Anja: Sama bym to na siebie założyła. Absolutnie nie jestem przeciwko tego co wybrałaś. Torebka, buty i wszystko mi się podoba. Dziękujemy Ci bardzo.


Anja: Edyto zapraszamy.


Anja: Daleko zaszłaś, czujesz to?
Edyta: Ja coraz bardziej czuje tą rywalizacje. Nie zawsze było świetnie, a jednak jestem tu gdzie jestem. Nie mogę odpaść, chcę być w finałowej trójce.
Anja: Zacznijmy od Twojego zdjęcia.


Olga: Do końca nie jest tak świetnie jakby mogło się wydawać. Piękna kobieta, ale wyraz twarzy nie jest już tak bardzo piękny. Zdjęcie na plus aczkolwiek dużego wrażenia nie robi.
Marcin: W Tobie mam duże nadzieje, wiem że potrafisz być niezła, ale dziś troszkę słabiej. Trzeba patrzeć już na szczegóły, a tu jeżeli chodzi o twarz to nie czarujesz.
Mariusz: Mi się bardzo podoba to zdjęcie, jestem nieziemsko piękna. I nie zgodzę się, bo emocje są. Edyta wydaje się być taka niedostępna i to mnie pociąga.
Anja: Poziom jest wysoki i dobrze to wiesz i dlatego jestem zdania, że zdjęcie Ci wyszło cudownie. Wszystko się zgadza, nie można doczepić się niczego. Czas na kreacje.


Olga: Tu jest słabiej niestety. Buty mi do niczego nie pasują, góra jest przyzwoita i fajna jak na taką imprezę. Pokazałaś swoją cudowną figurę, ale dodatki nie pasują.
Marcin: Masz gust i to niezły, bo mi się to bardzo podoba. I pewnie ciężko było to znaleźć tam, ale wyszło dobrze i się z tego cieszę ogromnie.
Mariusz: Lśniłaś na imprezie, nie mogłem od Ciebie wzroku oderwać. Te falbany trochę mnie przerażały, ale do dłuższym zastanowieniu przywykłem do nich.
Anja: Góra część naprawdę fantastyczna i nie można się przyczepić do niczego. Bransoletka trochę nie potrzeba i buty też pasują efekt. Dziękujemy.


Anja: Zapraszam teraz Honoratę.


Anja: Czujesz, że możesz wygrać?
Honorata: Ja wiem, że nie wygram. To, że jestem na tym etapie to już ogromne wyróżnienie, cieszę się ogromnie, bo finał tuż tuż.
Anja: Czas ocenić Twoje zdjęcie.


Olga: Rozszalałaś się nam w programie. Na sesji pokazałaś dobrą, lepszą swoją stronę. Dotychczas było łagodnie, a dziś spokojnie i ostro, świetny efekt.
Marcin: Mi równie bardzo się podobasz co Oldze. Widzę w Tobie ambicje, nie zawsze umiesz wykorzystać swoją urodę, ale dziś się udało.
Mariusz: Póki co jesteś na pierwszym miejscu według mnie, oczarowałaś mnie. Nie mam do czego się doczepić, bo cała mi się podobasz na tym zdjęciu.
Anja: Dobrze się spisałaś, młoda i piękna dziewczyny, która aż razi swą piękną urodą. Nawet przymknięte oczy mi nie przeszkadzają. Teraz zobaczmy Twoją kreację.


Olga: Czadowo, jest czadowo. Naprawdę świetnie dobrałaś kolory, róż i biel pięknie się komponują. Wszystko jest takie elegancki, postarałaś się.
Marcin: Sukienka godnie podkreśla Twoje krągłości, buty i żakiet idealnie pasują. Nie mogę się napatrzeć, byłaś chyba najlepsza.
Mariusz: Idealnie dobrałaś kolorystycznie z tym się zgodzę, kreacja lekko Cię postarza, ale jest naprawdę fajna i nie jedna modelka by ją założyła.
Anja: A ja jestem innego zdania, Honorata trochę zgubiła atrakcyjności w tym ubiorze. Modelka musi podkreślać to co dobrego ma, a tu średnio. Dzięki.


Anja: Aniu zapraszamy.


Anja: Wygrasz program?
Ania: Nie mam pojęcia, raczej nie, bo konkurencja jest duża i nie wiem czego można się spodziewać. Nie ukrywam, że bym chciała aczkolwiek czas pokaże.
Anja: Zacznijmy od Twojego najlepszego zdjęcia.


Olga: Idealnie wyciągnięta noga, spojrzenie warte miliona dolarów, no niczego mi nie brakuje wszystko mi się podoba, zrobiłaś świetny efekt.
Marcin: Nie mogę się nadziwić temu pięknemu zdjęciu, nie mogę się do niczego przyczepić, ale mogę powiedzieć, że już jesteś prawdziwą modelką.
Mariusz: Super, cudowanie, świetnie i wszystko gra. Powinnaś wygrać ten program, osiągnęłaś dużo i wciąż pracujesz na jeszcze więcej.
Anja: Zazdroszczę Ci tej urody, jestem boginią. Ujęcie świetne, nie ma co dużo mówić, dostaniesz ode mnie dyszkę na pewno. Teraz zobaczmy kreację.


Olga: I tu jest już gorzej. Sukienko od pasa w dół jest przepiękna, ale góra źle na Tobie wygląda. Najpierw trzeba zobaczyć jak będzie leżała, a ja mam wrażenie, że wzięłaś ją, bo była fajna.
Marcin: Ta kreacja nie należy do najlepszych. Dużo tu się nie zgadza, kolor i materiał fajny naprawdę, ale całokształt koszmarny po prostu.
Mariusz: Twój biust najbardziej mi się nie podoba na tym zdjęciu. Coś Ty zrobiła, wybrałaś naprawdę kreację na niskim poziomie, nie dla Ciebie.
Anja: A ja jestem zdania, że ogólnie kreacja jest ładna, ale na Tobie Aniu źle leży i nie powinnaś jej wybierać, miałaś tyle lepszych kreacji tam. Dzięki.


Anja: I na koniec Patrycja.


Anja: Czujesz, że słusznie jesteś tu gdzie jesteś?
Patrycja: Uważam, że były lepsze ode mnie, ale jeżeli już tu jestem to musi być coś na rzeczy. Będę się starała nie zawieść.
Anja: Zobaczmy zdjęcie z Twojej sesji.


Olga: Nie wiem co mam powiedzieć. Niby jest ładnie, dużo emocji, ale wydaje mi się również, że atrakcyjnością nie czarujesz niestety.
Marcin: Mam nadzieję, że Olga musi tylko o Twojej postaci na zdjęciu. Mi się podoba, oczy piękne, mina całkiem okey i nie doczepię się niczego.
Mariusz: Dużo jest minusów, ale zdjęcie godne tego etapu. Jest lepiej niż bywało czasem. Przede wszystkim umiesz już emocje wyrażać na zdjęciach.
Anja: Patrycja od początku programu było średnio, ale postęp duży zrobiłaś. Zdjęcie mi się podoba, ale nie jest jakieś tam najlepsze. Zobaczmy Twoja kreację.


Olga: Mi się bardzo podoba. Wszystko dobrałaś do siebie znakomicie, buty, rajstopy i góra w jednym kolorze i dla mnie wszystko gra jak powinno.
Marcin: Pasuje ta kreacje do Ciebie, wyglądałaś dobrze i niczego nie można Ci zarzucić. Postarałaś się i możesz być z siebie dumna.
Mariusz: Ja również zadania takiego jestem, że ładnie wyglądałaś. Prawdziwa kobieta w prawdziwie dobrej kreacji. Super wyszło, naprawdę super.
Anja: Ja do końca nie jestem przekonana do tego, ale jeżeli projektanci tak mówią to ja nie zaprzeczę. Dziękuję Ci bardzo Patrycjo.


Anja: To było pierwsze wydanie z Grecji. Do drugiego półfinału przejdą już tylko 4 dziewczyny. Czeka nas dużo emocji podczas wyników. Głosować może jak zawsze w skali 1-10, ale tym razem na zdjęcie z sesji i na kreację osobno. Czekamy do 22.00, do zobaczenia wieczorem!

===============================================

Anja: To był ciężki tydzień dla naszych uczestniczek. Czas najwyższy przejść do wyników. Za chwilę jedna z pań odpadnie z programu i wyjdzie do Polski. Zapraszam panie.


Anja: Stoi przede mną 5 pięknych kobiet. Lecz w ręku posiadam tylko 4 fotografie. Dziewczyna, której zdjęcia nie posiadam odpadnie dziś z programu.

Anja: Do drugiego półfinału przechodzi Honorata!

Anja: Bliżej finału znajduje się też Patrycja!

Anja: Dalej w programie walczyć będzie też Anna!

Anja: Nigdy się bym tego nie spodziewała, że wy razem staniecie tu przede mną. Obydwie jesteście cudowne, w tym tygodniu wypadłyście słabiej niż zawsze. Tylko jedna z was zostanie w Grecji. Niestety, ale do domu wrócić musi Edyta, bo Magda idzie dalej!

Anja: Przygoda z programem zakończyła się dla:
Edyty!
Anja: Dla mnie jest to wielki szok, ale po naszych podsumowaniach tak wyszło. Widziałam Cię w finale, ale w tym tygodniu nas rozczarowałaś bardzo.
Edyta: Szkoda, że się nie udało. Daleko mi to zaszłam i jestem z siebie ogromnie dumna. Dziękuję bardzo za zaproszenie do programu, było bardzo miło. Dziewczyną życzę udanych tych dwóch ostatnich tygodni i niech wygra najlepsza, dziękuję.
Anja: W drugim półfinale zamierzą się Honorata, Magda, Patrycja i Ania. To one zawalczą o wejście do finału, gdzie widzowie poprzez głosowanie wybiorą zwyciężczynie 1 sezonu Polish Next Top Model. W kolejnym odcinku ocenimy również sesję i... fryzury, które uczestniczki same sobie zrobią. Do zobaczenia!

SESJA+KREACJA

10 komentarzy:

  1. Czekałem na półfinałowe odcinki z Grecji i się doczekałem ;) Ale według mnie, jak na półfinał, to nie poszło najlepiej. Żadna pani nie dostała ode mnie dziesiątki, natomiast posypało się kilka piątek. Uważam też, że sesje wyszły odrobinę lepiej, niż kreacje wybrane przez gwiazd. Już wysyłam swoje głosy i czekam na wyniki [The Voice 5[

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny odcinek, fajnie że nakręcony w Grecji :) Widać że każda już nabrała jakiegoś doświadczenia, sesja wyszła cudownie, bardzo mi się podoba kilka zdjęć, dziesiątkę na pewno dostaną dwie panie, czy więcej to jeszcze nie wiem.. Niestety zgodzę się z Piotrem - kreacje gorsze i tu już posypią się sroższe oceny. Ale ogółem wszyscy na równym poziomie. Coś czuję że odpadnie Patrycja, ale stać może się wszystko. Czekam na wyniki, zaraz wyślę głosy. [Dancing 4You 9/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny odcinek. Lubię Grecję, więc fajnie, że to tam został nakręcony odcinek. Poziom zdjęć dzisiaj bardzo wysoki - aż cztery panie dostały ode mnie dziesiątkę. Z kreacjami było gorzej, tylko dwie pani moim zdaniem ubrały się na dziesiątkę, a jedna na piątkę. Ogólnie bardzo dobry poziom w tym odcinku. Czekam na wyniki, jestem ciekawy, jak zagłosują inni. Pozdrawiam! [Tańczące Gwiazdy 2]

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz to się naprawdę ciekawie zaczęło, bo prócz zdjęć możemy ocenić kreacje. Bardzo się cieszę, że akurat ta piątka została. Sądziłem, że zdjęcia będą gdzieś w tle nieba, czy coś, bo w końcu mamy odcinek kręcony w Grecji, ale żadnym zdjęciem się nie rozczarowałem, gdzieniegdzie drobne usterki, ale będą wysokie oceny za zdjęcia. Niestety kreacje są o wiele gorsze. Już wchodzę wysyłać głosy i czekam na wyniki! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  5. Odcinek świetny. Grecja :) Kiedyś prowadziłem Grecję w jednym konkursie :) Co do sesji to średnio wyszła. Kreacje też takie średnie, ale nie są najgorsze. Teraz to już jest ciężko wybrać 4. Ale trzeba jakoś se poradzić :) Już głosuje i czekam na werdykt. [Dancing With The Stars]

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo.. Szczena mi opadła! Nigdy bym się nie spodziewał, że Edyta teraz odpadnie, miała słabszy dzień, ale myślałem, że przejdzie. Świetnie, że Honorata pierwsza! Czekam na kolejny odcinek! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  7. Werdykt dość sprawiedliwy. Oceniłem trochę srogo :P Edyty mi troszkę szkoda, bo dałem jej 10.Czekam na kolejny odcinek. [Dancing With The Stars]

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyniki bardzo mnie zaskoczyły. Myślałam że odpadnie Patrycja, a tak się nie stało.. Szkoda mi Edyty, ten odcinek nie należał do niej ale radziła sobie świetnie. Zasłużone pierwsze miejsce dziś dla Honoraty. Czekam na kolejny odcinek :) [Dancing 4You 9/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie powiem, wyniki szokujące. Nigdy bym się nie spodziewał, że odpadnie Edyta, chociaż kreacja zupełnie nie trafiona. Uważam, że Honorata zasłużenie jest na tym pierwszym miejscu, bo była najlepsza. Czekam na kolejny odcinek [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, nawet podobają mi się te wyniki, ale szkoda, że odpadła Edyta. Czekam na kolejny odcinek. Pozdrawiam! [Tańczące Gwiazdy]

    OdpowiedzUsuń