sobota, 25 maja 2013

Odcinek 12: META!

Lektor: Dokładnie 4 kwietnia wystartowała emisja programu Polish Next Top Model. Dwanaście uczestniczek stanęło do walki o nagrodę główną. Stawka jest duża, bo do wygrania jest 100 tysięcy złotych oraz okładki w Gali i Avanti. W każdym odcinku żegnaliśmy jedną dziewczynę. Do finału wytrwały tylko najlepsze. O głosy widzów dziś zawalczą Anna Przybylska, Magdalena Boczarska oraz Honorata Skarbek. Przez cały program śledziliśmy zmagania tej trójki, jurorzy godnie oceniali ich zmagania, a pomagali im w tym widzowie. Krytyki nigdy nie brakowało, ale wszyscy jesteśmy pewnie, że w finale wystąpią te najlepsze uczestniczki. Zaczynamy finał programu Polish Next Top Model!


Przed państwem prowadzący finał Polish Next Top Model:

Anja: Witamy państwa w finale naszego programu!
Radzimir: Jest mi bardzo miło powitać was po raz pierwszy w tym programie. Dziękuję również za to, że mogę się sprawdzić w całkowicie nowej roli.
Anja: Po 8 tygodniach, po 9 sesjach jesteśmy tu, by poznać zwyciężczynie.
Radzimir: Wszystkie kobiety są piękne, ale wygrać może tylko i wyłącznie jedna.
Anja: Teraz czas powitać jurorów nasze programu
Radzimir: Olga Kaczyńska - polska top modelka.
Anja: Mariusz Brzozowski - polski projektant mody.
Radzimir: Oraz Marcin Paprocki - również projektant mody.
Anja: Czas zaczynać, zapraszamy na początek na pokaz Paprocki&Brzozowski w udziałem naszych pięknych i cudownych finalistek.


Radzimir: To był wspaniały pokaz, zapytajmy jurorów co o nim sądzą. Olgo.
Olga: Wszystkie dziewczyny spisały się dobrze, najlepiej moim zdaniem wypadła Magda. Była profesjonalna i nie dała po sobie wykryć stresu.
Radzimir: Anju opuściłaś mnie, ale chociaż możemy porozmawiać. Kto był najlepszy?
Anja: Według mnie wszystkie panie prezentowały się fantastycznie, Honoratka trochę odstawała od reszty, ale mimo to pięknie zaprezentowała tą kreację.
Radzimir: Marcinie zadowolony?
Marcin: Owszem, bardzo mi się podobało. Każda modelka godnie nas zaprezentowała i nie potrzebnie się bałem, nie przypadkiem się tu znalazły.
Radzimir: Mariusz, czy Ty podzielasz ich zdanie?
Mariusz: Na faktycznie nie było słabszych momentów, każdy wtopiła się w tłum modelek i nie można było rozpoznać, że któraś z nich jest amatorką, ale Ania była najlepsza.
Radzimir: Brawa się należą dla naszych finalistek. Teraz krótka przerwa, po niej zamienimy kilka słów z każdą z finalistek i zobaczmy ich portfolia. Wracamy za chwilę!


Radzimir: Witam po przerwie. Czas podsumować portfolia naszych uczestniczek, na pierwszy ogień zapraszam Magdalenę, brawa dla niej.
Magdalena: Cześć wszystkim.
Radzimir: Witaj. Magdo sądzisz, że Twoja przygoda w programie była owocna?
Magdalena: Oczywiście, że tak. Doświadczyłam tu takich rzeczy, że nigdy bym nie pomyślała. Tyle wspaniałych sesji, nietypowych i tylko się cieszyć trzeba.
Radzimir: Gotowa na podsumowanie?
Magdalena: Oczywiście, że tak. Jest zwarta i gotowa.
Radzimir: Zobaczmy Twoje portfolio.


Radzimir: Może na początek Marcin.
Marcin: Na początku chciałbym powiedzieć, że bardzo się cieszę ze składu finałowego. Uważam, że trafiony w dychę. Osiągnięcia Magdy w programie są duże, z resztą widać to. Same wspaniałe sesję, niektóre lepsze, niektóre gorsze, ale warte podziwu. Najlepsze zdjęcie to te z odcinka poprzedniego.
Radzimir: Olgo, według Ciebie, które zdjęcie Magdy jest najlepsze?
Olga: Ciężko wybrać, bo wszystkie fotografie robią wrażenie. Spisałaś się dobrze, dziś zaprezentowałaś się genialnie i cieszę się, że jesteś w finale. Jeżeli muszę to według mnie najlepsza fotografia jest z 3 odcinka.
Radzimir: To teraz Anja.
Anja: Bardzo się cieszę, że zaszłaś tak daleko. Można tylko podziwiać te wszystkie fotografie. Widać rozwój, na każdym zdjęciu jest coraz więcej emocji i to mi się podoba. Najlepsze zdjęcie to oczywiście te z półfinału.
Radzimir: Mariusz Ty na sam koniec.
Mariusz: Duże zaskoczenie, nie pomyślałbym, że widzowie Cię pokochają. Ale w sumie się nie dziwie. Jesteś piękna i praktycznie każda Twoja sesja było idealnie udana. Półfinał moim zdaniem należał do Ciebie, zdjęcie kosmos po prostu.
Radzimir: Jurorom bardzo dziękujemy. Magdo zadowolona?
Magdalena: Oczywiście, że tak. Usłyszeć takie opinie to wielki zaszczyt, jakbym mogła to powiem, że najlepiej czułam się w sesji pierwszej, zdecydowanie.
Radzimir: Dziękuję Ci bardzo serdecznie.


Radzimir: A już teraz zapraszam do nas Anie.
Anna: Witam serdecznie.
Radzimir: Cześć Aniu. Opowiesz nam w skrócie Twoją przygodę w programie? Chcemy bliżej poznać Twoje spojrzenie na ten świat programu.
Anna: Przede wszystkim jest to przygoda pełna nowości i doznań, które na pewno zapadną w pamięci. Praca ze wspaniałymi ludźmi i wspomnienia, będzie co wspominać.
Radzimir: Boisz się opinii jurorów?
Anna: Boje się aczkolwiek jestem spokojna na swój sposób.
Radzimir: Zobaczmy Twoje portfolio.


Radzimir: Mariuszu co się najbardziej podoba?
Mariusz: Tu wszystko idealnie gra i patrząc na wszystkie zdjęcia to tylko to pierwsze odstaje poziomem od reszty. Aniu od początku wiedziałem, że będziesz w finale. Twoje najlepsze zdjęcie, które budzi wiele emocji to zdjęcie z 6 sesji.
Radzimir: Anju doczep się do czegoś, no.
Anja: Ale nie można, jakby było do czego to bym to zrobiła. Według mnie tym zdjęciom niczego nie brakuje, każda fotografia ma w sobie to coś co mi się bardzo podoba i przykuwa moją uwagę. Zgadzam się z Mariuszem, bo zdjęcie 6 jest najlepsze.
Radzimir: Marcin czy Ania powinna wygrać?
Marcin: Śmiało powiedzieć mogę, że tak. A wystarczy popatrzeć na te zdjęcia, szczególnie na zdjęcie 8, które bardzo zaciekawia. Piękne efekty pracy, owocne przede wszystkim.
Radzimir: I jeszcze kilka słów od Olgi.
Olga: Aniu jesteś wielka. Widzę na tych zdjęciach świadomą i dorosłą emocjonalnie modelkę. Umiesz się wczuć w swoją rolę i nie ma słabszego zdjęcia. Wszystkie są świetne, ale 8 najlepsze.
Radzimir: Aniu co myślisz o tych opiniach?
Anna: Cieszę się bardzo i jeżeli jurorzy, znawcy tak mówią to raczej tak jest. Fajnie, że zostałam tak dobrze odebrana i fajnie, że jestem w finale.
Radzimir: Dziękuję Ci bardzo.

Radzimir: Powitajcie teraz brawami Honoratę.
Honorata: Witam was wszystkich.
Radzimir: Jak emocje? Jak minęła droga do finału?
Honorata: Emocje nie do opanowania, droga do finału? Nawet nie jestem świadoma, że jestem w tym miejscu co jestem. Polecam wszystkim taki program.
Radzimir: Mam nadzieję, że czujesz się na siłach usłyszeć opinie jury.
Honorata: Myślę, że tak. Chociaż przydałoby się tu jakieś krzesło.
Radzimir: Zobaczmy Twoje portfolio.


Radzimir: Przejdźmy do ocen jury, zacznie Olga.
Olga: Bardzo barwa postać, zdjęcia kolorowe i bardzo emocjonujące. Od pierwszej sesji, która nie wyszła dalej jest super. Naprawdę zrobiłaś postęp i Twoja praca raczej powinna być nagrodzona. Mi najbardziej się podoba zdjęcie z ćwierćfinału.
Radzimir: Marcinie podoba się efekt pracy Honey?
Marcin: Oczywiście, że tak. Kilka pierwszych zdjęć jest słabych, ale od odcinka 5 jest miazga po prostu. Widać Cię na każdym zdjęciu wyraźnie lecz szkoda, że na każdym wyglądasz tak samo. Mi najbardziej podoba się zdjęcie 8.
Radzimir: Mariuszu oddaje Ci głos.
Mariusz: Uważam, że jest to najbardziej kolorowe i pozytywne portfolio z waszej trójki, ale to nie znaczy, że złe. Do magazynów nadajesz się idealnie, jako profesjonalna modelka mniej, ale również umiesz zaskoczyć co pokazałaś w ostatnich sesjach, zdjęcie 8 wymiata.
Radzimir: Anju Ty na sam koniec.
Anja: Metamorfoza faktycznie spora, poprawa widoczna ogromnie. Większość fotografii udana i portfolio naprawdę na bardzo wysokim poziomie. Możesz być z siebie ogromnie dumna, moim zdaniem 8 i 9 zdjęcie są po prostu idealne.
Radzimir: Dziękuję jurorom, Honoratko miło?
Honorata: Bardzo miło było usłyszeć te wszystkie opinie, bardzo jestem z siebie zadowolona mimo tych słabszych zdjęć myślę, że dałam radę.
Radzimir: Dziękuję Ci bardzo. A teraz zobaczmy jak układają się głosy widzów.


Radzimir: Ania znacznie na przodzie. Honorata i Magda walczą i pewnie coś wywalczą, bo głosowanie nadal trwa i można nadal głosować. A teraz przerwa, po której zobaczmy finałowe fotografie. Wracamy za kilka chwil, zostańcie z nami.


Radzimir: Witam w finale Polish Next Top Model. Jurorzy ocenili już portfolia finalistek, ale nie widzieli jeszcze ich finałowych zdjęć, czas je zobaczyć. Zapraszam Magdę. Gotowa?
Magdalena: Pewnie, że tak. Sesja moim zdaniem mi się udała, więc się nie martwie.
Radzimir: Oto finałowe zdjęcie Magdaleny.


Radzimir: Marcin możesz wyrazić swoją opinie.
Marcin: Magdo jest to Twoje najlepsze zdjęcie. Podoba mi się w zupełności, masz piękną figurę i na zdjęciu widzę piękną, spełnioną i szczęśliwą kobietę, która promienieje.
Radzimir: Olgo podoba się?
Olga: Rzecz jasna, że się podoba. Wszystko pięknie wygląda, ładna kreacje, która pasuje do całokształtu zdjęcia. Wyszłaś perfekcyjnie i powinnaś wygrać program.
Radzimir: Mocne uznanie, Anju.
Anja: Świetnie sobie poradziłaś, zdjęcie jest proste, ale ma w sobie wszystko czego potrzeba. Wszystko wygląda tak perfekcyjnie, że Twoja uroda nabrała jeszcze większego uroku. Jestem pełna podziwu Twojego zaangażowania i z tego powodu bardzo się cieszę.
Radzimir: I na koniec opinia Mariusza.
Mariusz: Zjawiskowe zdjęcie. Masz naprawdę piękny uśmiech, takie Twoje wcielenie mi się bardzo podoba i uważam, że w programie osiągnęłaś naprawdę dużo.
Radzimir: Dziękujemy jurorom i teraz Magdo zostało czekać na wyniki.
Magdalena: Boje się koszmarnie, emocje sięgną zenitu.
Radzimir: Też tak myślę, dziękuję Ci bardzo.


Radzimir: Czas na Anię, zapraszamy. Czujesz, że sesja wyszła najlepiej jak mogła?
Anna: Myślę, że tak. Nie mogłam sobie lepiej jej wyobrazić. Czułam się dobrze, a to chyba jest najważniejsze, bo później pójdzie już jak z płatka.
Radzimir: Okaże się za chwilę, zobaczmy Twoje zdjęcie.


Radzimir: Przejdźmy do oceny jurorów, zacznie Mariusz.
Mariusz: Jesteś na tym zdjęciu przeurocza. Makijaż idealnie podkreśla Twoją niesamowitą urodę, która pod każdym względem jest idealna. Twarz wyraża masę emocji, jestem oczarowany.
Radzimir: Póki co super, a co powie Anja?
Anja: A ja powiem tyle, że nie przez przypadek jesteś w finale. Teraz znowu udowodniłaś nam, że umiesz wyrazić emocje i doznania, cieszę się z tego zdjęcia.
Radzimir: Co na to Marcin?
Marcin: Tu nie ma co komentować, zdjęcie jest naprawdę świetne. Klasa sama w sobie. Usta piękne, ale oczy są głównym atutem, nie ma do czego się doczepić.
Radzimir: Olgo prosimy o opinie.
Olga: Emocje odgrywają tu dużą rolę, widać że wczułaś się w tą sesje. Obiektyw pracował z Tobą, a Ty z nim to widać. Do tego wyglądasz bosko, najlepsze zdjęcie edycji.
Radzimir: Za nami opinie jury, zadowolona z siebie?
Anna: Jak najbardziej, lepiej być nie mogło.
Radzimir: W takim razie dziękujemy Ci bardzo.

Radzimir: A teraz zapraszam do na Honoratę. Stres jest?
Honorata: Nie ma stresu, jest spokój i podekscytowanie, jestem bardzo ciekawa co jurorzy powiedzą o mojej sesji, mam nadzieję, że będzie dobrze.
Radzimir: Za chwilę się dowiemy, zobaczmy Twoją fotografię.


Radzimir: Zacznijmy najpierw od Olgi.
Olga: Co za piękna twarz. Wyglądasz jak modelka, jak manekin, ale taki piękny manekin. W Twoich oczach jest wiele emocji i pięknie pracowałaś twarzą podczas sesji.
Radzimir: A co o tym zdjęciu myśli Marcin?
Marcin: Fajnie, że Twoje zdjęcie jest głównie twarzowe, bo jest idealne. Lepiej sobie tego nie mogę wyobrazić, na jakąś reklamę czy coś perfekcyjnie pasuje.
Radzimir: Mariuszu co Ty nam powiesz?
Mariusz: Jak na finalistkę przystało, szkoda że podczas programu takiego zdjęcia nie mogłaś nam walnąć, bo Twojego udziału w finale nie byłem pewny. To zdjęcie jest miazgą nad miazgami, świetnie się spisałaś. Ja jestem pod wrażeniem i cieszę się bardzo.
Radzimir: Anju Ty na koniec.
Anja: Ale jestem ciekawa kto wygra, nie wyobrażam sobie wyników. Honoratko Twoja twarz na tym zdjęciu wygląda zawodowo. Spisałaś się naprawdę nieźle i ta pokerowa twarz bardzo przypadła mi do gustu. Wszystkie trzy spisałyście się cudowanie.
Radzimir: Dziękujemy jurorom, Honoratko takich opinie się spodziewałaś?
Honorata: W zupełności nie wiedziałam czego mam się spodziewać, ale jestem bardzo zadowolona. I czekam na wyniki.
Radzimir: Czekaj, bo one niebawem. Dziękujemy Ci. A teraz drodzy państwo apel do was. Głosowanie zamykamy za 18 minut, więc sprężajcie się i głosujcie. Wracamy za chwilę!


Radzimir: Za 14 minut zamykamy głosowanie, zobaczmy po raz ostatni jak wyglądają dotychczasowe wyniki widzów w głosowaniu, które trwa od kilku dni.


Radzimir: Teraz każdy wynik wygląda inaczej. Nie wiadomo jak to będzie wyglądało ostatecznie. A już teraz przed wami nasz gość specjalny. Zwyciężczyni tegorocznej eurowziji, reprezentantka Danii, Emmelie De Forest w utworze "Only Teardrops".

EMMELIE DE FOREST

Radzimir: Ogromne brawa kochani!
Anja: Drodzy państwo, sygnalizuje że już za 9 minut kończymy finałowe głosowanie, niebawem poznamy zwyciężczynie programu Polish Next Top Model.
Radzimir: Dokładnie, zgadza się. Przed te tygodnie trwa programu działo się naprawdę wiele, nie miałem okazji towarzyszyć jurorom, ale wiem, że była to świetna przygoda.
Anja: A z resztą sami musicie zobaczyć jak wyglądał 1 sezon programu.

POLISH NEXT TOP MODEL!
Dokładnie 4 kwietnia rozpoczął się program Polish Next Top Model! Początkowo zaczęliśmy od castingu, w którym poznaliśmy 6 dziewczyn, później przyszedł czas na drugi casting, na którym poznaliśmy kolejne 6 dziewczyn. W kolejnym odcinku rozpoczęła się walka o przetrwanie, 12 uczestniczek zaczęło brać udział w sesjach zdjęciowych i ekstremalnych zadaniach. Kolejno z programu odpadały Weronika Książkiewicz, Joanna Jabłczyńska, Katarzyna Zielińska, Emilia Komarnicka, Julia Pietrucha, Aleksandra Hamkało, Julia Kamińska, Edyta Herbuś i Patrycja Markowska. Trzy finalistki stoczyły ostrą walkę, żeby tu się znaleźć. Przez te tygodnie w ich życiu wydarzyły się całkiem nowe doznania niż dotychczas. Dziewczyny wzięły udział w 10 sesjach zdjęciowych. Poznały masę ludzi znających się na modelingu i chcących wprowadzić ich w ten świat. Widzowie pokochali każdą z nich. Dziś okaże się czy to Anna Przybylska, Magdalena Boczarska czy Honorata Skarbek wygra show. Program osiągną duży sukces, oglądalność przekroczyła 2 600 wyświetleń. Tak wyglądał program Polish Next Top Model, który właśnie dziś się kończy!

Radzimir: Tak właśnie wyglądał 1 sezon programu i niestety ostatni. Kochani głosowanie zostało już zakończone, głosy są liczone i zaraz poznamy wyniki.
Anja: Tymczasem zapraszam do nas dyrektorów Avanti i Gali oraz sponsora głównego programu, czyli dyrektora firmy Apart.
Radzimir: Za chwilę dostaniemy wyniki, ale najpierw zaprośmy finalistki.


FINALISTKI POLISH NEXT TOP MODEL!

Anja: Dziewczyny wszystkie świetnie sobie radziłyście w naszym programie, ja nie mam pojęcia jak zdecydowali widzowie, ale mam już wyniki.
Radzimir: Za chwilę Anja otworzy kopertę i wszystko będzie jasne. To zaczynajmy.
Anja: Okładkę Gali, Avanti i 100 000 złotych w Polish Next Top Model wygrywa:
.
...
.....
.......
.....
...
.


Radzimir: Ania Przybylska zwyciężczynią Polish Next Top Model. Magda na 2 miejscu podium, a Honorata na trzecim. Aniu zapraszamy do nas.
Anja: Okładki Gali i Avanti oraz 100 000 tysięcy złotych należą do Ciebie
Anna: Jestem bardzo zaskoczona, nie wiem co mam powiedzieć. Dziękuję przede wszystkim widzom za wszystkie głosy oddane na mnie. Jestem zaszczycona, że wam się spodobały moje efekty pracy w tym programie. To była niesamowita przygoda, dobrze się bawiłam i jestem bardzo wam wdzięczna, ze doceniliście moje starania. Cieszę się bardzo i dziękuję.
Radzimir: Magdo drugie miejsce zajęłaś, jest dobrze?
Magda: Jak najbardziej jestem zadowolona, Ani się najbardziej należało. Była świetna i na pewno dobrze wykorzysta nagrodę na swoją promocje. Dziękuję.
Radzimir: Honoratko zamknęłaś podium, zadowolona?
Honorata: Najbardziej cieszę się z tego, że mogłam być w finale. Nic się nie stało, że nie wygrałam. Cieszę się, że mogłam tu być i przeżyć to razem z Anią i Magdą, a także z innymi uczestniczkami, dziękuję serdecznie za wszystkie głosy na mnie.
Radzimir: Wszystkie nagrody już wręczone, Aniu możesz być z siebie zadowolona.
Anja: Dziękujemy serdecznie państwu za wszystkie głosy, za obecność z nami przez ten cały czas trwania programu. Mam nadzieję, że dobrze się z nami bawiliście i że nas zapamiętacie pozytywnie. To jest już koniec Polish Next Top Model. Do widzenia!
Radzimir: Dziękujemy za obecność podczas finału, do widzenia!


6 komentarzy:

  1. Niezwykły, bardzo emocjonujący finał, trzymał w napięciu od samego początku. Piękne portfolia finalistek - ze zdjęć Magdy jedno które mi się nie podobało i dwa średnie, reszta super, zasłużenie znalazła się w finale. Co do Honoraty - zaczynała dość słabo, również zasłużyła na finał, ale na wygraną to trochę za mało. Cieszę się ze zwycięstwa Ani - każde zdjęcie zawiera coś genialnego, zasługiwała na wygraną najbardziej. Sesja finałowa każdej z pań wyszła rewelacyjnie. Cieszę się z wyników, jest tak jak chciałam. Wielka szkoda, że to już koniec tego programu, uważam że był rewelacyjny, każdy odcinek dostarczył dużo wrażeń, wszystko wykonane perfekcyjnie i profesjonalnie, grafika mistrzowska. Mogę Ci tylko pogratulować tak genialnego programu jaki stworzyłeś. ARCYDZIEŁO! [Dancing 4You 9/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  2. Brr.. nie mogę się otrząsnąć! Cóż to były za emocje, warte szczerego złota! Portfolia zrobiły na mnie wrażenie - czasem każda z pań miała te gorsze zdjęcia, ale zasłużenie znalazły się w finale. Ania była the best prawie zawsze i to jej należała się nagroda. Jestem mega szczęśliwy, że to ona wygrała, głosowałem na nią, bo się należało. Finałowe sesje wypadły świetnie. Magdy zdjęcie słabiej mi się podoba od pozostałych, ale jest OK. Nie rozumiem, dlaczego ten program ma swój koniec! Jest genialny, mógłbym wychwalać go niesamowicie, nie rozumiem twojej decyzji. Widać, że Ciebie moda kręci, a takich zdjęć jakie Ty dałeś no nie łatwo na pewno znaleźć w internecie. Nie wyobrażam sobie końca, może jeszcze przemyślisz to wszystko? Gratuluję tak wspaniałego dzieła, cała moja twórczość może się przy tym chować. Dzięki za wspaniałe emocje! [Let's Dance 7]

    OdpowiedzUsuń
  3. Emocji w tym finale było co nie miara. Portfolia każdej z pań były świetne, ale chyba najlepszą miała Magda Boczarska. Nigdy bym się nie spodziewał, że zajdzie aż do samego finału. Sesja finałowe tylko potwierdziły to, że uczestniczki nie znalazły się tutaj przypadkiem. Każda mi się bardzo podobała, nie umiałbym wybrać najlepszą. Do samego końca nie byłem pewien kto wygra, mimo że głosowałem na Ankę, podejrzewałem, że za mało. A jednak! Niesamowicie cieszę się ze zwycięstwa Ani, chociaż bardziej bym się cieszył, jakby wygrała Patrycja, no ale odpadła już. Wielkie gratulacje dla Magdy, zajęła zasłużone miejsce. Nie mogę uwierzyć, że to już koniec tego programu, nie będzie kolejnej edycji. Naprawdę wielka szkoda, bo program jest (był) genialny! Może jeszcze zmienisz decyzję? Po cichu w to liczę [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń
  4. Finał świetny. Emocji nie zabrakło. Wyniki cząstkowe wywoływały więcej emocji i przyznam się że z zaciekawieniem patrzyłem na te wyniki cząstkowe. Co do Portfolia, to uważam że najlepiej wyszła Anna. Sesja dzisiejsza była bardzo fajna najlepiej wyszła Ania, a najgorzej Honorata. Co do wyników to mi się podobają. Ania jak najbardziej zasługiwała na zwycięstwo. Nie dość, że jest ładna to dobrze pozowała do sesji. Honorata i Magda też wyszły świetnie, ale były nie co słabsze. I tak zaszły bardzo daleko, więc gratulacje dla nich. Ogólnie program bardzo mi się podobał i szkoda, że to już koniec. Jeszcze nie dawno był początek, a teraz końcówka. Szkoda mi że nie będzie drugiej edycji. Jak dla mnie program był świetny. [Dancing With The Stars]

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że odcinek był na żywo. Finał bardzo emocjonujący, dobrze, że pokazane były wyniki cząstkowe. Najlepiej w tej edycji spisała się Anna, więc fajnie, że wygrała, choć nie ukrywam, że moją największą faworytką była Honorata. Szkoda też, że Edyta tak szybko odpadła, ale wiadomo, wystarczy mała pomyłka i już się odpada. Ania pokazała klasę swoją fotografią. Honorata też była dobra, ale Magda mi się nie podobała. Piosenka gościa specjalnego bardzo fajna :) Ta edycja była fantastyczna i szkoda, że nie będzie kolejnej, bo program jest naprawdę świetny. [Tańczące Gwiazdy2]

    OdpowiedzUsuń
  6. zzaprosisz do czytania x facyytor?

    OdpowiedzUsuń